Aleksi Valavuorta ja Arman Alizadia epäillään rikoksesta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008409382.html
Koska äidin nimi on paljastunut ”isäksi tuomitun” kertomana. Eli ”Risto” joka on tuomittu maksamaan elatusmaksut lapsesta joka ei todistetusti ole omansa (oikea biologinen isä tiedossa, ollut edelleen suhteessa äitiin kun lapsen elatusmaksuista käytiin oikeutta).
Tämä äiti on siis nostanut jutun nyt, koska on ”paljastunut”. Tuomittu kavalluksesta tässä ihan jokin aika sitten, mutta toimii edelleen aktiivisesti politiikassa.
En nyt erityisemmin halua provosoida ketään tekemään vääryyttä, mutta eikö tässä olekin hyvä sauma kaikille tehdä petos synnyttämällä lapsi rikkaalle miehelle? Kyllä mielestäni oikeuden päätökset viittaa siihen että tällainen on ihan sallittua ja ”lapsen etu”.
Jos olisin ollut tuo Risto itse, olisin alunalkaenkin kertonut jutusta ihan omalla nimelläni.
Toi nainen kuuluisi korvausvelvolliseksi itse, maksamaan joka ikinen sentti takaisin - myös ”yhdessäolo”- ajalta.
Kommentit (546)
Miksette paheksu niitä isiä jotkajättää vaimon ja kolme lastaan äidille lentääkseen jonkun uuden rakkaan perään. Penniäkään ei maksanut elatusta lapsistaan.Näitä Suomi on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ollutkin vihreä kyseessä?
Se josta ei puhuta, on kokoomuslainen
Moraalin puute on kokoomuslaisten yhteinen ominaisuus ja se kantaa pitkälle.
Sellainen asia mihin en ole saanut vastausta, että voisiko tämä nainen itse perua elatusmaksuvelvollisuuden entiseltä mieheltään? Jos voisi, niin eikö hän ja uusi kumppani pääsisi paljon helpommalla, kun loppuisi tämä paskamyrsky, sillä luulisi että saa paljon vihapostia? En keksi että kukaan muu kuin puhtaasta ilkeydestään tekisi noin kaikkien vieläpä vuosikaudet tapauksen kovasta käsittelystä huolimatta.
Kyllä, sympatiat "Markon" puolella. Toivottavasti tuo nainen joutuu maksamaan kaikki korkojen kera plus henkiset vahingot mitä aiheuttanut. Jotenkin tuntuu että kyseessä sellainen henkilö, joka ei taivu vaikka aseella uhattaisiin, on vain minä minä minä.
Jes kirjoitti:
Sellainen asia mihin en ole saanut vastausta, että voisiko tämä nainen itse perua elatusmaksuvelvollisuuden entiseltä mieheltään? Jos voisi, niin eikö hän ja uusi kumppani pääsisi paljon helpommalla, kun loppuisi tämä paskamyrsky, sillä luulisi että saa paljon vihapostia? En keksi että kukaan muu kuin puhtaasta ilkeydestään tekisi noin kaikkien vieläpä vuosikaudet tapauksen kovasta käsittelystä huolimatta.
Kyllä, sympatiat "Markon" puolella. Toivottavasti tuo nainen joutuu maksamaan kaikki korkojen kera plus henkiset vahingot mitä aiheuttanut. Jotenkin tuntuu että kyseessä sellainen henkilö, joka ei taivu vaikka aseella uhattaisiin, on vain minä minä minä.
Puhut niin asiaa! Olen ihmetellyt todellakin, eikö tällä lapsen äidillä ole pienintäkään moraalista kankkusta. Suren pojan puolesta, ei ole hyvä joutua kasvamaan tämän myrskyn silmässä, jota ei olisi, jos vain lapsen äidillä ja lapsen biologisella isällä olisi selkärankaa.
Ei lämä ole vain rahaa, joka kilahtaa ja kilahtaa ja kilahtaa. Elämä ja hyvä sellainen on ihan muuta.
Mene lapsen äiti ja biologinen isä oikeesti nyt itseesi!
Kun bioisäksi ajateltu on jo useampi vuosi sitten ilmoittanut kirjallisesti suostuvansa isyystestiin, niin herää kysymys: miksi äiti on kieltänyt isyystestin?
Onkohan niin, että 1. nyt elatusmaksut maksava mies ei ole isä (mikä on todistettu) 2. "bioisäksi" mainittu mies ei ole myöskään isä 3. isä on joku kolmas, jota äiti ei suin surminkaan halua tuoda esille isänä koska on köyhempää sakkia, jolta ei tulisi tarpeeksi elatusmaksuja.
Tässä on nyt tainnut käydä niin, että kyseinen harakkaäiti on halunut itselleen "bioisäksi" mainitun miehen ja hankkiutunut raskaaksi hinnalla millä hyvänsä ja väittänyt "bioisälle" että heidän muhinoinnistaan on syntyvä vauva.
Yllätyksekseen joutunut sitten toteamaan, että "bioisä" ei olekaan ollut halukas eroamaan vaimostaan ja jättämään vaimoaan ja kahta lastaan.
Mitä tehdä?
Kolmannen (tai bneljännen? Tai viidennen?) panokaverinsa raskaaksi saattamana tuleva äiti on joutunut miettimään, kenet miehistään saisi helpoimmin loukkuun ja maksumieheksi. Helpointa on pysytellä naimisissa ja perustaa perhe, jota aviomiehensä onkin jo vuosia toivonut.
Mutta voisin olla melkein satavarma, että pojan isä on joku kolmas henkilö - ei tuo isyystestiinkin suostuva perheenisä!
Hyvä että joskus noinkin päin. Tiedän lähipirissäni useampia naisia jotka tullessaan yhtäkkä raskaaksi naimattomina ovatkin päätyneet uudenaikaiseen ratkaisuun eivät jatka suhdetta mutta haluavat pitää sen lapsen. Kun miehet ovat niin pitkään lapsellisia ja aika vastuuttomia, on varmaan järkiratkaisu kasvattaa lapsi yksin ja oman perheensä suojassa. Paperiin voi kirjoittaa " isästä ei tietoa " Silloin ei tarvitse neuvotella arkiasioista huittantiiteli-hunsvotin kanssa, tai yrittää kasvattaa pojanklopista isää. Ja elatus tulee kerran kuussa kuten ero perheen tenaville, joiden isä ei maksa. Eikä tarvitse passata yhtäkän miestä, kuten parisuhteessa aina joutuu. Parhaassa tapausessa isän äiti hoitaa vauvaa, siis bio-mummi .
Eläköön nykynaiset. !