Miksi keski-ikäiset naiset ahdistelevat miehiä seksuaalisesti?
Täällä jankutetaan jatkuvasti ettei naisilla ole minkäänlaista kiinnostusta ahdistella miehiä, mutta todellisuudessa keski-ikäiset naiset tekevät sitä.
Kommentit (47)
Tätinaiset ovat pe dareita ja raizghaavath nuoria miehiä!
Ne on niitä ahdistelukulttuuriin kasvaneita oman elämänsä riikkoja, joiden mielestä ahdistelusta kantisten kesken ei tule edes paha mieli, eikä vieras käsi kankulla voi tuntua pahalta. Lakatkaa miehet kannustamasta tuollaisia naisia, ettei ne luule tekevänsä ja ajattelevansa oikein.
Uskon että jos ahdistellaan niin ahdisteltu ahdistelee ahdistelun takia, minulle on käynyt näin.
Olin nuorena todella ahdisteltu vanhempien naisten osalta ja olen sen takia ahdistellut myös, koska ahdistelin sen takia että minua ahdisteltiin niin minua ei syytetty ahdistelusta, paitsi jotkut akat joille miehen venyttelykin on naisen rais-kaa-mista
Minulle sanottiin nuorena että minulla on maailman paras perse
Vanhempana ymmärsin että ahdistelu ei ole oikeutettua ikinä
Tähänkin kommentiin varmasti on vihaajia ja täydellisiä ihmisiä jotka eivät varmasti ole ikinä tehnyt mitään pahaa ikinä
En tiedä, mutta mua saisi kyllä joku nainen tulla ahdistelemaan.
Koska niitä ei enää hävetä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä ahdistelukulttuuriin kasvaneita oman elämänsä riikkoja, joiden mielestä ahdistelusta kantisten kesken ei tule edes paha mieli, eikä vieras käsi kankulla voi tuntua pahalta. Lakatkaa miehet kannustamasta tuollaisia naisia, ettei ne luule tekevänsä ja ajattelevansa oikein.
Apinakulttuuri
Onhan se vähän tyrmistyttävää, kun joku seinään juosseen näköinen tai joku hevosen puolikas lähentelee seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu on epätoivottua, Hanna. Älä yhtään yritä esiintyä miehenä.
Nainen voi lyödä avarilla kourivaa miestä, mutta voiko mies tehdä samoin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän tyrmistyttävää, kun joku seinään juosseen näköinen tai joku hevosen puolikas lähentelee seksuaalisesti.
miksi käännät keskustelun miesten harjoittamaan ahdisteluun?
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset ahdistelevat, syy on miehissä. Kun miehet ahdistelevat, syy on miehissä. Tätä on feminismi.
Ne on puutteessa koska haluava lisääntyä ja täyttää maan. Niin on kirjoitettu.
Tootisesti kirjoitettu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi käännät keskustelun miesten harjoittamaan ahdisteluun?
Kyllähän hevosen puolikas voi nainenkin olla.
Kannattaisko katso mitä laittaa päälleen. Oma vika jos keppanaa ottanut täti puristaa sieltä täältä. Menitkö julkiselle paikalle näytille oikein? Taidatte vaan tykätä.
Niinpä. Joskus niinkin, että housunlahje sillille löyhkää kun sitä siihen himossaan hinkkaavat... YÄK !
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama juttu. En pistä pahakseni, jos toki tuskin välttämättä mulaankaan lähtisin.
On minua useaan otteeseen vokoteltukin, mutta en minä sitä mitenkään ahdisteluna kokenut. Mm. kaupan kassajonossa on useampi keski-ikäinen rouva vihjaillut tai suoraan ehdotellut lähtöä jonnekin, esim. mökille. Olen itsekin toki 50+.
Vihjeeksi niille, jotka moista harrastaa, voisi olla tuottavampaa, jos esim. kaupassa teette ne ehdotuksenne siellä hyllyjen välissä, kassajonossa ei kyllä kehtaa lähteä pelailemaan, jos on paljon porukkaa.
Saattaa sitä joskus tulla vaikka lähdetyksikin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko katso mitä laittaa päälleen. Oma vika jos keppanaa ottanut täti puristaa sieltä täältä. Menitkö julkiselle paikalle näytille oikein? Taidatte vaan tykätä.
Mitä pukisit yllesi, jos olisit mies?
Kerro missä?
M.55