Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aito narsistimies, kysy mitä vaan!

Vierailija
04.02.2015 |

Eikä tämä ole provo. Tunnistan itsenikin narsistiksi. Osaan manipuloida, kiusata ja alistaa ihmisiä. En myöskään juuri tunne katumusta. Kysy jotain, vastaan sulle jos vaivaudun vastaamaan!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"]

Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi??

[/quote]

Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap

[/quote]

Materiaa kaikki! Sielusi on tyhjää täynnä. Tekeekö tavara sinut onnelliseksi?

[/quote]

Ja todennäköisesti sokerikuorrutettua valhetta. Ehkä Suomen tunnetuin narsisti, Johanna Tukiainen, kuvailee itseään ammatillisesti menestyneeksi jne.

Muistakaa, että valehtelunappi on AINA pohjassa - jopa nyt.

Vierailija
2/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida vaivautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:07"]

en taida vaivautua

[/quote]

Koulujakaan et tainnut vaivautua käymään. -ap

Vierailija
4/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää.

Vierailija
5/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko keskijohdon tehtavissa?

Vierailija
6/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ylpeä rikkinäisestä sielustasi, tunneköyhyydestäsi, heikosta itsetunnostasi ja perustyytymättömästä luonteestasi??

Vierailija
7/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko keskijohdon tehtavissa?

[/quote]

Olen erikoisasiantuntija. -ap

Vierailija
8/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla ei ole lähes ollenkaan tai ollenkaan myötäelämisen ja empatian kykyjä ja häneltä puuttuu syyllisyydentunne. Tämän vuoksi hän kokee toisiin ihmisiin kohdistamansa loukkaukset hyväksyttäviksi. Empatian puute tekee narsistista erityisen julman muita ihmisiä kohtaan. Hän tiedostaa loukkaavansa ja satuttavansa muita, mutta hän ei välitä tästä, sillä hänellä on mielestään täysi oikeus loukata ihmisiä tarvittaessa. Hän saattaa kokea esimerkiksi velvollisuudekseen sanoa, mikä toisessa ei miellytä, koska muut eivät uskalla puhua tästä suoraan. Narsisti ei kadu tekemisiään tai sanomisiaan.

Narsisti ei tee mitään mistä hän ei hyödy, sillä toisen hätä ei narsistia kiinnosta. Narsisti osaa kuitenkin teeskennellä empatiaa ja esiintyä vapaaehtoisena hyväntekijänä, aina auttavana ystävänä, jos hän kokee saavansa palveluksia tehdessään hyvityksenä ainutlaatuisuuden ja ihailun tunnetta. Narsisti ei taas itse yleensä kykene ottamaan vastaan apua, sillä hän ei kykene myöntämään huonommuuttaan tai avun tarvettaan missään asiassa. Narsisti tekee tai ainakin väittää tekevänsä kaiken itse, koska tekee kaiken mielestään paremmin kuin muut. Narsisti uskoo olevansa korvaamaton ja nero silloinkin, kun hän on todellisuudessa älyllisesti keskiverto.

Empatian puute vaikeuttaa sosiaalista elämää siten, että narsisti ymmärtää toisten ihmisten tunteet ja signaalit väärin ja on siitä syystä altis myös konflikteille.

Vierailija
9/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako narsistit seksiä? Jos harrastavat niin mitä he tuntevat sen aikana? Läheisyyttä, hellyyttä?

Vierailija
10/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oikeastaan olen erittäin tyytyväinen elämääni. Olen ammatillisesti menestynyt, hyvätuloinen, komea, kaunis vaimo +rakastajia, vielä alle kolmekymppinen, tyylikkäitä vaatteita, urheilua, Audi autona, paljon ihailevia katseita. Tykkään elämästäni. -ap

Vierailija
11/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kiusaat, alistat ja manipuloit?

Vierailija
12/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"]

[/quote]

[/quote]

Materiaa kaikki! Sielusi on tyhjää täynnä. Tekeekö tavara sinut onnelliseksi?

Vierailija
13/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

audi - voi toista.

Vierailija
14/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:15"]

Harrastaako narsistit seksiä? Jos harrastavat niin mitä he tuntevat sen aikana? Läheisyyttä, hellyyttä?

[/quote]

Olen kuulemma loistava panija. Lukioaikainen tyttöystäväkin puhuu kuulemma kaihoten meidän 10 vuoden takaisista panoista. Usein ihailen aktin aikana omia lihaksiani makuuhuoneen peileistä. Saan uskomattomia orgasmeja. -ap

Vierailija
15/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kohtelet vaimoasi? Onko hän onnellinen kanssasi?

Vierailija
16/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko, että sinulla on persoonallisuusHÄIRIÖ! Olet siis viallinen ihmisenä, etkä suinkaan muita parempi, mitä kuvittelet pienessä mielessäsi. Terveisin narsistin jättänyt, nyt onnellinen nainen.

Vierailija
17/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:09"]

Kusipää.

[/quote]

Kiitos. Kävitkö apukoulun? -ap

Vierailija
18/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:21"]

Tiedostatko, että sinulla on persoonallisuusHÄIRIÖ! Olet siis viallinen ihmisenä, etkä suinkaan muita parempi, mitä kuvittelet pienessä mielessäsi. Terveisin narsistin jättänyt, nyt onnellinen nainen.

[/quote]

Minua ei kiinnosta, mitä joku hysteerinen ämmä ajattelee. Minun avioliittoni on kestänyt, sinun ei. -ap

Vierailija
19/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:12"]

[/quote]

[/quote]

Onko nämä jotenkin todella hankala saavuttaa alle 30 vuotiaana? Autot saa osamaksuilla jne. Vaimoas käy vähän sääliksi.
T. Alle 20 v. Nainen. Narsistin uhri, yritti viedä rahani. Ja jotta saisit lisää tavoiteltavaa niin mulla autona Mb CLS ja poika ystävänä upea ja elegantti Pomeranian.

Vierailija
20/74 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä narsisteja on ollut täällä samanlaisilla aloituksilla ennenkin monet kerrat. Epäilenpä todellakin sinun narsistisuuttasi! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi