Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
701/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Vierailija
702/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa. Itse käynyt maksullisissa lähinnä Etelä-Amerikan luxus baareissa, joissa tytöt itse valitsevat kenen puheille tulevat ja miten siitä edetään, jos edetään. Nämä nuoret ja hyvin kauniit naiset tietävät arvonsa ja siinä kaupankäynnissä tarpeet kohtaavat. Lähinnä opintojaan rahoittamassa, ainakin tulevan lääkärin ja ihmisoikeusjuristin kanssa ihan innokkaissa merkeissä puolin ja toisin touhunneena voin todeta. [/quote]

Olet sairas. Mikä todistaa että naiset eivät ole orjakaupan tuotoksia.

Mutta näitä teitähän on.  Jos vaimonne tai tyttöystävänne pitävät teidät "harrastuksistanne" huolimatta niin ihmettelen missä on näiden naistenne omanarvontunne. Minulle olette alinta kastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisista on vääriä mielikuvia. Onko hyväksikäyttöä muka, jos minua pidempi kropaltaan ja elimeltään oleva shemale panee minua miestä peppuun, annetaan toisillemme suuseksiä ja molemmat saavat orkun. Hän pyytää rahaa puuhasta minkä pyytää. Suutelemme ja poistun paikalta omaan kotiini.

Ketä kohtaan teen siinä väärin?

Se olisi hyvä, jos panisitte toisianne, te seksin ostajat. Se ei ole väärin, pannaan raha kiertämään, kun vielä maksatte verot.

Vierailija
704/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Tule tänne örveltämään taas sitten kun oma tyttäresi on myyty seksiorjaksi ja kerro kuinka on kiva kun voit ostaa nuorta tai vähemmän nuorta naista. Joku toinen on ostamassa sillä aikaa sun lastasi. Kivaa eikö olekin?

Vierailija
705/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole pilalla. Mun mies käynyt kerran nuorempana, ei ole kovin ylpeä siitä. Kertoi seurustelun alkuaikoina asiasta koska tiesi että monelle olisi dealbreaker.

En ole itsekään elänyt täydellisesti ihan aina.

No on siinä vakka löytänyt kantensa., Jos mies olisi minulle "tunnustanut" olisin näyttänyt saman tien oven. Miten voit sulkea silmäsi siitä, että miehesi pani naista joka ehkä on huumattu ja pakotettu ottamaan vastaan mitä inhottavimpia miehiä. Hyi saatana.

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa. Itse käynyt maksullisissa lähinnä Etelä-Amerikan luxus baareissa, joissa tytöt itse valitsevat kenen puheille tulevat ja miten siitä edetään, jos edetään. Nämä nuoret ja hyvin kauniit naiset tietävät arvonsa ja siinä kaupankäynnissä tarpeet kohtaavat. Lähinnä opintojaan rahoittamassa, ainakin tulevan lääkärin ja ihmisoikeusjuristin kanssa ihan innokkaissa merkeissä puolin ja toisin touhunneena voin todeta. 

Etelä-amerikassa ja thaimaassa nämä ovat lionnollisia asioita. Nyky Suomi taasen on vähän kuin USA. Paljon kaksinaismoralismia.

Vierailija
706/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne örveltämään taas sitten kun oma tyttäresi on myyty seksiorjaksi ja kerro kuinka on kiva kun voit ostaa nuorta tai vähemmän nuorta naista. Joku toinen on ostamassa sillä aikaa sun lastasi. Kivaa eikö olekin?

Sinäkin se vain vouhotat noista seksiorjista. Nyt ei ole kyse niistä.

Vierailija
707/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole pilalla. Mun mies käynyt kerran nuorempana, ei ole kovin ylpeä siitä. Kertoi seurustelun alkuaikoina asiasta koska tiesi että monelle olisi dealbreaker.

En ole itsekään elänyt täydellisesti ihan aina.

No on siinä vakka löytänyt kantensa., Jos mies olisi minulle "tunnustanut" olisin näyttänyt saman tien oven. Miten voit sulkea silmäsi siitä, että miehesi pani naista joka ehkä on huumattu ja pakotettu ottamaan vastaan mitä inhottavimpia miehiä. Hyi saatana.

Olet lapsenmielinen. Ei heitä ole huumattu, tekevät omasta tahdostaan. Asia mitä et käsitä koska maailmasi pyörii omassa kuplassi. Sinun napasi ympärillä.

Kuvailit itseäsi, seksin ostaja. Mikään muu ei kiinnosta kuin oma elin ja napanöyhtä, ei varsinkaan totuus seksin ostamisesta.

Loistavasti sanottu. 

Vierailija
708/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus siitä, että miehet ostavat seksiä? Minua oksettaa ajatus seksistä miehen kanssa, joka ei halua minua. Nelikymppisenä naisena löydän kyllä halutessani tinderistä lukuisia kaksikymppisiä hyväkroppaisia miehiä panemaan minua ilmaiseksi omasta halustaan selvin päin.

Vierailija
709/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän sinisilmäinen näiden seksin ostajien suhteen. Minä otan vakavasti sen mitä tässä ovat jo kertoneet itsestään eli ei heitä kiinnosta eikä häiritse samat asiat kuin muita.

Vierailija
710/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hel tissä on. Aloittaja kysyy onko väliä jos mies on käynyt maksullisissa. Kyllä on. KYLLÄ. Se sun miehesi ei millään ole voinut tietää, onko nainen myynyt itseään omasta vapaasta tahdostaan. Joten hän on osallistunut seksiorjuuden ylläpitoon.

Jos kiimaista miestä ei olisi joka on valmis maksamaan siitä että voi alistaa naisen ei olisi myöskään naisilla käytävää orjakauppaa. Näin yksinkertaista tämä on.

Vierailija
711/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa. Itse käynyt maksullisissa lähinnä Etelä-Amerikan luxus baareissa, joissa tytöt itse valitsevat kenen puheille tulevat ja miten siitä edetään, jos edetään. Nämä nuoret ja hyvin kauniit naiset tietävät arvonsa ja siinä kaupankäynnissä tarpeet kohtaavat. Lähinnä opintojaan rahoittamassa, ainakin tulevan lääkärin ja ihmisoikeusjuristin kanssa ihan innokkaissa merkeissä puolin ja toisin touhunneena voin todeta. 

Olet sairas. Mikä todistaa että naiset eivät ole orjakaupan tuotoksia.

Mutta näitä teitähän on.  Jos vaimonne tai tyttöystävänne pitävät teidät "harrastuksistanne" huolimatta niin ihmettelen missä on näiden naistenne omanarvontunne. Minulle olette alinta kastia.

Orjakauppa? 😊 Salli mun nauraa. Ihan vapaaehtoisesti ovat sinne baariin tulleet, mitään parittajia tms. ei ollut näköpiirissä. Tosin baarille piti meidän miesten maksaa pääsymaksu ja drinkkien hinnat olivat aika kovia. Mimmit saivat pitää kaikki tienestinsä. Oli siis win-win-win tilanne kaikille. 

Faktahan on että kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Parisuhde ti vaan aina sovi omaan kuvioon niin onneksi on muitakin tapoja hoitaa nuo läheisyyden ja seksintarpeet. 

Vierailija
712/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän sinisilmäinen näiden seksin ostajien suhteen. Minä otan vakavasti sen mitä tässä ovat jo kertoneet itsestään eli ei heitä kiinnosta eikä häiritse samat asiat kuin muita.

Et kai sinä tarkoita, että nämä seksin ostajat ovat valmiita jopa kauppaamaan oman lapsensa?

Vierailija
713/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa perheellinen mies käyttäisi vaimonsa hemmotteluun ne rahat, jotka investoi maksullisiin.

Ai miten muka?

No mieti ihan itse!

Vierailija
714/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hel tissä on. Aloittaja kysyy onko väliä jos mies on käynyt maksullisissa. Kyllä on. KYLLÄ. Se sun miehesi ei millään ole voinut tietää, onko nainen myynyt itseään omasta vapaasta tahdostaan. Joten hän on osallistunut seksiorjuuden ylläpitoon.

Jos kiimaista miestä ei olisi joka on valmis maksamaan siitä että voi alistaa naisen ei olisi myöskään naisilla käytävää orjakauppaa. Näin yksinkertaista tämä on.

Melko mustavalkoinen ja lapsellinen tapa katsoa maailmaa sinulla.

Vierailija
715/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit? Suuri osa seksityöläisistä Suomessa on 23-40 vuotiaita. 18 vuotias nuori mies monessa maassa, mm USA, Britannia, Saksa, Tanska jne lähetetään rintamalle sotimaan. Syyriaan, Irakiin, Afganistaniin tai muualle. He tappavat tai palaavat sinkkiarkussa kotiin. Nuorten miesten kuolema on ok, muttei miesten käynti maksullisisss ole siis ok? Koska toisessa 'kunnia". Sori vaan, kenen kunnia? Poliitikkojen kunnia?? Miksi sinä hyväksyt sodan muttet maksullisia, kerro.

Vierailija
716/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää miehet, jotka eivät ole koskaan tunteneet molemminpuolista palavaa intohimoa ja kuvittelevat maksetun naisen palvelun millään lailla simuloivan sitä. Tyhjä sielu ja tyhjät kassit.

Vierailija
717/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa.

Orjakauppa? 😊 Salli mun nauraa. Ihan vapaaehtoisesti ovat sinne baariin tulleet, mitään parittajia tms. ei ollut näköpiirissä. Tosin baarille piti meidän miesten maksaa pääsymaksu ja drinkkien hinnat olivat aika kovia. Mimmit saivat pitää kaikki tienestinsä. Oli siis win-win-win tilanne kaikille. 

Faktahan on että kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Parisuhde ti vaan aina sovi omaan kuvioon niin onneksi on muitakin tapoja hoitaa nuo läheisyyden ja seksintarpeet. 

Taidat olla syvällä naiskaupan tekijäportaassa jos kerran näin voimakkaasti reagoit asiaan. Olet säälittävä.

Jos jollekin ei vapaasti irtoa vaimolta tai rakastajattarelta tai "yya-kumppanilta" niin on kai sulla käsi ja toinenkin käsi?

Mitä hlvttiä menet sorkkimaan maksullisiin? Et oikeasti voi tietää, miksi se tyttö on siellä myymässä itseään. Jos menet osallistut automaattisesti rikolliseen, ase- ja huumekauppaakin vaarallisempaan ja tuhoisampaan liiketoimintaan. 

Toivonpa vaan, että joudut itse jonakin päivänä sen uhriksi.

Vierailija
718/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille on täysin käsittämätön ajatus, että joku nainen NAUTTII seksistä niin että tekee sitä työkseen.

Vierailija
719/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tuntuu kelpaavan.

Sitä paitsi suurin osa teistä kultaisista vaimokkeista käyttää seksiä maksuvälineenä ihan avioliitossakin. Ei mikään ole ollut niin kallista seksiä kuin avioseksi.

Kieltämättä ikuisuusopiskelijaksi heittäytynyt ex-mies ja samalla seksi hänen kanssaan tuli todella kalliiksi. Tulotkin olivat ex-miehellä viimeiset 10 vuotta nolla euroa, kun opintotukikin loppui. Onneksi meillä sentään oli avioehto.

Juu! Avioliiton aikainen seksi on todella kallein. Paljon halvempaa on maksulliset.

Vaikka kuinka nainen on sanoo, et on " turn off" ovat samat naiset usein valmiita pettämään esim. pikkujouluissa ja samoin laittavat herutuskuvia tms tyrkylle ja joillekkin kelpaa vain varattu mies.

Ihan tekopyhää meininkiä löytyy. Sekin on vallankäyttöä, kun naiselle tulee ikää, alkaa myös säännöstelemään seksin määrää. Kun menee naimisiin, niin silloin kyllä kelpaa.

Vierailija
720/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit? Suuri osa seksityöläisistä Suomessa on 23-40 vuotiaita. 18 vuotias nuori mies monessa maassa, mm USA, Britannia, Saksa, Tanska jne lähetetään rintamalle sotimaan. Syyriaan, Irakiin, Afganistaniin tai muualle. He tappavat tai palaavat sinkkiarkussa kotiin. Nuorten miesten kuolema on ok, muttei miesten käynti maksullisisss ole siis ok? Koska toisessa 'kunnia". Sori vaan, kenen kunnia? Poliitikkojen kunnia?? Miksi sinä hyväksyt sodan muttet maksullisia, kerro.

Kuka sanoo että täällä hyväksytään sodat. Oletpa typerä.

Kyse ei ole nyt sodista.

Kyse ei ole nyt siitä, että meillä oli 50-luvulla köyhääkin koyhempiä rajaseutulapsia.

Kyse ei ole siitä, että huumevanhemmat pahoinpitelevät ja laiminlyövät lapsiaan.

Kyse ei ole siitä, että et saa naista kotonasi.

Kyse on vaan ja ainoastaan siitä, että prostituutiossa on aivan liian korkea prosenttimäärä naimiseen ja miesten raiskattavaksi pakotetuista tytöistä ja naisista ja että te jotka näissä käytte tyhjentämässä kivespussinne, olette yhtä lailla naiskauppaan sekaantuneita ja on ihan selvää ettei kukaan selväpäinen nainen halua sinua miehekseen tai lastensa isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan