Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaimplanttien suosio on räjähtänyt käsiin ja ne halutaan yhä suurempina

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Itsetunto on monimutkainen. Kerta toisensa jälkeen ihmettelen miten 2 muovipussia voi oikeasti parantaa itsetuntoa? Eihän ne pussit ole edes _sinua_. Ne on 2 muovista pussia, minkä sisällä on silikonia. Joku tässä nyt mättää.

Onhan se kieltämättä outo ajatus että sisälläni on muovipussit. Nämä ovat anatomiset pisaranmalliset, joten ulospäin ovat hyvin luonnolliset kuitenkin. Koko on pieni C eli en ottanut mitään jättihinkkejä myöskään. Mutta nyt mielestäni näytän siltä mikä päässäni on ajatus naisen vartalosta, johon siis rinnatkin kuuluvat. En ajattele että itsetuntoni on tästä muovista nimenomaan kiinni. Ymmärrätkö mitä ajan takaa? Paita päällä ja itse asiassa ilmankaan paitaa en usko monen edes tajuavan että minulla on implantit. Miksi sitten rintaleikkauspotilaille kustannetaan verovaroin implanttirinta jos kerran naisen itsetunnolle ei rinnoilla saisi olla mitään merkitystä, kerrotko sen? T. Kahden äiti jolla implantit

Vierailija
82/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ne halutaan. Fiksut miehet ei mitään implantteja naisilleen ehdottele. Muutenkin joidenkin miesten käsitys naisten rinnoista on aivan vääristynyt, normaalipainoiselle naiselle suuret rinnat on muka pienet, ja normaalit sirot on aivan lautoja. Ei ymmärretä että rinnat on rasvaa ja jos ei ole paljon rasvaa, ei ole mitään suuria rintojakaan.

Minulle naiset ovat sanoneet mm. oio hampaas, hanki hiustensiirto, hanki lihakset yms. eli olisinko minä tyhmä mies jos kaiken tämän p*skan läpikäymisen jälkeen minä haluaisin kumppanin, jolla on hyvännäköinen vartalo ja tissit?

Vajaamielistä nuo kommentit, joita olet saanut, mutta pidätkö oikeasti verrannollisena hampaiden oikomista ja kropan muuttamista kirurgisin toimenpitein sekä ylimääräisen, ei-orgaanisen materiaalin lisäämistä osaksi elimistöä?

Ei oikeastaan kiinnosta. Minulle on monesti tehty selväksi, etten kelpaa sellaisena kuin olen... sellaisena joksi synnyin, joten miksi minun pitäisi kelpuuttaa ja hyväksyä muut? Pistetään yhdessä paha olo kiertämään ja satutetaan toistemme itsetuntoja. Sitähän tämä tuntuu aina olevan. En minä ole tätä aloittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Itsetunto on monimutkainen. Kerta toisensa jälkeen ihmettelen miten 2 muovipussia voi oikeasti parantaa itsetuntoa? Eihän ne pussit ole edes _sinua_. Ne on 2 muovista pussia, minkä sisällä on silikonia. Joku tässä nyt mättää.

Onhan se kieltämättä outo ajatus että sisälläni on muovipussit. Nämä ovat anatomiset pisaranmalliset, joten ulospäin ovat hyvin luonnolliset kuitenkin. Koko on pieni C eli en ottanut mitään jättihinkkejä myöskään. Mutta nyt mielestäni näytän siltä mikä päässäni on ajatus naisen vartalosta, johon siis rinnatkin kuuluvat. En ajattele että itsetuntoni on tästä muovista nimenomaan kiinni. Ymmärrätkö mitä ajan takaa? Paita päällä ja itse asiassa ilmankaan paitaa en usko monen edes tajuavan että minulla on implantit. Miksi sitten rintaleikkauspotilaille kustannetaan verovaroin implanttirinta jos kerran naisen itsetunnolle ei rinnoilla saisi olla mitään merkitystä, kerrotko sen? T. Kahden äiti jolla implantit

Rintaleikkauspotilaalla tarkoitin siis esim rintasyövän sairastaneita kum rinta jouduttu poistamaan

Vierailija
84/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko joku muukin silikoni-info nettisivun 90- luvun lopulta?

Sisälsi järkyttävää totuutta kumitisseistä, pieleen menneitä operaatioita ja kuvia märkivistä leikkaushaavoista.

Katsokaapa ohjelma Botched: "Mokatut kauneusleikkaukset" !! Jotain ihan järkyttävää. Märkiviä ja vuotavia rintoja ja persimplantit täysin väärissä paikoissa, kivuliasta ja hengenvaarallista. Eräälle lääkärit sanoivat, että suurin piirtein kuolet jos vielä otat täytteitä, mutta muidu vaan hymyili ja räpytteli tekoripsiään ja kuiskasi valtavien huuliensa raosta, että kyllä joku lääkäri vielä suostuu lisäämään täytettä. Oli kammottava!

Vierailija
85/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pelastavat seksielämiä"

Hieno mies, joka vaatii naista ottamaan implantit, että haluaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
86/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset esineellistävät itsensä.

Vierailija
87/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jaksatte stressata asiasta, joka ei itseänne kosketa mitenkään. Miten voi vaivata muiden ratkaisut noin paljon?

En pidä mitenkään kummallisena sitä että monet päätyvät muokkaamaan rintojaan. Niihin kun ei ruokavaliot ja salitreenit auta. Ja se muutos rinnan koostumuksessa ja ryhdissä raskauden ja imetyksen jälkeen on melkoinen.

Itse olen menossa leikkaukseen mm. siksi, että haluan olla itsevarmempi ja vapautuneempi sängyssä, ajatelkaapa kauhistelijat sitä 😄 Ja on mies, koulutus, vaativa asiantuntijatyö jne.

Vierailija
88/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pelastavat seksielämiä"

Hieno mies, joka vaatii naista ottamaan implantit, että haluaa seksiä hänen kanssaan.

Onko yllätys että miehet kiihottuu rinnoista? Ja että päätöksen tekee nainen?

Vierailija
89/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset parantavat miesten kiinnostusta heihin silareilla ja toisia naisia se harmittaa. Sen pituinen se.

Vierailija
90/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset parantavat miesten kiinnostusta heihin silareilla ja toisia naisia se harmittaa. Sen pituinen se.

Sama kuin jotkut miehet käyttää hormoneita saadakseen lihaksilla naisia ja joitakin miehiä se harmittaa.

Vierailija
91/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä osataan tehdä paremmin nykyään. Tyyliin jos on pullero, jolla ei ole rintoja, mutta rasvaa rintakehässä, niin onhan se nyt merkittävä lisä kärpäsloukun vetovoimaan saada siihen luonnollisen näköiset tissit. Ilman mitään rasvaa, ne ei taida vieläkään näyttää luonnollisilta.

Vierailija
92/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika moni varmaan miesten takia laittaa, koska luulevat, että se on joku avain onneen miesmarkkinoilla. Kyllähän tääläkin on usein aloituksia, että en saa miestä, koska olen lauta, mikä omaan korvaan kuulostaa ihan joltain 80-90-luvun teiniajattelulta.

Tottakai silareilla saa miesten kiinnostusta, tämä on selvä. Mutta ei mies niiden laittamisesta päätä.

Huh. Puistattaa pelkkä ajatus siitä, että tapaisin jonkun kivalta vaikuttavan miehen ja hän tuijottaisi kasvojeni sijasta silikonipallojani.

Lahjaksi toisi sitten syntisen punaisen paketin josta löytäisit rintoja korostavan korsetin ja sukkanauhaliivit. Mies kuolaisi edessäsi erektio housuissa pullistellen. Laita hei kulta nuo illalla päälle, jookos, jookosta??

Vierailija
93/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika moni varmaan miesten takia laittaa, koska luulevat, että se on joku avain onneen miesmarkkinoilla. Kyllähän tääläkin on usein aloituksia, että en saa miestä, koska olen lauta, mikä omaan korvaan kuulostaa ihan joltain 80-90-luvun teiniajattelulta.

Tottakai silareilla saa miesten kiinnostusta, tämä on selvä. Mutta ei mies niiden laittamisesta päätä.

Huh. Puistattaa pelkkä ajatus siitä, että tapaisin jonkun kivalta vaikuttavan miehen ja hän tuijottaisi kasvojeni sijasta silikonipallojani.

Arvaa mitä, sun ei tarvii ottaa silikonipalloja. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
94/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisten pitäisi olla kehojaan muokkaamassa kohtuuttomin seurauksin. Arvostetaan itseämme sellaisena kuin olemme! Niin pitäisi myös miesten tehdä. [/quote]

Eihän naisetkaan arvosta miestä sellaisena kuin on.

Vierailija
95/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään joka suurentunut?

Vierailija
96/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vYkä kirjoitti:

Aivan mahtavaa!

T: 20v Ykä 😎

Ykäsonni ei ole mikään ihailtava tyyppi, että pitäisi käyttäjätunnus tehdä sen takia :D Se on ällöttävä. Ei se saa naista. Ei naiset semmosesta tykkää. :D

Vierailija
97/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset meikkaa vain itseään varten niin kai naiset myös silkkarit ottaa itseään varten. Onneksi tässä on asia jolla ei ole mitään tekemistä miesten suhteen.

Riippuu tilanteesta.

Naiset meikkaavat itseään varten silloin kun he kokevat, että tällä tavalla voittavat jonkun tietyn argumentin.

Tässä taas sitten naiset ottavat implantit miehiä varten jotta pääsevät haukkumaan miehiä.

Vierailija
98/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä Suomessa käydessä vähän hätkähdyttää ja huvittaakin (anteeksi) esim. se irtoripsien ja palkkikulmakarvojen määrä. Eivät sovi kyllä kalpeille suomalaisille varsinkaan ne ripset. Ei täällä Keski-Euroopassa sellaista näe. Yllättävän vähän täällä myös värjätään hiuksia. Eikä ole todellakaan mikään upea oma väri kaikilla.

Vierailija
99/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, sun ei tarvii ottaa silikonipalloja. Ongelma ratkaistu.

Mene muualle ohjeistamaan ja opettele keskustelemaan. Henkilöön meneminen ei kuulu fiksuun kommentointiin. Jouduin tekemään nyt poikkeuksen. 

Vierailija
100/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!

No minä olen lauta eli hädin tuskin A-kuppi ja todella ihmettelen tuota villitystä. En keksi itse yhtäkään syytä miksi suurennuttaisin rintojani. Eivätkö nämä ihmiset arvosta terveyttä, ulkonäkö menee senkin edelle? Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, vaikka ne eivät olekaan täydelliset ja eivät tämän päivän ihannetta vastaakaan. Olen kyllä kuullut esim. deittikumppanilta arvostelua, muttei se vaikuttanut ajatuksiini mitenkään. Jos ei kelpaa jollekin, sitten ei kelpaa. Minulle kelpaa.