Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaimplanttien suosio on räjähtänyt käsiin ja ne halutaan yhä suurempina

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot silarit vie huomion pois rumasta naamasta?

Vierailija
102/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kirjoitti:

Aina naisten pitäisi olla kehojaan muokkaamassa kohtuuttomin seurauksin. Arvostetaan itseämme sellaisena kuin olemme! Niin pitäisi myös miesten tehdä. 

Eihän naisetkaan arvosta miestä sellaisena kuin on.

Ihan hienosti näyttäis kauniillakin naisilla kulkevan käsikynkässä kaljuuntuvia herrasmiehiä. Ei mitään salilla käyvän näköisiä. Moni nainen on sanonut, että pieni massu ei haittaa mitään, ei tarvitse mitään sixpäkkiä olla.

Uskoisin, että toive- ja vaatimuslistalle menevät sen jumalaisen komeuden edelle päihteettömyys, inhimillinen luonne ja luotettavuus. Kiva pukeutuminen, huumorintaju ja säännölliset tulot antavat "ulkonäkövikoja" anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin täytettä myös hieman, mutta en halua mitään painavia tissejä roikuttavia implantteja itseeni. Kävin kerran konsultaatiossa, mutta jopa ne kaikkein pienimmät oli ihan hullun näköiset hoikkaan ja urheilulliseen vartalooni! :D Korkeintaan voisin jotain kevyttä rasvansiirtoa vanhempana harkita, mutta en taida jaksaa. Olen niin hoikka, että rinnat on oikein nätit ja terhakkaat. Eiköhän ne pysy melko hyvinä vanhetessa kun ei ole sitä massaa roikottamassa runsaasti! :D

On toki poikkeuksia joille ne sopii. Pyöreämmille pienirintaisille voi näyttää tosi luonnolliselle tai sitten aivan rinnattomalle pieni täyte ihan sievä. Makuasia tämä toki on

Vierailija
104/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ne halutaan. Fiksut miehet ei mitään implantteja naisilleen ehdottele. Muutenkin joidenkin miesten käsitys naisten rinnoista on aivan vääristynyt, normaalipainoiselle naiselle suuret rinnat on muka pienet, ja normaalit sirot on aivan lautoja. Ei ymmärretä että rinnat on rasvaa ja jos ei ole paljon rasvaa, ei ole mitään suuria rintojakaan.

Ehkäisyvalmisteet tosin voi turvottaa isommiksi. Jo vuosikymmeniä sitten Amerikkalaisteinit hankki itselleen ehkäisypillet saadakseen suuremmat rinnat. Onkohan tätä ollut/nyt Suomessa? Niitä on voitu määrätä myös akneen.

Vierailija
105/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Itsetunto on monimutkainen. Kerta toisensa jälkeen ihmettelen miten 2 muovipussia voi oikeasti parantaa itsetuntoa? Eihän ne pussit ole edes _sinua_. Ne on 2 muovista pussia, minkä sisällä on silikonia. Joku tässä nyt mättää.

Onhan se kieltämättä outo ajatus että sisälläni on muovipussit. Nämä ovat anatomiset pisaranmalliset, joten ulospäin ovat hyvin luonnolliset kuitenkin. Koko on pieni C eli en ottanut mitään jättihinkkejä myöskään. Mutta nyt mielestäni näytän siltä mikä päässäni on ajatus naisen vartalosta, johon siis rinnatkin kuuluvat. En ajattele että itsetuntoni on tästä muovista nimenomaan kiinni. Ymmärrätkö mitä ajan takaa? Paita päällä ja itse asiassa ilmankaan paitaa en usko monen edes tajuavan että minulla on implantit. Miksi sitten rintaleikkauspotilaille kustannetaan verovaroin implanttirinta jos kerran naisen itsetunnolle ei rinnoilla saisi olla mitään merkitystä, kerrotko sen? T. Kahden äiti jolla implantit

Rintaleikkauspotilaalla tarkoitin siis esim rintasyövän sairastaneita kum rinta jouduttu poistamaan

Mutta sähän tiedät itse totuuden, että se ei ole totta, se on feikkiä, se ei ole oikea sinä. Eikö sua vaivaa se? Itseäni vaivaisi ja tuntisin itseni huijariksi. Mitään kehujakaan rinnoista ei voisi ottaa samalla tavalla, koska takaraivossa olisi jäytävä tieto: sä feikkaat, sulla on täytetyt muovipussit ihosi alla. Ei vaan onnistuisi.

Lisäksi mietin; Mille rakennat itsetuntosi? miksi et riitä omana itsenäsi?

Rintasyöpäpotilailta leikataan rinta pois. Sinulta ei leikata? Vähän sama kuin käsiproteesi amputoituun käteen. Rohkeimmat ko.syövän sairastaneet eivät ota implantteja edes. Ovat onnellisia, että elävät.

Vierailija
106/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!

No minä olen lauta eli hädin tuskin A-kuppi ja todella ihmettelen tuota villitystä. En keksi itse yhtäkään syytä miksi suurennuttaisin rintojani. Eivätkö nämä ihmiset arvosta terveyttä, ulkonäkö menee senkin edelle? Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, vaikka ne eivät olekaan täydelliset ja eivät tämän päivän ihannetta vastaakaan. Olen kyllä kuullut esim. deittikumppanilta arvostelua, muttei se vaikuttanut ajatuksiini mitenkään. Jos ei kelpaa jollekin, sitten ei kelpaa. Minulle kelpaa.

Ei se koko ole ainoa vaikuttava tekijä. Myös muoto ja kiinteys vaikuttaa kokonaisuuteen. Pienet voi olla pyöreät ja kiinteät tai löysät ketunnokat, oikein ”hyvällä” tuurilla vieläpä keskenään erilaiset. Hienoa jos monet teistä ovat niin bodypositiivisia ja vahvoja ihmisiä, että pystyvät rumatkin rintansa hyväksymään mutta turha leimata kaikkia meitä jotka eivät siihen pysty.

Ps. Minulla ei ole tekotukkaa, tekoripsiä, shokkiväritukkaa eikä tatuointeja, ja tulevia rintaimplanttejani ei kyllä kukaan tule huomaamaan ainakaan vaatteet päällä. Ottakaa huomioon, että implantteja on useammalla kuin luulettekaan. Ei suurimmalla osalla ole tarvetta niistä huudella/esitellä somessa, joten vain ”tyrkyt” osuvat teidän tutkaanne.

Vierailija
107/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot silarit vie huomion pois rumasta naamasta?

Tätä mäkin oon miettinyt. Ja moni muu. Yllättävän usein yhdistyy rumiin naamoihin.

Vierailija
108/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!

No minä olen lauta eli hädin tuskin A-kuppi ja todella ihmettelen tuota villitystä. En keksi itse yhtäkään syytä miksi suurennuttaisin rintojani. Eivätkö nämä ihmiset arvosta terveyttä, ulkonäkö menee senkin edelle? Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, vaikka ne eivät olekaan täydelliset ja eivät tämän päivän ihannetta vastaakaan. Olen kyllä kuullut esim. deittikumppanilta arvostelua, muttei se vaikuttanut ajatuksiini mitenkään. Jos ei kelpaa jollekin, sitten ei kelpaa. Minulle kelpaa.

Ei se koko ole ainoa vaikuttava tekijä. Myös muoto ja kiinteys vaikuttaa kokonaisuuteen. Pienet voi olla pyöreät ja kiinteät tai löysät ketunnokat, oikein ”hyvällä” tuurilla vieläpä keskenään erilaiset. Hienoa jos monet teistä ovat niin bodypositiivisia ja vahvoja ihmisiä, että pystyvät rumatkin rintansa hyväksymään mutta turha leimata kaikkia meitä jotka eivät siihen pysty.

Ps. Minulla ei ole tekotukkaa, tekoripsiä, shokkiväritukkaa eikä tatuointeja, ja tulevia rintaimplanttejani ei kyllä kukaan tule huomaamaan ainakaan vaatteet päällä. Ottakaa huomioon, että implantteja on useammalla kuin luulettekaan. Ei suurimmalla osalla ole tarvetta niistä huudella/esitellä somessa, joten vain ”tyrkyt” osuvat teidän tutkaanne.

No muut ei huomaa, mutta itsellänne on tieto, että huijaatte.

Vierailija
109/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokaisella bikini-fitness naisella on silarit ja sehän tuntuu olevan suosittu laji nykyään.

Sitten vielä kun se fitnesstyyppi puhuu sosiaalisessa mediassa positiiviseen sävyyn implanteistaan nuorelle seuraajakunnalle, voi arvata mitä siitä seuraa.

Vierailija
110/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Minulla on täysin sama tilanne, paitsi että en ottanut implantteja enkä ota. Enkä häpeä vartaloani. Itkin kyllä rinnattomuuttani aikani, mietin implanttien laittoa, mutta sitten mietin millainen esikuva naisesta haluan olla pienelle tyttärelleni. Enkä kerta kaikkiaan voi ottaa sitä riskiä, että implantit aiheuttavat jotain, en ikinä voisi tehdä sitä lapsilleni. Joten olen vuosien varrella opetellut hyväksymään olemattomat rintani ja nauttimaan vartalostani sellaisena kuin se on. Ymmärrän kyllä tavallaan hyvin miksi joku ne implantit laitattaa samassa tilanteessa, mutta en silti pidä sitä erityisen viisaana valintana.

Vierailija
111/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri oli superhoikka Xs kokoinen, kehui ostaneensa vaatteita lastenosastoltakin ja ei syönyt paljoa mitään. Valitti usein ettei hänellä ole rintoja. Näytti silti luonnollisemmalta kun nykyään, ennen oli oma hiusväri jne. Nyt sitten ilmestynyt yks kaks "uudet muodot", pidemmät näkyvät hiuslisäkkeet ja sen lisäksi myös huulitäytteet, näyttää ankalta. 

Vierailija
112/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että jos joku on otattanut epäluonnollisia implantteja, lisäkkeitä ja täytteitä itseensä, ja sitten kupsahtaakin, niin meneekö nämä ainekset ruumiin mukana mullan alle? Nehän maatuvat huonosti, ollen ongelmajätettä maaperälle.

Vierailija
113/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kirjoitti:

Aina naisten pitäisi olla kehojaan muokkaamassa kohtuuttomin seurauksin. Arvostetaan itseämme sellaisena kuin olemme! Niin pitäisi myös miesten tehdä. 

Ihan hienosti näyttäis kauniillakin naisilla kulkevan käsikynkässä kaljuuntuvia herrasmiehiä. Ei mitään salilla käyvän näköisiä. Moni nainen on sanonut, että pieni massu ei haittaa mitään, ei tarvitse mitään sixpäkkiä olla.

Uskoisin, että toive- ja vaatimuslistalle menevät sen jumalaisen komeuden edelle päihteettömyys, inhimillinen luonne ja luotettavuus. Kiva pukeutuminen, huumorintaju ja säännölliset tulot antavat "ulkonäkövikoja" anteeksi.

Kunhan mies on yli 180cm pitkä.

Vierailija
114/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nyt vaan leimaan. Ei se tisseillä korjaannu jos ongelma on päässä. Tehkää muutakin kuin tuijottelette alasti itseänne peilistä päivät pitkät. Mulla on löysät ketunnokat enkä jaksaisi ikimaailmassa nähdä vaivaa sen takia, että tissini - jotka muutenkin ovat paidan sisällä 99% ajasta - olisivat.. niin mitkä? ”Paremmat”? Nämä ovat ihan hyvät, ei ole mikään elämässä jäänyt vielä tissien mallista kiinni näin yli 3-kymppisenä.

Silikonien ottaja edustaa minulle - olivatpa prnopallot tai huomaamattomat (mitä järkeä?) - yhtä kaikki muilta hyväksyntää sairaalloisesti janoavaa, höynäytettävissä olevaa ja vaikutuksille altista törppöä. Se syy mikä saa kuvittelemaan syöpäpallukoiden tuovan onnen, SILLE pitäisi tehdä jotain.

Vierailija
115/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa että jokaiset luonnolliset rinnat naisella ovat paremmat kuin yhdetkään silikonirinnat

Vierailija
116/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on aivan unelmanaisia, isot tissit ja pienet aivot.

Vierailija
117/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset esineellistävät itsensä.

Kuten myös miehet esineellistävät naiset.

Vierailija
118/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo kirjoitti:

Kunhan mies on yli 180cm pitkä.

Harvalle se pituuskaan on mikään kynnyskysymys, ainakaan niin kauan jos mies on kuitenkin edes jonkin verran pidempi kuin nainen, kaikkia ei haittaa sekään jos mies on lyhyempi. Tiedän useamman lyhyen ja pönäkän miehen, joilla on upea vaimo. Ja näitä miehiä ei edes yhdistä paksu lompakko tai kauniit kasvot, vaan nimenomaan se mukava luonne.

Vierailija
119/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kirjoitti:

Onpa harmillista, että sinulla on sellaisia kokemuksia. Toivotan tsemppiä treffeille! 

Kuitenkaan se, että sinua on kohdeltu huonosti, ei oikeuta sinua kohtelemaan muita huonosti. <3

Vierailija
120/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä suuret rinnat saa rintojensuurennusvoiteella. Vieläpä huomattavasti halvemmalla ja olemattomalla terveysriskillä.