Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen käytös, auttakaa

Onneton
11.12.2022 |

Eli tilanne on seuraava: olemme keski-ikäisiä, lapset muuttaneet jo pois kotoa. Mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksiin viimeiseen 4 vuoteen ainakaan. Viimeeksi kun ehdottelin, mies oli sitä mieltä ettei hän ehdi koskaan itse innostua seksistä, koska minä olen aina ensimmäisenä ehdottamassa ja se on ilmeisesti jotenkin paha asia? Sanoi, että selvä, jään odottamaan hänen aloitettaan. Jota ei siis ole tullut nyt ainakaan neljään vuoteen.

Emme halaile tai koskettele muutenkaan toisiamme. Arki on työssäkäymistä ja kotona katsellaan telkkaria tai mies istuu tietokoneella ja minä läppärillä. Nyt ajattelin rohkaistua ja ehdotin, miten olisi seksi. Kysyin kiinnostaako. Mies vastasi, kiinnostaa, muttei juuri nyt tässä hetkessä.

Mies ei halua erota, hänen mielestään meillä on ihan hyvä elämä. Rakastan miestäni, hänkin kuulemma minua, mikä minun on aika vaikea uskoa. En halua erota, mutta olemme jotenkin jumissa asian kanssa. Olemme käytännössä kämppäkaverit. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja pääsittekö jotenkin asian yli?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ollaan yhdessä. Ei erota. Olen tottunut tähän. Minä hyysään miestä, laitan ruokaa ja juttelen. Taloudellisesti tämä on mahtavaa, kun on velaton iso rivitalo ja rahaa tehdä mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
2/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ollaan yhdessä. Ei erota. Olen tottunut tähän. Minä hyysään miestä, laitan ruokaa ja juttelen. Taloudellisesti tämä on mahtavaa, kun on velaton iso rivitalo ja rahaa tehdä mitä mieleen juolahtaa.

Oletteko keskustelleet asiasta miehesi kanssa? Teillä ei kuitenkaan ole avoin liitto? Kuinka hoidatte seksuaaliset tarpeenne, vai itseksenne?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa....

Vierailija
4/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa....

E V V K

turhaan siellä urputat.

Vierailija
5/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoraamaan.

Vierailija
6/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus.

Vierailija
7/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketää kiinnostaa sun sexi elämä?

Vierailija
8/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsellesi sugar daddy.

Vierailija
9/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ei ole sairaudesta johtuvasta haluttomuudesta, niin ehdota avointa suhdetta. Sinä et häntä ainakaan tällä hetkellä kiinnosta, joten jos seksiä haluat niin siinä on ratkaisu.

N38

Vierailija
10/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kommenteista, joista ei ollut minkäänlaista hyötyä. Toivottavasti tuli kommentoijille parempi mieli kun pääsivät sanomaan ilkeästi.

Ap

Vierailija
11/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut laihduttamista?

Vierailija
12/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa haluton karju sulla.

Vierailija
13/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri on tietokone

Vierailija
14/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi usein kun vaimo kieltäytyy, ei mies enää seksiä hänen kanssaan halua ikinä. Luulen tässä tapahtuneen näin.

Vierailija
15/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän mahtaisi reagoida jos ehdottaisit erillään asumista avioparina?

Vierailija
16/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi usein kun vaimo kieltäytyy, ei mies enää seksiä hänen kanssaan halua ikinä. Luulen tässä tapahtuneen näin.

Luulo ei ole tiedon väärtti.

Ap

Vierailija
17/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Kai suhde vain arkistuu. Samoin rakkaus. Seksuaalisuus on pitkälti jännitystä, uteliaisuutta ja uuden viehätystä. Rakkaus ja arki on eri asia.

Ratkoisin tuota ehkä jollain parinvaihdolla, avoimella suhteella ja muulla mikä tekee elämästänne seikkailullisempaa. Se kipinä saattaa joskus palata myös välillenne, kun löydätte sen kumpikin taas itsenne sisältä.

Väkisin se ei tule. Seksistä ei saisi tulla sellaista pakkopullaa. Sitä varmemmin sammuu loputkin halut.

Vierailija
18/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella surullinen tilanne. Varsinkin kun ilmeisesti kaikki läheisyys on mennyt. Neljä vuotta on pitkä aika, ja taitaa olla vaikeaa saada tämä vyyhti purettua ja jonkinlainen uusi alku aluille. Voisiko mies suostua pariterapiaan. Tai yhteinen uusi harrastus, jonka myötä voisi löytyä läheisyys ja positiivinen tapa kommunikoida?

Toivon teille molemmille paljon viitseliäisyyttä ja rakkautta ja viisautta.

Vierailija
19/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pilasit" sekson olemalla aktiivinen alussa ja mikään ei korjaa enää sitä. Ehkä mies ei muutenkaan halua. Pariterapeutti yksityiseltä saa solmut auki ja vastauksia? Oletko kysynyt muita syitä miksi miestä ei innosta. Ehkä ei uskalla puhua aiheesta tai sanoa mitään.

Vierailija
20/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä erektiohäiriö eikä kehtaa sanoa sitä sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan