Tulevan naiseni maksimimitta on 160cm koska olen rakentanut ja kalustanut kämppäni noilla mitoilla
Tuo rajaa kaikki koripalloa harrastavat naiset pois.
Kommentit (12)
Joo, minulla myös vanha mökki, jossa tiskiallas on suunniteltu max. 160 cm pitkälle aikoinaan. On niin matalalla. Akalta kipeytyisi helposti selkä aina astioita tiskatessa jos häm olisi pidempi. Joten mulla on myös tuo sama pituuskriteeri naiselle,
Vierailija kirjoitti:
Joo, minulla myös vanha mökki, jossa tiskiallas on suunniteltu max. 160 cm pitkälle aikoinaan. On niin matalalla. Akalta kipeytyisi helposti selkä aina astioita tiskatessa jos häm olisi pidempi. Joten mulla on myös tuo sama pituuskriteeri naiselle,
Kuolet yksin koska nimittelet naista akaksi. Sori siitä.
Mä en ymmärrä miksi sä olet varannut kämpässäsi tilaa 160 senttimetrille naista kun on kaikkien osapuolten tiedossa että sä saat elämäsi aikana tasan 0 senttimetriä naista.
Eli olet siis itsekin tuon pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Voit tiskata itse sillä välin, kun otan aurinkoa laiturilla 🌞.
N 178 cm
Joo ja rajaa myös kaikki meidän suvun naiset pois, mikä on ERITTÄIN HYVÄ XD
Palstalaisilta puuttuu selkeästi huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tiskata itse sillä välin, kun otan aurinkoa laiturilla 🌞.
N 178 cm
Ei ole laituria tämä on vanhempien entinen maatila, jossa asustelen. Ei ole järveä ihan lähellä.
Rakentamismääräysten minimihuonekorkeus 2,5 tai 2,4 metriä.
Omapa on sydänsurusi jos joudut antamaan pakit elämäsi naiselle tuommoisen pikkuasian takia.