Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
On pilalla, on sen verta lapsellinen ja hyväuskoinen uuvatti. Plus itsekäs kusipää, joka ei tajua edes mikä tautiriski noissa on.
Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia. Narkit onkin sitä luotettavaa porukkaa, joka aina muistaa käyttää kumia jne, eikös?
Ja paritetut reppanat joutuvat seksiin kumittakin, tai parittaja suuttuu. Molemmista saa tauteja, piste.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen käyttänyt maksullisia seksipalveluita.
Reilu vuosi sitten luonani kävi ikäiseni (40:n ja 50:n välillä oleva) hyväkroppainen nainen. Hänellä oli ilmoitus netissä. Vastasin siihen ja kysyin kävisikö hänelle toteuttaa yksi vähän erikoisempi fetissini. Hänelle kävi, sovimme hinnan ja hän tuli jonkun päivän kuluttua luokseni viereisestä kaupungista omalla autollaan.
Jo alussa hän ilmoitti, että maksun voi hoitaa jälkikäteen ja jos en ole tyytyväinen, ei tarvitse maksaa.
Session jälkeen pyysin naista jäämään teelle. Söimme hedelmiä ja joimme teetä ja juttelimme elämistämme. Hän kertoi tekevänsä seksityötä vähän kuin aatteellisista syistä, hän halusi auttaa ihmisiä, joiden on muuten vaikea esim juuri toteuttaa fantasioitaan. Hän teki paljon esim dom/sub-tyyppisiä keikkoja, ollen milloin dom ja milloin sub. Varsinaiselta ammatiltaan hän oli joku sossun täti tms. Ansaitsemansa rahat hän sanoi antavansa lähisukulaiselleen, joka tarvitsi rahaa kipeästi elämäntilanteensa vuoksi. Uskon ettei silti kertonut tälle mistä rahat olivat peräisin.
Jutellessamme tuli ilmi, että meillä oli eräs yhteinen luova harrastus, ja niinpä näytimme puhelimilta toisillemme omia luomuksiamme.
Naisen lähtiessä luotani kiitin naista ja sanoin hänelle, että hän tekee tärkeää työtä. Hän sanoi tietävänsä sen. Ja vasta tässä vaiheessa muistin sen maksuasian ja maksoin naiselle mielihyvin hyvästä palvelusta.
Jälkeenpäin meinasin pyytää naista facebook-kaverikseni, mutta jätin sen kuitenkin tekemättä.
Osittain tämän session (ja parin muun vastaavan) avulla olen nyt rohkaistunut tässä asiassa, onnistunut "löytämään itseni" ja nyt harrastan vastaavia juttuja ihan ilmaiseksi tinderistä löytämieni ihmisten kanssa. Näiden naisten kanssa tapaamme ainoastaan seksin merkeissä. Naiset tekevät minulle samoja juttuja, joita tuo maksullinen nainen teki silloin reilu vuosi sitten.
Eli meninkö pilalle silloin reilu vuosi sitten sen yhden maksua ottaneen naisen kanssa? Ovatko nämä muut, ilman rahamotivaatiota luokseni tulleet naiset palstanaisten mielestä täysin ok, koska eivät ole maksullisia?
Lisäksi kysyn teiltä arvon palstalaiset, mikä tässä oli esim ruotsilaivan hytissä tapahtuvaan kännipanoon verrattuna niin paheksuttavaa, etten enää ikinä kelpaa naisen kanssa parisuhteeseen? Haluaisin korostaa, että tällä maksullisella naisella itsellään oli ilmoitus, jossa hän alunperin ilmoitti haluavansa tehdä tällaista työtä - työtä, josta hän oli ylpeä ja jossa hän oli taitava ja empaattinen.
Tässähän se alkuperäinen viesti oli. Sinä hyväksikäytit ihmistä, joka tarvitsi rahaa ja kerrot siitä kuin olisit suurikin hyväntekijä. Et myöskään huomaa asiassa mitään outoa. Perustelet toimintaa omilla seksitarpeillasi, jotka eivät muuta itse asiaa mitenkään. Kaikilla meillä on seksuaalisia tarpeita, mutta se ei oikeuta hyväksikäyttämään ketään aivan kuten oma vihaisuuskaan ei oikeuta lyömään ketään tai tekemään seksuaalirikoksia.
Suhtaudun seksin ostajiin samalla tavalla kuin väkivaltarikollisiin ja eläinten rääkkääjiin. Jos kerrankin kykenee tuollaiseen tekoon, niin kertoohan se ihmisestä aika paljon.
Seksin ostamisen kieltämistä lailla kannatan myös. Parituksen ja alaikäisten hyväksikäytön suhteen rangaistuksia pitäisi huomattavasti koventaa ja rinnastaa ne törkeään r a i s k a u k s e e n lainsäädännössä.
Onko nainen pilalla jos harrastanut seksi muusta syystä kuin puhtaasta halusta?
Onpas täällä nyt paljon puhtaita pulmusia nostamassa omaa arvoansa.
En ole itse käynyt maksullisissa. Jos olisin vapaa en sulkisi mahdollisuutta pois. Hieman kyllä joutuisi valintaa käyttämään ettei mihinkään pakotettuun päätyisi.
Onko nainen pilalla jos valehtelee ehkäisystä?
Vierailija kirjoitti:
En ole itse käynyt maksullisissa. Jos olisin vapaa en sulkisi mahdollisuutta pois. Hieman kyllä joutuisi valintaa käyttämään ettei mihinkään pakotettuun päätyisi.
Ja sinä tietäisit sen pakottamisen mistä? Ne ulkomaiset tytöt on peloteltu niin pahasti, ettei taatusti uskalla muuta kun valehdella, että ihan omaksi iloksi myyn itseäni.
Tehkää miehet ajatustesti: miltä tuntuisi olla pakotettuna myymään itseä jollekin toiselle miehelle, uhalla että lapsesi kotimassa tapetaam? Olisiko kivaa ja viatonta?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia.
Ja sitten se kolmas ryhmä, joita on suurin osa, eli ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta alalla.
Markkina-arvonsa menettäneet naiset matkaavat Gambiaan, tai muualle, jossa pikkurahalla saavat seksiä. Kiinnostaisiko parisuhde tällaisen naisen kanssa? Jättäisin itse ainakin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvonsa menettäneet naiset matkaavat Gambiaan, tai muualle, jossa pikkurahalla saavat seksiä. Kiinnostaisiko parisuhde tällaisen naisen kanssa? Jättäisin itse ainakin väliin.
Palstamiehet kirjoittavat täällä jatkuvasti, että kuka tahansa nainen saa seksiä ihan niin paljon kuin haluaa itseään tasokkaammilta miehiltä. Seksin takia naisten ei kannata ulkomaille lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen seksi, siinäpä oiva tapa pilata elämänsä, jos on parisuhteessa oleva perheenisä. Kun vaimo saa tietää niin loppuu saanti kotona, joutuu jatkossa aina maksamaan jos haluaa ja vaimo varmasti kertoo avoimesti kaikelle kansalle miehen mokailusta. Näin kaikki valta siirtyy lopulta naiselle ja mies on enää säälittävä maksullisen seksin ostaja. Kukaan nainen ei häntä enää parisuhteeseen kelpuuta (paisti ehkä sellainen joka itse myy seksiä, mutta tällaista naista mies ei itse kelpuuta). Ostamalla maksullista seksiä mies menettää vaimonsa rakkauden, kunnioituksen, haluttavuuden yleisesti naisten keskuudessa, omat lapsetkin halveksuvat jos saavat tietää, kotona ollut ehkä keskinkertainen seksielämä lopahtaa kokonaan.. eli harkitse tarkkaan mies. Jos ostat seksiä parisuhteessa olevana annat suoraan kaiken vallan naiselle (kun jäät kiinni ja yleensä kaikki joskus jäävät kiinni) ja menettää oikeastaan kaiken mikä elämästä tekee elämisen arvoista (rakkaus, kunnioitus, parisuhde, rakastava seksi). Tietysti jos elämäsi suurin merkitys on seksiakti tuntemattoman kanssa niin sitten ehkä kannattaa.. mutta muuten sanoisin miehille että älkää hyvät ihmiset pilatko elämäänne hairahtamalla maksullisiin.
Jos vaimo on valmis oikein lokaamaan miehensä ja lasten isän maineen "kaikelle kansalle", niin toivottavasti tämä tapahtuu pian!
Sellaisen vaimon, mikä pihtaa ja toimii esittämälläsi tavalla, niin olkoon.
Se, että mies käy maksullisissa, voi tarkoittaa myös sitä, että vaimo ei ole aktiivinen/ pihtaa tms. Halut voivat VAIMOLLAkin muuttua ajan saatossa.
Parhaassa tapauksessa, maksullinen tuo myös piristystä/vaihtelua parisuhteeseen.
Parisuhteessa oleva nainen voi siis paneskella kenen miehen kanssa tahansa ja selittää asian miehelleen, että olin vain hankkimassa piristystä meidän parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia.
Ja sitten se kolmas ryhmä, joita on suurin osa, eli ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta alalla.
Tätähän te ihmisten hyväksikäyttäjät toitotatte aina ja jatkuvasti, koska ette itse kestä katsoa totuutta silmiin, vaikka sen syvällä sydämessänne tiedättekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi esimerkkiä: Takana parisataa seksikumppania. Tai ainoa seksikokemus on yksi käynti maksullisissa.
Kumpi olisi parempi vakavan suhteen aloittamiseen? Miksi?
Molemmat vaihtoehdot ovat huonoja, mutta ensimmäinen vähemmän huono, mikäli yksikään nainen ei ole ollut maksullinen.
En valitsisi kumpaakaan. Normaalejakin miehiä on olemassa.
Hahhaa! Tosielämässä olisit jalat levällään nro 1:n alla heti kun hän sormiaan napsauttaisi.
Aika hurjaa oli silloin Tallinnassa -90 luvun alussa ja sitähän uutisoitiin, että Viro haluaa rekistöröidä bordellit. Mutta niinkuin tavallisissa musiikkibaareissa oli saunat ja jos siellä vaan istuttiin, niin kyllä kävi henkilökunnasta se mies yleensä sanomassa poikaporukalle ja yksin istuvallekin , että saunassa olisi ystävällisiä pesijötä odottamassa.
tuskin monikaan normaali mies käy maksullisissa SUomessa, mutta jos menee matkalla Thaimaahan, niin asia muuttuu, kun naiset melkein hakevat miehen kadulta syliinsä ja pian nainen on viikon mukana mopon kyydissä. siellä se on kuin karkin ostamista karkkikaupasta, melkein pitää koko ajan torjua naisia. ainakin kamputseassa, jossa joka tarjoilijatar kahvilassakin tarjosi myymään itseään eikä hotellissakaan saanut olla rauhassa kun prostituoidut soitti hotellin alakerrasta että voiko tulla yöksi? ja kadulla taksikuskit myy huumeita ja naisia. ja sit kun menet illalla kuuntelemaan bändiä tule tarjoilijatar istumaan viereesi naiseksesi.
Moni tän ketjun sokeista kommentoijista vois hieman yllättyä kun tietäis kuinka monenlaiset tytöt myyvät itseään.
Se voi myös olla se kiltti ja hissukka yliopiston tyttö joka sitä tekee että saa vähän extraa.
Niin, tilaisuus tekee varkaan.
Oikeasti kyseessä on elintasokuilu, ei se, että sinä olet haluttava, vaan sinun lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kelpaa. 99% naisista ei edes sylkisi kohti tuollaista.
Ja kuitenkin lähes kolmannes rakkaista miehistänne on käyttänyt maksullisia.
Maksullisissa käyvät miehet ovat myös epärehellisiä. Onko tämä sinusta yllättävää?
Varmaan noin. Itse en ole koskaan käynyt maksullisissa enkä ole myöskään pettänyt vaimoani, mutta en myöskään tiedä, miten kukaan voisi sellaista vaimolleen, itse asiassa kenellekään sanoa, jos olisi käynyt maksullisissa vaikka ennen puolisoonsa tutustumistakaan. Eli varmaan se johtaisi valehtelemiseen tai salailuun, jos tuollaiseen syyllistyisi.
Vierailija kirjoitti:
On pilalla, on sen verta lapsellinen ja hyväuskoinen uuvatti. Plus itsekäs kusipää, joka ei tajua edes mikä tautiriski noissa on.
Suomessa on kahdenlaista prostituoitua: huumeongelmaisia kotimaisia, ja parittajan sortamia ulkomaalaisia. Narkit onkin sitä luotettavaa porukkaa, joka aina muistaa käyttää kumia jne, eikös?
Ja paritetut reppanat joutuvat seksiin kumittakin, tai parittaja suuttuu. Molemmista saa tauteja, piste.
Hyvin huomaa, että täällä kommentoidaan ilman minkäänlaista oikeaa kokemusta tai tietoa, pelkkien mielikuvien perusteella. Ja mammat yläpeukuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tietäisit sen pakottamisen mistä? Ne ulkomaiset tytöt on peloteltu niin pahasti, ettei taatusti uskalla muuta kun valehdella, että ihan omaksi iloksi myyn itseäni.
Tehkää miehet ajatustesti: miltä tuntuisi olla pakotettuna myymään itseä jollekin toiselle miehelle, uhalla että lapsesi kotimassa tapetaam? Olisiko kivaa ja viatonta?
Ei tarvitse ulkomaalaisten kanssa ryhtyä arpomaan jos maksullista seksiä haluaa. Suomessa on pilvin pimein esim. yliopisto-opiskelijoita, jotka hankkivat tällä tavalla sivutuloja. Itse kävin parin vuoden ajan erään oikein viehättävän neitosen luona, joka lopetti seksityön kun valmistui ja pääsi kuukausipalkkaiseen työhön.
Ymmärtääkseni asiaan ei liittynyt mitään dramatiikkaa kenenkään osalta. Ainahan on mahdollista, että hänkin oli paritettu päihderiippuvainen, mutta joka tapauksessa hän on nykyään töissä siinä firmassa, jonne sanoikin menevänsä.
Ensin tyyppi kertoo hyväksikäyttäneensä naista, joka tarvitsee rahaa ja sen jälkeen kirjoittaa kilometrin pituisen tarinan omista seksitarpeistaan ja -haluistaan.
Seksuaalirikollisten Stop-ohjelmassa vankilassa yritetään opettaa seksuaalirikolliselle, että muiden hyväksikäyttäminen ei ole hyväntekeväisyyttä eikä uhri oikeasti halunnut sitä. Myöskään omat seksitarpeet eivät oikeuta kenenkään hyväksikäyttämistä rahaa vastaan.
Nämä ovat ihan selviä asioita kaikille muille, mutta ei seksin ostajille. Pääosa tässä esitetyistä selityksistä kuuluu jompaan kumpaan perusteluluokkaan lisättynä sillä selityksellä, että nainen ansaitsee hyväksikäytön ja että se on oikein naisille. Tätäkin perustelua käyttävät seksuaali- ja väkivaltarikolliset.
Eipä ihmekään, ettei seksin ostamista hyväksytä. Sitä ei hyväksy pääosa miehistäkään, koska heidän ajatusmaailmansa ei ole vinksahtanut ko. tavalla.