En ole kertaakaan 15v parisuhteen aikana katsellut muita
miehiä. Kukaan muu mies kuin omani ei ole viehättänyt minua.
En ymmärrä tätä joka paikssa hoettavaa juttua, että suhde arkipäiväistyy ja saattaa ihastua muihin. Itse en ole edes nähnyt muita miehiä siinä mielessä.
Ilmeisesti tällainen on harvinaista?
Miksi ihmiset ovat suhteissa ihmisen kanssa, joka ei ole se "only one"?
Kommentit (11)
Parisuhteeni on pari vuotta vanhempi kuin teillä ja olen katsonut muita usein ja pitkään, jopa miettinyt ja haaveillut muista. :) En keksi yhtään syytä miksi en katselisi kun katseltavaa kerran riittää. Mieheni voi minun puolestani tehdä samoin, sehän vaan piristää suhdetta. Pettänyt en ole ja tuskinpa petänkään, jos haluan aloittaa uuden parisuhteen, niin aloitan sen puhtaalta pöydältä.
Meillä on lapsia, mukava koti ja aika pitkä yhteinen historia, miksi eroaisimme? Ei meidän tarvitse olla kuin paita ja peppu vaikka yhdessä olemmekin.
Minä olin parisuhteessa yli 25 vuotta ja ihastuin kerran. En tehnyt kylläkään asialle mitään. Mies ihastui myös ja teki. Om entinen mies.
Minä uskon että on joko pettäviä tai ei-pettäviä ihmisiä. Ihastua voi tahtomattaankin, mutta voit tahtoa rakastaa ja olla uskollinen. Minä onneksi kuulun niihin jotak ei petä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:44"]
13 vuotta yhdessä, eikä vois muut miehet vähempää kiinnostaa. Jos ero tulisi jostain käsittämättömästä syystä tai jäisin leskeksi, voi hyvin olla etten uutta miestä edes haluaisi.
[/quote]
Samoin. 17 vuotta yhdessä, ei ole muut miehet edes ajatuksen tasolla kiinnostaneet vaikka olisivat kuinka komeita. Yksin elelisin minäkin suosiolla jos yksin jäisin, mikään ei voi korvata nykyistä.
Olen ollut mieheni kanssa parisuhteessa nyt 17v ja olen useamman kerran suhteen aikana ihastunut muihin miehiin. Yleensä työkavereihini, joskus miehen kavereihinkin. En tee ihastuksille mitään, en flirttaa tms. Ihastumiset vain tulevat, en tiedä miten voisin niitä välttää, olen aina ollut herkästi ihastuvaa tyyppiä. Rakastan miestäni, hän on minulle hyvin sopiva ja "se oikea" (vaikken sinänsä usko tuohon the only one -juttuun) enkä haluaisi erota hänestä. Eivät nämä ihastumiset minua haittaa, eivätkä miestänikään, koska en tietenkään kerro niistä hänelle.
Koska harva ihminen on only one sisimmässään. Maan kuvio nyt vaan on piirretty niin, että monogamia on se juttu vaikka moni, jos uskaltaisi, haluaisi polygamiaa.
Minusta sanonta -Vaihtelu virkistää- on totta.
Tapana on olla suhteessa vaikkei sitä toista sitten jaksakaan 50 vuotta. Onhan se 10 vuottakin jo pitkä aika.
Vaikea niitä tuntosarvia on sulkea kun ne on housuissa.
Niinno, jos oot sokea niin ei ihmekkään ettet ole nähnyt muita miehiä haluttavina. En minäkään ole 8 vuoden aikana ihastunut yhteenkään naiseen, mutta näen päivittäin kauniita naisia. Ei se sitä tarkoita, että ihastuisin heihin tai haluaisin panna heitä. Kauneudelta kun vain ei voi silmiään sulkea.
Naisille tuo uskollisena olo on helpompaa, miehet taas saavat oikein luvan kanssa pettää, sanovat vaan, ettei voi mitään kun on luotu tekemään jälkeläisiä.
13 vuotta yhdessä, eikä vois muut miehet vähempää kiinnostaa. Jos ero tulisi jostain käsittämättömästä syystä tai jäisin leskeksi, voi hyvin olla etten uutta miestä edes haluaisi.