Olen aito narsistimies, kysy mitä vaan!
Eikä tämä ole provo. Tunnistan itsenikin narsistiksi. Osaan manipuloida, kiusata ja alistaa ihmisiä. En myöskään juuri tunne katumusta. Kysy jotain, vastaan sulle jos vaivaudun vastaamaan!
Kommentit (74)
Mitä mieltä olet naisista ja naisen asemasta?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:21"]
Tiedostatko, että sinulla on persoonallisuusHÄIRIÖ! Olet siis viallinen ihmisenä, etkä suinkaan muita parempi, mitä kuvittelet pienessä mielessäsi. Terveisin narsistin jättänyt, nyt onnellinen nainen.
[/quote]
Minua ei kiinnosta, mitä joku hysteerinen ämmä ajattelee. Minun avioliittoni on kestänyt, sinun ei. -ap
[/quote]
No se, ettei kestänyt oli oma valintan.iNarsistimies ei tehnyt minua onnelliseksi, koska oli pelkkä tyhjä kuori kuten sinäkin olet. Vaimosi ei saa sinulta mitään itselleen, pettää tai jättää sut joskus, jos et itse tajua lähteä. Nythän jo petät vaimoasi, joten tuskin liittonne kauan kestää.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"] Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi?? [/quote] Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap [/quote] Onko nämä jotenkin todella hankala saavuttaa alle 30 vuotiaana? Autot saa osamaksuilla jne. Vaimoas käy vähän sääliksi. T. Alle 20 v. Nainen. Narsistin uhri, yritti viedä rahani. Ja jotta saisit lisää tavoiteltavaa niin mulla autona Mb CLS ja poika ystävänä upea ja elegantti Pomeranian.
[/quote]
Armeija 19-20v, opiskelut 20-25v, töissä 25-vuotiaasta saakka kokoaikaisena. Helppoa. -ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:15"]
Harrastaako narsistit seksiä? Jos harrastavat niin mitä he tuntevat sen aikana? Läheisyyttä, hellyyttä?
[/quote]
Olen kuulemma loistava panija. Lukioaikainen tyttöystäväkin puhuu kuulemma kaihoten meidän 10 vuoden takaisista panoista. Usein ihailen aktin aikana omia lihaksiani makuuhuoneen peileistä. Saan uskomattomia orgasmeja. -ap
[/quote]
No ainakin luetun ymmärtäminen ei oo sun juttus. En kysynyt millainen panija olet. Jos tosta sun vastauksesta pitäs jotain päätellä niin koet seksin hyvin suoritusmaisena toimintona, tärkeää on tietenkin, että olet hyvä sängyssä ja sinua kehutaan.
Narsisti, käsitit väärin edellisen! Oletko tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"] Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi?? [/quote] Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap [/quote] Onko nämä jotenkin todella hankala saavuttaa alle 30 vuotiaana? Autot saa osamaksuilla jne. Vaimoas käy vähän sääliksi. T. Alle 20 v. Nainen. Narsistin uhri, yritti viedä rahani. Ja jotta saisit lisää tavoiteltavaa niin mulla autona Mb CLS ja poika ystävänä upea ja elegantti Pomeranian.
[/quote]
Armeija 19-20v, opiskelut 20-25v, töissä 25-vuotiaasta saakka kokoaikaisena. Helppoa. -ap
[/quote]
Niin ihan perushommaa. Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin, jotka käyvät koulua enemmän kuin ammattikoulun. Yritit edellisessä viestissäsi saamaan elämäsi kuulostamaan jotenkin tosi hienolle, kun on oikein tyylikkäitä vaatteitakin, mutta elät suurinpiirtein samaa elintasoa ja elämää kuin muutkin ikäises.
Jos olet oikeasti aito narsisti, niin sinulla on äärimmäisen huono itsetunto, olet kateellinen muille ja loukkaannut pienestäkin arvostelusta. jos nämä eivät päde, niin et ole aito narsisti! :D
Kuka on sinulle rakkain ihminen maailmassa? Onko sinulla lemmikkejä tai onko sinulla ollut? Tykkäätkö eläimistä? Jos sinulla on vaikka koira niin pidätkö ainoastaan omasta koirastasi vai kaikista koirista?
Oletko lukenut Christopher Hyattin The Psychopath's Bible -kirjan?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"] Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi?? [/quote] Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap [/quote] Onko nämä jotenkin todella hankala saavuttaa alle 30 vuotiaana? Autot saa osamaksuilla jne. Vaimoas käy vähän sääliksi. T. Alle 20 v. Nainen. Narsistin uhri, yritti viedä rahani. Ja jotta saisit lisää tavoiteltavaa niin mulla autona Mb CLS ja poika ystävänä upea ja elegantti Pomeranian. [/quote] Armeija 19-20v, opiskelut 20-25v, töissä 25-vuotiaasta saakka kokoaikaisena. Helppoa. -ap [/quote] Niin ihan perushommaa. Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin, jotka käyvät koulua enemmän kuin ammattikoulun. Yritit edellisessä viestissäsi saamaan elämäsi kuulostamaan jotenkin tosi hienolle, kun on oikein tyylikkäitä vaatteitakin, mutta elät suurinpiirtein samaa elintasoa ja elämää kuin muutkin ikäises.
[/quote]
Väärin palkkani on huomattavasti yli keskitason. Harvalla alle kolmekymppisellä on samanlaista elintasoa kuin minulla, ellei esim. ole perinyt. Itse vielä odotan vanhempieni kuolemaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:42"]
Kuka on sinulle rakkain ihminen maailmassa? Onko sinulla lemmikkejä tai onko sinulla ollut? Tykkäätkö eläimistä? Jos sinulla on vaikka koira niin pidätkö ainoastaan omasta koirastasi vai kaikista koirista?
[/quote]
En omista lemmikkejä. Ne haisevat. Sitä paitsi minulla on vaimo ja ehkä joskus lapsikin. -ap
Kirjoitit tuon terapeutti luovutti -avauksen. Siinä on sun oikea elämäsi ap. Muu on vain unelmaasi, joten herää jo.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:48"]
[/quote]
En omista lemmikkejä. Ne haisevat. Sitä paitsi minulla on vaimo ja ehkä joskus lapsikin. -ap
[/quote]
Mitä sä lapsella tekisit? Ei narsisti kykene antamaan lapselleen mitään, mitä tämä tarvitsee oikeasti. Ethän sinäkään saanut lapsena rakkautta ja siksi olet persoonaltasi häiriintynyt.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:24"] [quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"] Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi?? [/quote] Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap [/quote] Onko nämä jotenkin todella hankala saavuttaa alle 30 vuotiaana? Autot saa osamaksuilla jne. Vaimoas käy vähän sääliksi. T. Alle 20 v. Nainen. Narsistin uhri, yritti viedä rahani. Ja jotta saisit lisää tavoiteltavaa niin mulla autona Mb CLS ja poika ystävänä upea ja elegantti Pomeranian. [/quote] Armeija 19-20v, opiskelut 20-25v, töissä 25-vuotiaasta saakka kokoaikaisena. Helppoa. -ap [/quote] Niin ihan perushommaa. Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin, jotka käyvät koulua enemmän kuin ammattikoulun. Yritit edellisessä viestissäsi saamaan elämäsi kuulostamaan jotenkin tosi hienolle, kun on oikein tyylikkäitä vaatteitakin, mutta elät suurinpiirtein samaa elintasoa ja elämää kuin muutkin ikäises.
[/quote]
Väärin palkkani on huomattavasti yli keskitason. Harvalla alle kolmekymppisellä on samanlaista elintasoa kuin minulla, ellei esim. ole perinyt. Itse vielä odotan vanhempieni kuolemaa. -ap
[/quote]
Mutta kun aina löytyy suakin rikkaampia ;).. vaikka kuin palvotkin materiaa, niin sun rahas on kärpäsenpaska Itämeressä verrattuna oikeasti rikkaisiin. Niin ja keskitaso palkka onks se jotain 2 tonnia?.. huomattavasti yli niin oisko 2.5 tonnia? Jos sun palkkas olisi 3 tonnia tai yli niin olisit tietysti käyttänyt sanontaa puolet parempi kuin keskituloisilla.
Vanhempiensa kuolemaa odottava narsisti taisi suuttua, kun ei nostettu häntä jalustalle:D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:48"]
[/quote]
[/quote]
Okei eli lemmikit eivät ole "juttusi". No, mitenkäs lapsi? Kun lapsi on vauva niin se voi vääntää löysät kakat niskaan asti jos vaippa falskaa. Silloin vauvakin haisee. Eikö se ällötä? Mitä jos saisit kehitysvammaisen lapsen? Mitä jos kärsit vaimosi kanssa lapsettomuudesta ja vikaa olisi sinussa?
Minulla on narsisti isä. Palvoin ja ihailin häntä lapsena. Se hurmos kesti noin 8-vuotiaaksi koska huomasin miten inhottavasti hän kohteli esimerkiksi ystäviäni jotka olivat kylässä. Hän ei ollut kiinnostunut kun kerroin hänelle mitä olin tehnyt koulussa. Nykyisin olen aikuinen ja minulla on omia lapsia. En ole isääni missään yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:02"]Vanhempiensa kuolemaa odottava narsisti taisi suuttua, kun ei nostettu häntä jalustalle:D
[/quote]
Av-mammat laittaa luun kurkkuun! Oikeasti mua käy vähän sääliksi nämä narskut. Jäävät täysin normaalista elämästä tunteiden kirjoineen paitsi.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:02"]Vanhempiensa kuolemaa odottava narsisti taisi suuttua, kun ei nostettu häntä jalustalle:D [/quote] Av-mammat laittaa luun kurkkuun! Oikeasti mua käy vähän sääliksi nämä narskut. Jäävät täysin normaalista elämästä tunteiden kirjoineen paitsi.
[/quote]
Joo ja ärsyyntyvät jos joku tosiaan pistää sen luun kurkkuun. :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:02"]Vanhempiensa kuolemaa odottava narsisti taisi suuttua, kun ei nostettu häntä jalustalle:D [/quote] Av-mammat laittaa luun kurkkuun! Oikeasti mua käy vähän sääliksi nämä narskut. Jäävät täysin normaalista elämästä tunteiden kirjoineen paitsi.
[/quote]
No mua ei säälitä, olen ollut tuollaisen uhri tarpeeksi pitkään. Onneksi pääsin eroon. Ei ne oo säälin arvoisia, kun eivät ymmärrä sääliäkään.
Täähän on ihan loistava! Kiitos nauruista! :D Tai haluun kysyy, ehdinks mun bussiin jos lähden 28 yli?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:15"]
Harrastaako narsistit seksiä? Jos harrastavat niin mitä he tuntevat sen aikana? Läheisyyttä, hellyyttä?
[/quote]
Olen kuulemma loistava panija. Lukioaikainen tyttöystäväkin puhuu kuulemma kaihoten meidän 10 vuoden takaisista panoista. Usein ihailen aktin aikana omia lihaksiani makuuhuoneen peileistä. Saan uskomattomia orgasmeja. -ap
[/quote]