Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aito narsistimies, kysy mitä vaan!

Vierailija
04.02.2015 |

Eikä tämä ole provo. Tunnistan itsenikin narsistiksi. Osaan manipuloida, kiusata ja alistaa ihmisiä. En myöskään juuri tunne katumusta. Kysy jotain, vastaan sulle jos vaivaudun vastaamaan!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sankarimies. Hän hakkaa tuollaisia narsisteja aamupalaksi.

Vierailija
42/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet pettänyt ja millaisia tilanteita ne ovat olleet?

Oletko joskus väkivaltainen fyysisestikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuudesta kysyttäessä luettelee materiaa. Ei mitään henkisiä arvoja tai ihmissuhteita vaimoa lukuunottamatta (hienopa avioliitto sekin, pettäjä). Sulla ei ilmeisesti ole ystäviä? Jos kerran oot niin mahtava mies niin voit varmaan kertoa vaimollesi tyttöystävistäsi? Eihän se sua jätä kun oot niin ihana! Älkää nyt helvetissä tehkö lasta! Vaimosi ansaitsee oikean miehen, joka osaa olla hyvä isä. Sitä sinä et voi koskaan olla.

Seksistä ja tunteista kysyttäessä ei ymmärrä kysymystä vaan vastaa aiheen ohi. Ex-tyttöystävä "kuulemma" muistelee, niin varmaan! :D Ihan oot päässäs tainnu kuulla. Ei sanaakaan naisen nautinnosta tai orgasmeista, vain omista ja omista lihaksista. Siis joka tytön unelmarakastaja varmasti :D

Järkyn huonot ja lapsenomaiset "näpäytykset" apukoulun käymisestä, voi voi pikkupoikaa :D

Päästä vaimosi vapaaksi älkääkä tehkö lasta kärsimään paskasta isästä. Sittenhän voit viettää narskuelämääsi tyttöystävineen ihan vapaasti.

Säälin sinua. Paljon mieluummin olen oikean miehen kanssa (ja olenkin), joka ei ole tunnevammainen ihmisen kuori. Itsekin on kivaa olla ihan oikea tunteva ihminen, jolla on (miehen lisäksi) merkityksellisiä ihmissuhteita (perheenjäseniä ja ystäviä).

Vierailija
44/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan käynyt Norjassa?

Vierailija
45/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimeksi vahasit viikset?

Vierailija
46/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen leipä sinulle maistuu?

Vierailija
47/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narsistilta haluaisi kysyä mitään? Ne on tylsiä ja epäaitoja ihmisiä. Mua ei ihmisessä kiinnosta se paljonko rahaa on tilillä tai mikä auto vaan kyllä ihmisestä tekee mielenkiintoisen nimenomaan se tunne-elämä joka narsisteilta puuttuu, surullista kyllä. Toisaalta en ymmärrä narsistien mollaamistakaan...eihän muitakaan mt-ongelmaisia saa haukkua joka paikassa, miksi siis narsisteja? Sairaus se on kuin mikä tahansa muukin vaikka onkin aika koettelemus lähiympäristölle.

Vierailija
48/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö veneilystä?

Vierailija
49/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko myös sen halauan panna pelkkää pillua aloituksen joka kai poistettiin?

Vierailija
50/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, että tunnistat sairautesi. Seuraavaksi kehoitan sinua miettimään käytöstäsi ja hakemaan apua. Jossakin vaiheessa narsistinkin elämä muuttuu nimittäin paskaksi kun ne lihakset katoavat, vaimo kyllästyy lopulta valheisiin ja jättää, mahdollinen perhe hajoaa ja työurakin voi tyssätä valheisiin. Yksi tietämäni narsisti sai lopulta aika kovan tuomion mm. petoksista kun ei kaikkivoipaisuudessaan tajunnut miten tyhmä oikeasti on. Narsisti pystyy pelaamaan pelejään usein helposti uusien ihmisten kanssa mutta kestävät ihmissuhteet ja pitkä työurat ovatkin hankalampi juttu. Toki tietyissä ammateissa kusipäisyydestä jopa palkitaan, mutta elämässä muuten se onkin toinen juttu.

Mies

Vierailija
51/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko narmismisi periytynyt vai onko se jonkin vamman jälkiseuraus? Vai onko se kehittynyt kasvatuksen seurauksena? 

Vierailija
52/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde tällaiseen naiseen, jonka mies on narsisti. Nainen ei ole saanut vielä lähdettyä kun säälii häiriöistä miestään jostain kumman syystä. Mies on säälittävä tapaus. 

Vierailija
53/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit luulevat olevansa älykkäitä, mutta ovat niin itserakkaita että sokeutuvat puutteilleen. Olen joutunut käymään kaksi oikeudenkäyntiä narsistia vastaan ja voitin molemmat 100-0 ihan siksi, että vastapuoli ili niin käsittämättömän tyhmä ja itsevarma. Hänen asianajajansa näytti olevan aika kypsä, kun tuli narskun taholta koko ajan huijatuksi esittämään vääriä väitteitä, jotka jopa heidän omat todistajansa osoittivat virheellisiksi. En vieläkään tiedä, uskoiko se narsku itsekin omiin valheisiinsa vai luuliko olevansa niin ylivertaisen älykäs, että uskoi voivansa huijata kaikkia. Uhkauskirjeenkin lähetti minulle nerokkaasti kesken oikeusprosessin, hänen asianajajansa joutui kehottamaan luopumaan sellaisista kontakteista vastapuoleen jne. Oli kuitenkin siis omasta mielestään ylivertaisen älykäs ja pätevä mies se narsisti

Vierailija
54/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:15"]

Narsistilla ei ole lähes ollenkaan tai ollenkaan myötäelämisen ja empatian kykyjä ja häneltä puuttuu syyllisyydentunne. Tämän vuoksi hän kokee toisiin ihmisiin kohdistamansa loukkaukset hyväksyttäviksi. Empatian puute tekee narsistista erityisen julman muita ihmisiä kohtaan. Hän tiedostaa loukkaavansa ja satuttavansa muita, mutta hän ei välitä tästä, sillä hänellä on mielestään täysi oikeus loukata ihmisiä tarvittaessa. Hän saattaa kokea esimerkiksi velvollisuudekseen sanoa, mikä toisessa ei miellytä, koska muut eivät uskalla puhua tästä suoraan. Narsisti ei kadu tekemisiään tai sanomisiaan.

Narsisti ei tee mitään mistä hän ei hyödy, sillä toisen hätä ei narsistia kiinnosta. Narsisti osaa kuitenkin teeskennellä empatiaa ja esiintyä vapaaehtoisena hyväntekijänä, aina auttavana ystävänä, jos hän kokee saavansa palveluksia tehdessään hyvityksenä ainutlaatuisuuden ja ihailun tunnetta. Narsisti ei taas itse yleensä kykene ottamaan vastaan apua, sillä hän ei kykene myöntämään huonommuuttaan tai avun tarvettaan missään asiassa. Narsisti tekee tai ainakin väittää tekevänsä kaiken itse, koska tekee kaiken mielestään paremmin kuin muut. Narsisti uskoo olevansa korvaamaton ja nero silloinkin, kun hän on todellisuudessa älyllisesti keskiverto.

Empatian puute vaikeuttaa sosiaalista elämää siten, että narsisti ymmärtää toisten ihmisten tunteet ja signaalit väärin ja on siitä syystä altis myös konflikteille.

[/quote] Joo tää on varmaan se narsisti, joka jokaisella naisella on eksänään. Omalla läheiselläni ei ole tätä naistenlehtien narsismia vaan narsistinen persoonallisuushäiriö ja voin sanoa, että se on äärettömän kertaa surullisempaa ja vaikeampaa.

Vierailija
55/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:49"]

Ääh... Narsismi tautina on juuri siksi ongelmallinen, ettei narsisti itse tajua olevansa sairas, joten ei tajua tarvitsevansa hoitoa. Et ole narsisti, olet vain paskapää, jolla saattaa olla vahvoja narsistisia piirteitä. Ei se silti vielä narsistiksi tee.

[/quote] Juuri tämä. Tuntemani narsistinen persoonallisuushäiriöinen ei voisi koskaan ajatella olevansa sellainen. Hän voi toki myöntää sen painostuksen alaisena vaimolleen vaikkapa jossain pariterapiassa, mutta ei kyllä ikinä ajattelisi itse olevansa sairas ja tekevänsä asialle jotain.

Vierailija
56/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"]

Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi??

[/quote]

Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap

[/quote]

Materiaa kaikki! Sielusi on tyhjää täynnä. Tekeekö tavara sinut onnelliseksi?

[/quote]

Ja todennäköisesti sokerikuorrutettua valhetta. Ehkä Suomen tunnetuin narsisti, Johanna Tukiainen, kuvailee itseään ammatillisesti menestyneeksi jne.

Muistakaa, että valehtelunappi on AINA pohjassa - jopa nyt.

[/quote]

Tuksu ei ole narsisti. Meidän kulttuurimme on hyvin narsistinen ja tarvitsee heikkoja uhreja kuten Tuksu, joista narsistiset ihmiset voivat ammentaa ylemmyyden tuntoaan. Heikon itsetunnon omaavat ihmset ostavat sitten iltistä, seuraa ja seiskaa ja naureskelevat kaffetunnilla yhdessä Tuksulle, kun me ollaan niin paljon parempia ihmisiä sentään...

todellista narsismia on esim. se, mistä täälläkin av:lla kerrotiin, että HUS:n lääkärit ja hoitajat olivat tilanneet Tuksun esiintymään pikkujouluihinsa ja siellä sitten joukolla nauroivat sairaalle ihmiselle. Toki monen lääkärin / hoitajan mielestä se varmasti oli myös epäeettistä ja väärin, mutta oli pakko nauraa joukon mukana, koska oma vajavainen itsetunto ei kestä olla joukosta ulkopuolinen. 

Vierailija
57/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:00"]

Narsistit luulevat olevansa älykkäitä, mutta ovat niin itserakkaita että sokeutuvat puutteilleen. Olen joutunut käymään kaksi oikeudenkäyntiä narsistia vastaan ja voitin molemmat 100-0 ihan siksi, että vastapuoli ili niin käsittämättömän tyhmä ja itsevarma. Hänen asianajajansa näytti olevan aika kypsä, kun tuli narskun taholta koko ajan huijatuksi esittämään vääriä väitteitä, jotka jopa heidän omat todistajansa osoittivat virheellisiksi. En vieläkään tiedä, uskoiko se narsku itsekin omiin valheisiinsa vai luuliko olevansa niin ylivertaisen älykäs, että uskoi voivansa huijata kaikkia. Uhkauskirjeenkin lähetti minulle nerokkaasti kesken oikeusprosessin, hänen asianajajansa joutui kehottamaan luopumaan sellaisista kontakteista vastapuoleen jne. Oli kuitenkin siis omasta mielestään ylivertaisen älykäs ja pätevä mies se narsisti

[/quote] Tässä mun mielestä kuvataan juurikin sellaista persoonallisuushäiriöistä narsistia eikä sitä naistenlehtien narsistia. Narsistin maailma on tosi häiriöitynyt. Se on äärimmäisen epävarma itsestään ja se olettaa että sen pitää jatkuvasti osoittaa olevansa todella hyvä kaikessa kelvatakseen muille. Sen kaikki energia meneekin tähän pätemiseen, jolla se yrittää peittää sen oman epävarmuutensa. Se ei itse ymmärrä olevansa häiriöitynyt, joten se pitää sitä omaa tosi häiriöistä maailmaansa normaalina maailmana. Se voi ollakin tosi fiksu (käyttäähän se kaiken aikansa itsensä kehittämiseen sen sijaan missä muut käyttää laskujen maksamiseen ja muiden asioista huolehtimiseen). Silti se voi tehdä juurikin tuollaisia tosi tyhmiä asioita, kuten lähetellä uhkauskirjeitä kesken oikeudenkäynnin. Koska se ei toimi tämän meidän maailman sääntöjen mukaan. Sen täytyy koko ajan olla hieno ja hyvä ja näyttää muille siltä. Joku tuollainen uhkauskirjeen lähettäminen voi olla sen yritys näyttää muille ihmisille olevansa tilanteen herra tms. En itsekään aina kykene ymmärtämään miten nuo ajatuskulut menevät.

Vierailija
58/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:00"]

[/quote] Tässä mun mielestä kuvataan juurikin sellaista persoonallisuushäiriöistä narsistia eikä sitä naistenlehtien narsistia. Narsistin maailma on tosi häiriöitynyt. Se on äärimmäisen epävarma itsestään ja se olettaa että sen pitää jatkuvasti osoittaa olevansa todella hyvä kaikessa kelvatakseen muille. Sen kaikki energia meneekin tähän pätemiseen, jolla se yrittää peittää sen oman epävarmuutensa. Se ei itse ymmärrä olevansa häiriöitynyt, joten se pitää sitä omaa tosi häiriöistä maailmaansa normaalina maailmana. Se voi ollakin tosi fiksu (käyttäähän se kaiken aikansa itsensä kehittämiseen sen sijaan missä muut käyttää laskujen maksamiseen ja muiden asioista huolehtimiseen). Silti se voi tehdä juurikin tuollaisia tosi tyhmiä asioita, kuten lähetellä uhkauskirjeitä kesken oikeudenkäynnin. Koska se ei toimi tämän meidän maailman sääntöjen mukaan. Sen täytyy koko ajan olla hieno ja hyvä ja näyttää muille siltä. Joku tuollainen uhkauskirjeen lähettäminen voi olla sen yritys näyttää muille ihmisille olevansa tilanteen herra tms. En itsekään aina kykene ymmärtämään miten nuo ajatuskulut menevät.

[/quote] Onko ketään joutunut elämään tällaisen häiriöisen kanssa? Siis ei pelkästään itsekeskeisen kusipään vaan todella häiriöisen ihmisen kanssa? Ap nyt on vain joku trolli, ei oikein saanut edes keskustelua aikaan.

Vierailija
59/74 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole narsisti, olet elämään tyytymätön naisouolinen henkilö sohvalla

Vierailija
60/74 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska, sivistymättömät moukat. Todellinen narsisti on itseäänrakastava persoona, joka voi siten rakastaa myös muita. "Narsisti", narstinen persoonallisuuhäiriö on imagokeskeinen moukka, jolta puuttuu se tärkein, narsmi ja täten hän ei ole oikea narsisti. Arvioni mukaan 25-60% Av-palstan kirjoittajista on "narsisteja", mukaan lukien ap. Imagokeskeisiä paskiaisia, niitä josta Hannu Lauerma esittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän