Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikaupan kassa sanoi miehelleni:

Vierailija
31.01.2015 |

Vilkuttelin sulle töihin tullessa, mutta et huomannut.

Huolestuisitteko? Mies ei reagoinut mainittavasti, totesi vain jotain että on varmaan keskittynyt ajamiseen. Kassa on miestäni jonkin verran nuorempi, nätti tyttö. Itse menin miehen edellä ja olin jo pakkaamassa ostoksiani.

Tuntuu, että aika tuttavallista puhetta lähikaupan kassalta??

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ihan viattomalta jutustelultahan tuo vain kuulostaa. Mut eihän suomalaiset juntit sitä tajua. Yksikin ystävällinen sana tai ele tulkitaan iskemiseksi. Parasta vaan olla naama norsunvitulla ja turhia puhumatta.
Jotkut on vain ystävällisiä ja puheliaita. Varsinkin jos miehesi on vaikka varsinainen huumoriveikko ja lähikaupan vakkariasiakas.
Ei ihme jos tuommoisen kurin alla ei uskalla eukon läsnäollessa puhua mitään.

Vierailija
42/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:42"] Mulle sanoi hottis miesasiakas eilen " mä oon sanonut sulle vain kerran ei" ;) eilen sanoi kyllä..mutta en paljasta mihin kysymyksen. t.kassakissa [/quote] onko ääskorttia? [/quote] Ei :)

[/quote]

plussa kortti,pins????

Vierailija
44/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 07:51"]Miksei nätit kassa tytöt ikinä juttele mulle mukavia? Tuossa meidän siwassa on kyllä karseen näköisiä läskejä kassalla, huomaa että yrittäjä on vanha akka jota ei kiinnosta myyjien ulkonäkö, ehkä se s itten miten työt tekee on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Tv.mies [/quote] Sivistymätön urpo, ei Siwoissa ole mitään yrittäjiä tai kauppiaita, vaan myymäläpäälliköitä, jotka eivät käytännössä päätä mistään.

[/quote]

voi olla että olen urpo,mutta silti siinä käsityksessä että tuo siwa on yrittäjä vetoinen.

Vierailija
45/58 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:07"]Mulle tuli outo tunne kun menin yks kerta mieheni ja lapseni kanssa lähikauppaan. Huomasin jotain erikoista mieheni tai kassan tai molempien käytöksessä. Koko kauppareissun mieheni oli outo eikä jutellut lapselle tai mulle mitään. Kassalla yleensä nipottaa rattaista ettei ole muiden edessä, puuhailee lapsen kanssa tms. Nyt oli hiljaa, vastasi oudolla äänensävyllä kassalle jne. Huomasin aiemmin kassan tuijottavan mua. Ollaan usein käyty yksin siellä, koska tehdään lähinnä pikaostokset sieltä. Jostain syystä mieheni on kuitenkin suosinut juuri tuota kalleinta kauppaa, vaikka tässä on kolme muutakin vieressä. En tiedä mitä tuosta ajatella. Joskus vaan vaistoaa alitajuisesti ihmisten sanatonta viestintää.
[/quote]

Valitattavasti niillä on suhde tai vähintään yhden yön juttu.

Vierailija
46/58 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuttavallista käytöstä. Jos tuntevat entuudestaan?

Mistä edes tietää, millaisella autolla miehesi ajaa?

Vierailija
47/58 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:00"]Kassa, siivooja ja tarjoilija. Siinä tärkeitä duuneja, joita ei kukaan oikeasti arvosta. [/quote] No ei jos käyttäytyy noin kuin kyseinen kassaneiti.

[/quote]

Ei me kaikki käyttäydytä noin! :( ei edes suurin osa, vannon.

Vierailija
48/58 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuteliko ensin miehellesi, ETTÄ TÄÄLLÄ ON VAPAA KASSA????

Vierailija
49/58 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota siihen, että typy tiesi millaisella autolla mies ajaa. Muuten tuon voisi laittaa melkein tuttavallisen kassatuttavuuden piikkiin, mutta tuo on kyllä jotenkin outoa. Aika moka tytsyltä kun ei tajunnut että vaimo on kuulemassa. Joka tapauksessa selvitä tämä perinpohjin, koska hieman haiskahtaa erikoiselta.

Vierailija
50/58 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:30"]

Kiinnitä huomiota siihen, että typy tiesi millaisella autolla mies ajaa. Muuten tuon voisi laittaa melkein tuttavallisen kassatuttavuuden piikkiin, mutta tuo on kyllä jotenkin outoa. Aika moka tytsyltä kun ei tajunnut että vaimo on kuulemassa. Joka tapauksessa selvitä tämä perinpohjin, koska hieman haiskahtaa erikoiselta.

[/quote]

No heh. Kyllä sen auton monesti bongaa, jos asiakas lähtee siitä nenän alta ajamaan, kun itse istuu kassalla. Tai on voinut nähdä töistä lähtiessään tms.

Vierailija
51/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:20"]

Myyjän on vaikea tietää, miten reagoida, koska asiakkaat itse käyttäytyvät ristiriitaisesti. Jotkut asiakkaat on todella tuttavallisia ja kyselee yksityisasioita jne. Jotkut jopa vittuilevat, jos en ole moikannut heitä siviilissä, ikään kuin me tunnettaisiin! Eli turha vetää hernettä nenään myyjän käytöksestä.

[/quote]

Totta näinkin. Mutta saako tosiaan asiakkaisiin ottaa kontaktia työn ulkopuolella?

Vierailija
52/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt outoa. Tottahan tuttujen kassojen kanssa keskustellaan niitä näitä, mutta harvemmin nämä huomauttelevat, että näin sut muuten siellä ja siellä mutta sä et huomannut minua...

Vierailija
53/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jostain muualtakin tuttu. Miks et kysy ukoltas? Ei oo iso juttu kysäistä.hallooota...

Vierailija
54/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:41"]

[/quote]

No heh. Kyllä sen auton monesti bongaa, jos asiakas lähtee siitä nenän alta ajamaan, kun itse istuu kassalla. Tai on voinut nähdä töistä lähtiessään tms.

[/quote]

Jep, lähtiessään miehen matkaan.

Vierailija
55/58 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin siis, pyörällä ajamiseen. Ja selvitän kyllä, jään seuraamaan tilannetta..

apu

Vierailija
56/58 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli outo tunne kun menin yks kerta mieheni ja lapseni kanssa lähikauppaan. Huomasin jotain erikoista mieheni tai kassan tai molempien käytöksessä. Koko kauppareissun mieheni oli outo eikä jutellut lapselle tai mulle mitään. Kassalla yleensä nipottaa rattaista ettei ole muiden edessä, puuhailee lapsen kanssa tms. Nyt oli hiljaa, vastasi oudolla äänensävyllä kassalle jne. Huomasin aiemmin kassan tuijottavan mua. Ollaan usein käyty yksin siellä, koska tehdään lähinnä pikaostokset sieltä. Jostain syystä mieheni on kuitenkin suosinut juuri tuota kalleinta kauppaa, vaikka tässä on kolme muutakin vieressä. En tiedä mitä tuosta ajatella. Joskus vaan vaistoaa alitajuisesti ihmisten sanatonta viestintää.

Vierailija
57/58 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 07:51"]Miksei nätit kassa tytöt ikinä juttele mulle mukavia? Tuossa meidän siwassa on kyllä karseen näköisiä läskejä kassalla, huomaa että yrittäjä on vanha akka jota ei kiinnosta myyjien ulkonäkö, ehkä se s itten miten työt tekee on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Tv.mies [/quote] Sivistymätön urpo, ei Siwoissa ole mitään yrittäjiä tai kauppiaita, vaan myymäläpäälliköitä, jotka eivät käytännössä päätä mistään.

[/quote]

voi olla että olen urpo,mutta silti siinä käsityksessä että tuo siwa on yrittäjä vetoinen.

[/quote]

Yksikään Siwa Suomessa ei ole yrittäjävetoinen. Ei, vaikka sinä niin uskoisit tai myymäläpäällikkö niin tahtoisi antaa ymmärtää.

Vierailija
58/58 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarihoito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi