Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Graduntekijät, mikä fiilis?

Vierailija
02.02.2015 |

Mulla hommat aika alkuvaiheessa, aineistoa kerään. Paska fiilis just tänään, tuntuu että oon yliopiston kaikkien aikojen tyhmin ja surkein graduntekjä. 

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä, kun ohjaaja kielsi minua palauttamasta gradua tänä keväänä? Koska ei ehdi itse ohjata minua ennen viimeistä palautuspäivää. Onhan tässä vielä paljon hommaa, isoakin, mutta ei mielestäni voi kieltää, vai? 

Vierailija
102/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyipäs sopiva ketju. 5. vuosi lähenee loppuaan, vauva kyllä välissä tullut, etten siitä itseäni halua rankaista, ettei gradu ole vielä valmis, mutta sen tekeminen on niin PASKAA! Matikan gradua teen, ja sen pitäis olla sieltä helpoimmasta päästä, mutta nyt kun katson n.15 sivun tuotostani, se näyttää niin typerältä. Matikkaa nähnytkään..en uskalla koskaan palauttaa sitä :D Valmiiksi se olisi kuitenkin toukokuun puoleenväliin mennessä saatava. YÄK.

Tsemppi tsemppi! Kaikki tuntemani ovat sanoneet, että oman gradutekstin lukeminen on kamalaa, koska se on niin paskaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyipäs sopiva ketju. 5. vuosi lähenee loppuaan, vauva kyllä välissä tullut, etten siitä itseäni halua rankaista, ettei gradu ole vielä valmis, mutta sen tekeminen on niin PASKAA! Matikan gradua teen, ja sen pitäis olla sieltä helpoimmasta päästä, mutta nyt kun katson n.15 sivun tuotostani, se näyttää niin typerältä. Matikkaa nähnytkään..en uskalla koskaan palauttaa sitä :D Valmiiksi se olisi kuitenkin toukokuun puoleenväliin mennessä saatava. YÄK.

Tsemppi tsemppi! Kaikki tuntemani ovat sanoneet, että oman gradutekstin lukeminen on kamalaa, koska se on niin paskaa :D

Se on vaan kamalaa, koska olen nelosen oppilas ja kuvittelin aina tekeväni oikein laadukkaan ja uutta tietoa tuottavan gradun ja nyt se onkin aivan täyttä sontaa :D Mut ihan sama, kuhan tulis valmiiksi!

Vierailija
104/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ne surkeimmat graduntekijät eivät edes ole yliopistossa, enää. Yhtä alkutekijöissään se on mulla kuin mitä oli noin 10 vuotta sitten, ja opiskeluoikeuskin on tietty loppunut ajat sitten.

Ei ole intoa eikä motivaatiota, kun on sentään ensimmäinen gradu arvostelulla mcla.

Vierailija
105/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ne surkeimmat graduntekijät eivät edes ole yliopistossa, enää. Yhtä alkutekijöissään se on mulla kuin mitä oli noin 10 vuotta sitten, ja opiskeluoikeuskin on tietty loppunut ajat sitten.

Ei ole intoa eikä motivaatiota, kun on sentään ensimmäinen gradu arvostelulla mcla.

Mulla 14. vuosi yliopistolla ja kyllä tää valmistuu :) Painan vaan ja teen työtä, ja käyn ohjauksessa. Nythän siellä saa iso osa kenkää, niin mielellään ohjaavat ennen sitä (ainakin meidän laitoksella). Mulla ainakin opinto-oikeus maisteriin myönnetty "ikuiseksi", eikö sulla? 

Vierailija
106/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
107/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö gradun tekemisestä elämää suurempaa, koska sitä se ei ole. Aikoinaan oman laitoksen proffa sanoi, että siihen pitää suhtautua vaan 20 opintoviikkona. Ei sen kummempaa. Persettä se vaan vaatii.

Hyvin sanottu! Proffalla on kyky panna asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Vierailija
108/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tehkö gradun tekemisestä elämää suurempaa, koska sitä se ei ole. Aikoinaan oman laitoksen proffa sanoi, että siihen pitää suhtautua vaan 20 opintoviikkona. Ei sen kummempaa. Persettä se vaan vaatii.

Noh.. toki ohjaajaa pitää tavata, mutta usein ne ei kyllä meinaa antaa vaan tehdä huonoa. Opiskelijoille tulee hirveät suorituspaineet kun ohjaaja miettii miten tästä gradusta sais parhaan mahdollisen ikinä. Opiskelija vaan haluais päästä eroon koko paskasta. 

Vierailija
109/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh.. toki ohjaajaa pitää tavata, mutta usein ne ei kyllä meinaa antaa vaan tehdä huonoa. Opiskelijoille tulee hirveät suorituspaineet kun ohjaaja miettii miten tästä gradusta sais parhaan mahdollisen ikinä. Opiskelija vaan haluais päästä eroon koko paskasta. 

Ohjaajia on monenlaisia. Onneksi meillä sai aikanaan valita, ja minä päätin heti, että ei ainakaan sitä, jota joku muu hyväksi kehui, kun ohjaa niin tarkkaan. Ilmeisesti moni muu oli samaa mieltä, koska seminaarisalissa alkoivat istumapaikat loppua sen ohjaajan ryhmässä. Gradun sai tehdä ihan oman mielensä mukaan, mutta tarvittaessa hän jopa etsi ja tulosti muutaman hyvän ulkomaisen lähteen.

Vierailija
110/117 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole lopulta aika henkilösidonnaista miten ohjaaja suhtautuu.

Itse olen ollut ohjaajaani tyytyväinen ja gradussa on edetty minun ehdoillani. Minusta ainakin ylipäänsä koko gradunhan idea juuri on, että opiskelijan tulisi itse miettiä mitä haluaa tavoitella ja ohjaajan kuuluu antaa tukea tähän prosessiin ja miten se voitaisiin järkevästi saavuttaa. Eli jos opiskelijalle on ihan sama kunhan pääsee läpi, ohjaajan tulisi vinkata missä vaiheessa tämä on mahdollista, jne.

Vierailija
111/117 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskustelun alkupuolen kirjoittajia paikalla? Miten kirjoittaminen menee/meni? Oletteko saaneet arvostelut jo? Menikö odotusten mukaan?

Vierailija
112/117 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keskustelun alkupuolen kirjoittajia paikalla? Miten kirjoittaminen menee/meni? Oletteko saaneet arvostelut jo? Menikö odotusten mukaan?

Kirjoitin 1. sivulle. Ei ole valmis vieläkään. Nyt yritän taas saada tätä p***kaa kasaan. 

Fiilis on nyt sellainen, että maksan vaikka mitä, että saisin jonkun tekemään tän mun puolesta. En vaan osaa enkä tajua, ohjaajakin just taas lannisti sähköpostilla, että "ei noin".  Olen hermoromahduksen partaalla, en voi hymyillä, en voi nukkua,  mulla ei ole toivoa valmistumisesta, kun nyt vaan joku v***u kertoisi mitä tehdä että saan tämän valmiiksi! Mikä helvetti kelpaa kun mun tekemä tutkimus kerran on aina vaan niin paskaa! Ja miksei gradua voi tehdä tyhjänpäiväisestä diipa daapa aiheesta? Tää on vaan gradu SAATANA!

Vierailija
113/117 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla? t. 113

Vierailija
114/117 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graduntekijät, mikä fiilis?

Vierailija
115/117 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska fiilis, mutta homma etenee. Etananvauhtia.

Vierailija
116/117 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. :)

Vierailija
117/117 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö gradunpakertajia palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan