Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset ahdistelevat miehiä seksuaalisesti?

Vierailija
01.08.2026 |

Täällä jankutetaan jatkuvasti ettei naisilla ole minkäänlaista kiinnostusta ahdistella miehiä, mutta todellisuudessa keski-ikäiset naiset tekevät sitä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä?

M.55

Vierailija
2/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaiset ovat pe dareita ja raizghaavath nuoria miehiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä ahdistelukulttuuriin kasvaneita oman elämänsä riikkoja, joiden mielestä ahdistelusta kantisten kesken ei tule edes paha mieli, eikä vieras käsi kankulla voi tuntua pahalta. Lakatkaa miehet kannustamasta tuollaisia naisia, ettei ne luule tekevänsä ja ajattelevansa oikein.

Vierailija
4/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jos ahdistellaan niin ahdisteltu ahdistelee ahdistelun takia, minulle on käynyt näin.

Olin nuorena todella ahdisteltu vanhempien naisten osalta ja olen sen takia ahdistellut myös, koska ahdistelin sen takia että minua ahdisteltiin niin minua ei syytetty ahdistelusta, paitsi jotkut akat joille miehen venyttelykin on naisen rais-kaa-mista

Minulle sanottiin nuorena että minulla on maailman paras perse

Vanhempana ymmärsin että ahdistelu ei ole oikeutettua ikinä

Tähänkin kommentiin varmasti on vihaajia ja täydellisiä ihmisiä jotka eivät varmasti ole ikinä tehnyt mitään pahaa ikinä

Vierailija
5/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mua saisi kyllä joku nainen tulla ahdistelemaan.

Vierailija
6/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä ei enää hävetä mikään.

Vierailija
7/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närvän kylästä.

Vierailija
8/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä ahdistelukulttuuriin kasvaneita oman elämänsä riikkoja, joiden mielestä ahdistelusta kantisten kesken ei tule edes paha mieli, eikä vieras käsi kankulla voi tuntua pahalta. Lakatkaa miehet kannustamasta tuollaisia naisia, ettei ne luule tekevänsä ja ajattelevansa oikein.

Apinakulttuuri

Vierailija
9/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän tyrmistyttävää, kun joku seinään juosseen näköinen tai joku hevosen puolikas lähentelee seksuaalisesti.

Vierailija
10/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikanaisia.

Vierailija
11/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu on epätoivottua, Hanna. Älä yhtään yritä esiintyä miehenä. 

Vierailija
12/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi lyödä avarilla kourivaa miestä, mutta voiko mies tehdä samoin?

Vierailija
13/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän tyrmistyttävää, kun joku seinään juosseen näköinen tai joku hevosen puolikas lähentelee seksuaalisesti.

miksi käännät keskustelun miesten harjoittamaan ahdisteluun?

Vierailija
14/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset ahdistelevat, syy on miehissä. Kun miehet ahdistelevat, syy on miehissä. Tätä on feminismi. 

Vierailija
15/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on puutteessa koska haluava lisääntyä ja täyttää maan. Niin on kirjoitettu.

Tootisesti kirjoitettu !

Vierailija
16/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi käännät keskustelun miesten harjoittamaan ahdisteluun?

Kyllähän hevosen puolikas voi nainenkin olla.

Vierailija
17/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko katso mitä laittaa päälleen. Oma vika jos keppanaa ottanut täti puristaa sieltä täältä. Menitkö julkiselle paikalle näytille oikein? Taidatte vaan tykätä.

Vierailija
18/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Joskus niinkin, että housunlahje sillille löyhkää kun sitä siihen himossaan hinkkaavat... YÄK !

Vierailija
19/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama juttu. En pistä pahakseni, jos toki tuskin välttämättä mulaankaan lähtisin.

On minua useaan otteeseen vokoteltukin, mutta en minä sitä mitenkään ahdisteluna kokenut. Mm. kaupan kassajonossa on useampi keski-ikäinen rouva vihjaillut tai suoraan ehdotellut lähtöä jonnekin, esim. mökille. Olen itsekin toki 50+.

Vihjeeksi niille, jotka moista harrastaa, voisi olla tuottavampaa, jos esim. kaupassa teette ne ehdotuksenne siellä hyllyjen välissä, kassajonossa ei kyllä kehtaa lähteä pelailemaan, jos on paljon porukkaa.

Saattaa sitä joskus tulla vaikka lähdetyksikin.

Vierailija
20/47 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko katso mitä laittaa päälleen. Oma vika jos keppanaa ottanut täti puristaa sieltä täältä. Menitkö julkiselle paikalle näytille oikein? Taidatte vaan tykätä.

Mitä pukisit yllesi, jos olisit mies? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan