Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
721/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa.

Orjakauppa? 😊 Salli mun nauraa. Ihan vapaaehtoisesti ovat sinne baariin tulleet, mitään parittajia tms. ei ollut näköpiirissä. Tosin baarille piti meidän miesten maksaa pääsymaksu ja drinkkien hinnat olivat aika kovia. Mimmit saivat pitää kaikki tienestinsä. Oli siis win-win-win tilanne kaikille. 

Faktahan on että kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Parisuhde ti vaan aina sovi omaan kuvioon niin onneksi on muitakin tapoja hoitaa nuo läheisyyden ja seksintarpeet. 

Taidat olla syvällä naiskaupan tekijäportaassa jos kerran näin voimakkaasti reagoit asiaan. Olet säälittävä.

Jos jollekin ei vapaasti irtoa vaimolta tai rakastajattarelta tai "yya-kumppanilta" niin on kai sulla käsi ja toinenkin käsi?

Mitä hlvttiä menet sorkkimaan maksullisiin? Et oikeasti voi tietää, miksi se tyttö on siellä myymässä itseään. Jos menet osallistut automaattisesti rikolliseen, ase- ja huumekauppaakin vaarallisempaan ja tuhoisampaan liiketoimintaan. 

Toivonpa vaan, että joudut itse jonakin päivänä sen uhriksi.

Oot katsonut jotain amerikkalaisia rikossarjoja ihan liikaa. Oikea elämä ei oo mikään Squid Game. Ja muuten, mitään ongelmia ei ole ollut naismaailmassa. Ihan normielämässä olen saanut naisen aina kun olen halunnut, useinkin. Ja melkein aina sen, kenet olen halunnut. Ulkonäköni, käytökseni ja varallisuuteni mahdollistaa tämän. Mutta kun omaan elämäntilanteeseen ei nyt just vaan parisuhde sovi. En halua sitä draamaa, kun odotukset osapuolilla on aivan erilaiset. Liian raskasta ja liian tuttua. Paljon parempi sopia asioista avoimesti ja rehellisesti. Puolin ja toisin.  Mihinkään suttuisiin bordelleihin en ole mennyt, enkä mene.

Vierailija
722/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Tule tänne örveltämään taas sitten kun oma tyttäresi on myyty seksiorjaksi ja kerro kuinka on kiva kun voit ostaa nuorta tai vähemmän nuorta naista. Joku toinen on ostamassa sillä aikaa sun lastasi. Kivaa eikö olekin?

Oletko vähän sinisilmäinen näiden seksin ostajien suhteen. Minä otan vakavasti sen mitä tässä ovat jo kertoneet itsestään eli ei heitä kiinnosta eikä häiritse samat asiat kuin muita.

Et kai sinä tarkoita, että nämä seksin ostajat ovat valmiita jopa kauppaamaan oman lapsensa?

Seksibisnes on todella raakaa bisnestä ja edellyttää tietynlaista arvomaailmaa kaikilta siihen osallistuvilta. Kuten nämä kommentit ketjussa kertovat jo sadoin viestein. 

Olen katsonut lukuisia dokumentteja seksibisneksestä ja lukenut kymmeniä kirjoja, tutkivaa journalismia. Monet myyvät seksiä jo lapsena ja jatkavat samaa aikuisena, omat vanhemmat ovat myyneet heidät parittajille. Usein he ovat omassa maassaan jonkun vähemmistön tai köyhimmän kansanosan jäseniä eivätkä tunne muunlaista todellisuutta. Sen ja seksityöstä koituvien vammojen ja sairauksien vuoksi seksityöstä ei ole helppo irrottautua, vaikka onnistuisi pakenemaan parittajilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa hyvin sen, että tänäkään päivänä maksullista seksiä ei pidetä moraalisena valintana. Mahtavaa huomata että ihmiskunta ei ole niin rappiolla kuin voisi luulla. Suurin osa naista ei todellakaan hyväksy maksullista seksiä. Jos mies ei välitä itsestään ja maineestaan niin siitä vaan ostamaan seksiä. Kaikille, jotka vähänkin välittävät itsestään, on maksullisen seksin ostamisesta kärähtäminen niin noloa, että siinä menee maine. Hyvä niin! Pitäkäämme edes näistä vähäisistä arvoista ja moraalin rippeistä kiinni. Olisi aika ikävää, jos millään ei olisi mitään väliä ja kaikki täällä vaan panisivat toisiaan ristiin rastiin.

Vierailija
724/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä uskonnolliset raivopäät, jotka täällä kuvittelevat, että se seksin vapaaehtoinen myyjä ei pidä työstään. Ei ehkä aina pidäkään, mutta kättä ylös ne, jotka itse pitävät joka hetki omasta työstään.

Vierailija
725/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on täysin käsittämätön ajatus, että joku nainen NAUTTII seksistä niin että tekee sitä työkseen.

No kyllä. Yhtä käsittämätön kuin ajatus, että mies uskoo sen maksullisen naisen nauttivan juuri hänen kanssaan.

Elokuvavinkki: Bliss (Saksa 2021). Kuvattu aidossa bordellissa. Klassinen kohtaus, kun mies (asiakas) tarjoaa omaa puhelinnumeroaan, kun kuvittelee oikeasti olleensa naiselle niin hyvä hoito, että nainenkin sai.

Vierailija
726/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yhden moralistin mielipide, jolla vain olettamuksia, ei faktatietoa.

Orjakauppa? 😊 Salli mun nauraa. Ihan vapaaehtoisesti ovat sinne baariin tulleet, mitään parittajia tms. ei ollut näköpiirissä. Tosin baarille piti meidän miesten maksaa pääsymaksu ja drinkkien hinnat olivat aika kovia. Mimmit saivat pitää kaikki tienestinsä. Oli siis win-win-win tilanne kaikille. 

Faktahan on että kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta. Parisuhde ti vaan aina sovi omaan kuvioon niin onneksi on muitakin tapoja hoitaa nuo läheisyyden ja seksintarpeet. 

Taidat olla syvällä naiskaupan tekijäportaassa jos kerran näin voimakkaasti reagoit asiaan. Olet säälittävä.

Jos jollekin ei vapaasti irtoa vaimolta tai rakastajattarelta tai "yya-kumppanilta" niin on kai sulla käsi ja toinenkin käsi?

Mitä hlvttiä menet sorkkimaan maksullisiin? Et oikeasti voi tietää, miksi se tyttö on siellä myymässä itseään. Jos menet osallistut automaattisesti rikolliseen, ase- ja huumekauppaakin vaarallisempaan ja tuhoisampaan liiketoimintaan. 

Toivonpa vaan, että joudut itse jonakin päivänä sen uhriksi.

Älä pelle jaksa. Ei siellä ole mitään ihmis, huume tai asekauppaa. Ei täällä Suomessa. Lopeta niiden jenkkileffojen katselu, missä sikäläinen sika, siis pollari siviilivaatteissa selvittää kauhean tapauksen. Tiedoksi, Tampereella poliisiaseman välittömässä läheisyydessä, siinä linja-autoasemaa vastapäätä on thai hieronta paikka jossa myydään seksiä. Koska se on Laillista! Koko kaupungin keskusta on täynnä niitä paikkoja. Jokainen Tamperelainen tietää mistä puhun. Omenahotellit ovat varattuja pääasiassa sitä itseään varten, ja yksityisasuntoja on. Keneltä laillinen puuhailu on muka pois? Millä tavalla laillinen seksi haittaa muka sinua?

Vierailija
727/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on täysin käsittämätön ajatus, että joku nainen NAUTTII seksistä niin että tekee sitä työkseen.

Käsittämätöntä on pikemminkin se, että joku uskoo seksityöläisen nauttivan työstään.

Vierailija
728/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kyllä naisilla on syvään pinttynyt tämä prostituutio asia. Onko lie ilmassa kateutta siitä, että mies voi halutessaan saada minkälaista naista tahansa? Naisille se voi olla vähän vaikeampaa vaikka baarista kaikenlaista örveltäjää löytyisikin.

Tule tänne örveltämään taas sitten kun oma tyttäresi on myyty seksiorjaksi ja kerro kuinka on kiva kun voit ostaa nuorta tai vähemmän nuorta naista. Joku toinen on ostamassa sillä aikaa sun lastasi. Kivaa eikö olekin?

Oletko vähän sinisilmäinen näiden seksin ostajien suhteen. Minä otan vakavasti sen mitä tässä ovat jo kertoneet itsestään eli ei heitä kiinnosta eikä häiritse samat asiat kuin muita.

Et kai sinä tarkoita, että nämä seksin ostajat ovat valmiita jopa kauppaamaan oman lapsensa?

Seksibisnes on todella raakaa bisnestä ja edellyttää tietynlaista arvomaailmaa kaikilta siihen osallistuvilta. Kuten nämä kommentit ketjussa kertovat jo sadoin viestein. 

Olen katsonut lukuisia dokumentteja seksibisneksestä ja lukenut kymmeniä kirjoja, tutkivaa journalismia. Monet myyvät seksiä jo lapsena ja jatkavat samaa aikuisena, omat vanhemmat ovat myyneet heidät parittajille. Usein he ovat omassa maassaan jonkun vähemmistön tai köyhimmän kansanosan jäseniä eivätkä tunne muunlaista todellisuutta. Sen ja seksityöstä koituvien vammojen ja sairauksien vuoksi seksityöstä ei ole helppo irrottautua, vaikka onnistuisi pakenemaan parittajilta. 

Luet niitä kauhutarinoita. Suomessa se ei ole tuollaista. Et pysty hyväksymään siksi, että osa tekee työtään omasta halustaan ja nauttii siitä

Vierailija
729/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
730/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on pilalla, jos on saanut naiselta visvasyylän.

Vierailija
731/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on pilalla, jos on saanut naiselta visvasyylän.

Entä jos ei ole saanut mitään tautia?

Vierailija
732/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen käyttänyt maksullisia seksipalveluita. 

Reilu vuosi sitten luonani kävi ikäiseni (40:n ja 50:n välillä oleva) hyväkroppainen nainen. Hänellä oli ilmoitus netissä. Vastasin siihen ja kysyin kävisikö hänelle toteuttaa yksi vähän erikoisempi fetissini. Hänelle kävi, sovimme hinnan ja hän tuli jonkun päivän kuluttua luokseni viereisestä kaupungista omalla autollaan. 

Jo alussa hän ilmoitti, että maksun voi hoitaa jälkikäteen ja jos en ole tyytyväinen, ei tarvitse maksaa. 

Session jälkeen pyysin naista jäämään teelle. Söimme hedelmiä ja joimme teetä ja juttelimme elämistämme. Hän kertoi tekevänsä seksityötä vähän kuin aatteellisista syistä, hän halusi auttaa ihmisiä, joiden on muuten vaikea esim juuri toteuttaa fantasioitaan. Hän teki paljon esim dom/sub-tyyppisiä keikkoja, ollen milloin dom ja milloin sub. Varsinaiselta ammatiltaan hän oli joku sossun täti tms. Ansaitsemansa rahat hän sanoi antavansa lähisukulaiselleen, joka tarvitsi rahaa kipeästi elämäntilanteensa vuoksi. Uskon ettei silti kertonut tälle mistä rahat olivat peräisin. 

Jutellessamme tuli ilmi, että meillä oli eräs yhteinen luova harrastus, ja niinpä näytimme puhelimilta toisillemme omia luomuksiamme. 

Naisen lähtiessä luotani kiitin naista ja sanoin hänelle, että hän tekee tärkeää työtä. Hän sanoi tietävänsä sen. Ja vasta tässä vaiheessa muistin sen maksuasian ja maksoin naiselle mielihyvin hyvästä palvelusta.

Jälkeenpäin meinasin pyytää naista facebook-kaverikseni, mutta jätin sen kuitenkin tekemättä. 

Osittain tämän session (ja parin muun vastaavan) avulla olen nyt rohkaistunut tässä asiassa, onnistunut "löytämään itseni" ja nyt harrastan vastaavia juttuja ihan ilmaiseksi tinderistä löytämieni ihmisten kanssa.  Näiden naisten kanssa tapaamme ainoastaan seksin merkeissä. Naiset tekevät minulle samoja juttuja, joita tuo maksullinen nainen teki silloin reilu vuosi sitten. 

Eli meninkö pilalle silloin reilu vuosi sitten sen yhden maksua ottaneen naisen kanssa? Ovatko nämä muut, ilman rahamotivaatiota luokseni tulleet naiset palstanaisten mielestä täysin ok, koska eivät ole maksullisia?

Lisäksi kysyn teiltä arvon palstalaiset, mikä tässä oli esim ruotsilaivan hytissä tapahtuvaan kännipanoon verrattuna niin paheksuttavaa, etten enää ikinä kelpaa naisen kanssa parisuhteeseen? Haluaisin korostaa, että tällä maksullisella naisella itsellään oli ilmoitus, jossa hän alunperin ilmoitti haluavansa tehdä tällaista työtä - työtä, josta hän oli ylpeä ja jossa hän oli taitava ja empaattinen. 

Tirsk. ” Ansaitsemansa rahat hän sanoi antavansa lähisukulaiselleen, joka tarvitsee niitä kipeästi”. Tirsk 😂.

Miehet.

Vierailija
733/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ikuisia pikkupoikia, porukalla hihitellään, kun on käyty oikein "Haussenissa". Hintoja ja muita juttuja vertaillaan ja taas hihitellään.

Vierailija
734/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen seksi, siinäpä oiva tapa pilata elämänsä, jos on parisuhteessa oleva perheenisä. Kun vaimo saa tietää niin loppuu saanti kotona, joutuu jatkossa aina maksamaan jos haluaa ja vaimo varmasti kertoo avoimesti kaikelle kansalle miehen mokailusta. Näin kaikki valta siirtyy lopulta naiselle ja mies on enää säälittävä maksullisen seksin ostaja. Kukaan nainen ei häntä enää parisuhteeseen kelpuuta (paisti ehkä sellainen joka itse myy seksiä, mutta tällaista naista mies ei itse kelpuuta). Ostamalla maksullista seksiä mies menettää vaimonsa rakkauden, kunnioituksen, haluttavuuden yleisesti naisten keskuudessa, omat lapsetkin halveksuvat jos saavat tietää, kotona ollut ehkä keskinkertainen seksielämä lopahtaa kokonaan.. eli harkitse tarkkaan mies. Jos ostat seksiä parisuhteessa olevana annat suoraan kaiken vallan naiselle (kun jäät kiinni ja yleensä kaikki joskus jäävät kiinni) ja menettää oikeastaan kaiken mikä elämästä tekee elämisen arvoista (rakkaus, kunnioitus, parisuhde, rakastava seksi). Tietysti jos elämäsi suurin merkitys on seksiakti tuntemattoman kanssa niin sitten ehkä kannattaa.. mutta muuten sanoisin miehille että älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne hairahtamalla maksullisiin.

Jos vaimo on valmis oikein lokaamaan miehensä ja lasten isän maineen "kaikelle kansalle", niin toivottavasti tämä tapahtuu pian!

Sellaisen vaimon, mikä pihtaa ja toimii esittämälläsi tavalla, niin olkoon.

Se, että mies käy maksullisissa, voi tarkoittaa myös sitä, että vaimo ei ole aktiivinen/ pihtaa tms. Halut voivat VAIMOLLAkin muuttua ajan saatossa.

Parhaassa tapauksessa, maksullinen tuo myös piristystä/vaihtelua parisuhteeseen.

Vierailija
735/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ikuisia pikkupoikia, porukalla hihitellään, kun on käyty oikein "Haussenissa". Hintoja ja muita juttuja vertaillaan ja taas hihitellään.

Ja hyväuskoisuus-sanan kohdalla on sanakirjassa kuva miehen egosta.

Vierailija
736/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus siitä, että miehet ostavat seksiä? Minua oksettaa ajatus seksistä miehen kanssa, joka ei halua minua. Nelikymppisenä naisena löydän kyllä halutessani tinderistä lukuisia kaksikymppisiä hyväkroppaisia miehiä panemaan minua ilmaiseksi omasta halustaan selvin päin.

Hyi että!  Kyllä siitä täytyis jo vähän nuorten miesten ymmärtää veloittaa. Ei ilmaiseksi!

Vierailija
737/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen seksi, siinäpä oiva tapa pilata elämänsä, jos on parisuhteessa oleva perheenisä. Kun vaimo saa tietää niin loppuu saanti kotona, joutuu jatkossa aina maksamaan jos haluaa ja vaimo varmasti kertoo avoimesti kaikelle kansalle miehen mokailusta. Näin kaikki valta siirtyy lopulta naiselle ja mies on enää säälittävä maksullisen seksin ostaja. Kukaan nainen ei häntä enää parisuhteeseen kelpuuta (paisti ehkä sellainen joka itse myy seksiä, mutta tällaista naista mies ei itse kelpuuta). Ostamalla maksullista seksiä mies menettää vaimonsa rakkauden, kunnioituksen, haluttavuuden yleisesti naisten keskuudessa, omat lapsetkin halveksuvat jos saavat tietää, kotona ollut ehkä keskinkertainen seksielämä lopahtaa kokonaan.. eli harkitse tarkkaan mies. Jos ostat seksiä parisuhteessa olevana annat suoraan kaiken vallan naiselle (kun jäät kiinni ja yleensä kaikki joskus jäävät kiinni) ja menettää oikeastaan kaiken mikä elämästä tekee elämisen arvoista (rakkaus, kunnioitus, parisuhde, rakastava seksi). Tietysti jos elämäsi suurin merkitys on seksiakti tuntemattoman kanssa niin sitten ehkä kannattaa.. mutta muuten sanoisin miehille että älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne hairahtamalla maksullisiin.

Jos vaimo on valmis oikein lokaamaan miehensä ja lasten isän maineen "kaikelle kansalle", niin toivottavasti tämä tapahtuu pian!

Sellaisen vaimon, mikä pihtaa ja toimii esittämälläsi tavalla, niin olkoon.

Se, että mies käy maksullisissa, voi tarkoittaa myös sitä, että vaimo ei ole aktiivinen/ pihtaa tms. Halut voivat VAIMOLLAkin muuttua ajan saatossa.

Parhaassa tapauksessa, maksullinen tuo myös piristystä/vaihtelua parisuhteeseen.

Kuten sanottu, mikään ei ole niin hyväuskoinen hölmö kuin mies. Toki se tekee hyvää parisuhteelle. Toki lapset on ylpeitä kun isi käy hu*rissa. Toki ne nauttii. Toki ne tekis sitä vaikka ilmaiseksi kanssasi. Toki ne käyttää aina kumia. Toki ne on järjissään. Toki toki.

Vierailija
738/1597 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vastanneet. Mitä teitä haittaa, jos käyn shemale tyttöjen luona jotka panevat minua?

Ei haittaa meitä yhtään. Tyydyttikö vastaus?

Vierailija
739/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välttämättä saa vaimokseen naista jonka haluaa menneisyytensä takia, se pitää sitten miehen vain kestää.

Vierailija
740/1597 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syljetkö usein ihmisiä päin? 

Sylkijä naista ei varmasti halua kukaan.