Rintaimplanttien suosio on räjähtänyt käsiin ja ne halutaan yhä suurempina
Mistä tämä johtuu?
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90cce496-c153-47d6-bd2c-82e75e7b7890
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Huonot geenit on syy.
Jos olisi omasta takaa kunnolliset tissit, implanteilla ei tee mitään.
Osa ottaa sen jälkeen, kun on saatu lapsia ja imetetty.
Itse asiassa voi olla jopa nouseva trendi, kun kehon muutoksia ja vanhenemisen merkkejä ei muutenkaan enää hyväksytä, vaan roikutaan yhä enenevissä määrin siinä miltä näytti 20-30v ja tehdään operaatioita sen eteen.
En tiedä miten paljon miehet liittyvät asiaan, mutta on yksinkertaista selittää ilmiö vain miehillä.
Yleinen nuoruuden ja täydellisen ulkonäön ihannointi on kyllä valloillaan, mutta kun ihan tavalliset perheenäidit haluaa olla täydellisiä ja häivyttää merkit ikääntymisestä, imetyksistä ym. niin en tiedä liittyykö miten paljon miehiin.
Vaikea kuvitella, että se tavallinen perheenisä sitä vaimoltaan vaatisi.
Hah! Voihan somekuvissa käyttää filtteriä tai photoshopia ja livenä toppauksia.
Missä vanhat kunnon pushupit?
Vierailija kirjoitti:
Silikonitissit on kyllä varmasti usein vähintään välillisesti miestä/miehiä varten.
Sen sijaan naisten laittautuminen ja varsinkin muodin harrastaminen, asusteisiin panostaminen ym. on yleensä naisten keskinäistä maailmaa, ja tietty myös jotkut miehet niistä asioista tajuavat mutta useat ei.
Juuri näin. Useat poikaystäväni ja myös jotkut miespuoliset kaverini ovat lähinnä sanoneet, etteivät pidä meikistä, itse taas olen tuollaisenkin poikaystävän aikana meikannut ja muutenkin laittautunut paljon, koska se oli siihen aikaan itseäni miellyttävä tyyli. Kyseinen poikaystävä itse ei välittänyt laittautua oikein millään tavalla.
Sitten taas yksi poikaystävä piti meikistä ja laittautuneista naisista, mutta siihen aikaan asia ei kiinnostanut itseäni yhtä paljon joten aika usein olin ilman meikkiä ja rennoissa vaatteissa.
Tuntuisi vain todella epäaidolta ja epämiellyttävältä joko laittautua tai olla laittautumatta muita varten, jos se ei tunnu omalta valinnalta, se miten itsensä esittää on kuitenkin iso osa elämää. Meikin saa kuitenkin pois, kun taas toimenpiteet ja leikkaukset ovat ihan oma lukunsa.
Olen järkyttynyt. Yksikään täysjärkinen, itseään terveellä tavalla rakastava ja kunnioittava nainen ei laitata silareita vaan hyväksyy itsensä luonnollisena, siihen ei mitään muovia tarvita. Luonnollinen nainen on AINA paras.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Voihan somekuvissa käyttää filtteriä tai photoshopia ja livenä toppauksia.
Missä vanhat kunnon pushupit?
Mitä ne auttaa siihen, kun nainen haluaa näyttää omiin silmiin hyvältä alasti?
Itse tiedän varmuudella neljä silikonit ottanutta naista, ja kaksi on kolmekymppisiä 3-4 lapsen naimisissa olevia äitejä.
Ihan tavallisen näköisiä, et kiinnittäisi heihin mitään huomiota Prismassa.
Kolmas on jo 50+ ja äiti hänkin, ottanut silikonit aikoinaan imetyksen jälkeen.
Ainoastaan neljäs näistä on lapseton nuori fitness-nainen joka halusi silikonit siksi, koska ei tykännyt pienistä rinnoistaan vaan halusi isot joilla saa huomiota.
Hän itse kommentoi silikonien ottamisen jälkeen näin: ”ihan v i t u n siistiä kun kaikki miehet vaan tuijottaa meikän tissejä!!” :D
Lukiko siellä siis, että minkä ikäisten naisten keskuudessa yleistynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi!!! Silarit näyttää niin hyvälle!
Siihen päälle vielä irtoripset, tekotukka, valtavat määrät tatuointeja, törröhuulet, saliperse, ankkahuulet ja paksu kerros meikkiä. Ai että kun näyttää kuulkaas emännät raikkailta!
Ei miehet luomustakaan oikeasti tykkää. Itse ainakin näytän ilman meikkiä, luonnollisella tukalla jne. ihan lestadiolaiselta.
Tykkää jos on luonnonkaunis. En koskaan meikkaa ja pienet tissit ja miehet aina ihastuu.
Naiset hankkii silarit, koska luulevat niiden parantavan mahkuja saada se parhaaseen 10% kuuluva kermamies.
Vain Suomessa enää muotia, muualla päin maailmaa julkkikset, somevaikuttajat, tavikset jne poistattaa niitä koska ne ovat aiheuttaneet kaikenikäisille silikonit ottaneille BIA-ALCL -lymfoomaa joka on hyvin agressiivinen syöpä ja muistuttaa rintasyöpää.
Muualla päin maailmaa rintoja kohotetaan potilaan omalla rasvalla nykyään, luomu ja haittamuoviton tapa.
Suomihan on aina maailman trendeistä ainakin pari vuotta jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Siihen päälle vielä irtoripset, tekotukka, valtavat määrät tatuointeja, törröhuulet, saliperse, ankkahuulet ja paksu kerros meikkiä. Ai että kun näyttää kuulkaas emännät raikkailta!
Siksihän ne some-Blörfit, Tuksut, Maisat ja muut näyttää tänä päivänä ikäistään ainakin 15 vuotta vanhemmilta kun vanhanaikaisia monesti vaihdettuja silikoneja, ja rusketuksia, tekotukkaa, tekokynsiä, tekoripsiä, tekohampaita, huulitäytteitä, poskitäytteitä, perstäytteitä ja ties mitä eli miettikää sitä kemikaalimäärää ja liimamäärää mikä joutuu elimistöön vuosien varrella?!
Vierailija kirjoitti:
Naiset hankkii silarit, koska luulevat niiden parantavan mahkuja saada se parhaaseen 10% kuuluva kermamies.
Ja ovat harvinaisen oikeassa.
Nuo implantit teetetään nykyään Kiinassa, ihan tiedoks vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tietämilläni silarit hankkineilla naisilla on jo mies.
Melkein jokaisella bikini-fitness naisella on silarit ja sehän tuntuu olevan suosittu laji nykyään.
Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet luomustakaan oikeasti tykkää. Itse ainakin näytän ilman meikkiä, luonnollisella tukalla jne. ihan lestadiolaiselta.
Itse entisenä lestadiolaisena en värjää tukkaa ja kuljen usein meikittä. En ole ajatellut, että naturel look olisi jotenkin kauhea juttu ja kauheata ”näyttää lestadiolaiselta”.
Useat tietämäni lestadiolaiset on luonnonkauniita ja sieviä naisia, eli ihan uusi ajatus että olisi paha juttu näyttää sellaiselta.
Some, sokeriprostituutio ja Only fans.
Tuskinpa monikaan jättisilikoneja omaan elämäänsä ja elämänkumppania houkutellakseen tarvitsee. Jotkut nuoret tosin voivat luulla tarvitsevansa, varmaan sen somen luomien harhakäsitysten vuoksi.
Ai, perseimplantit on nyt sitten out? Kai ne nyt ovat suosiossa kun nykyään on niin paljon pekkapirkkoja ja muita poniviritelmiä, pelkästä muovista rakennettu sukupuoleton sukupolvi.
Miksi kukaan haluaisi friikit muovifinnit tönöttämään rintalastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot geenit on syy.
Osa ottaa sen jälkeen, kun on saatu lapsia ja imetetty.
Itse asiassa voi olla jopa nouseva trendi, kun kehon muutoksia ja vanhenemisen merkkejä ei muutenkaan enää hyväksytä, vaan roikutaan yhä enenevissä määrin siinä miltä näytti 20-30v ja tehdään operaatioita sen eteen.
En tiedä miten paljon miehet liittyvät asiaan, mutta on yksinkertaista selittää ilmiö vain miehillä.
Yleinen nuoruuden ja täydellisen ulkonäön ihannointi on kyllä valloillaan, mutta kun ihan tavalliset perheenäidit haluaa olla täydellisiä ja häivyttää merkit ikääntymisestä, imetyksistä ym. niin en tiedä liittyykö miten paljon miehiin.
Vaikea kuvitella, että se tavallinen perheenisä sitä vaimoltaan vaatisi.
Ei tarvitse vaatia saati sitten päättää. Teillä on ihmeellisen jäykkiä teorioita siitä, miten asiat toisiinsa vaikuttavat.
Jos naisella on intressi hankkia mies elämäänsä tai pitää kiinni nykyisestä ja hän olettaa tällä konstilla helpottavansa hankettaan, näin käy. Mies ei päätä eikä vaadi mitään, mutta silti normaalirinnat olisivat olleet ok jos miehiä ei maailmassa olisi. Lesbovaihtoehtoon en kommentoi kun tässä puhuttiin heterosta.
Huonot geenit on syy.