Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä esimerkkejä, kun suutarin lapsella ei ole kenkiä?

Vierailija
13.11.2021 |

Esim. Siivoojalla on koti uskomattoman likainen. Kertokaa kokemuksia

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tu ke va personal trainer. Miten voi toista neuvoa treenin ja ruokavalion suhteen, kun ei itsekään saa itseään pysymään normaalipainossa.

Osaa lääkärikin neuvoa tupakoinnin lopettamisessa, vaikka itse tupakoisi. 

Mutta kumpikaan ei ole uskottava.

No se on oma moka jos ei usko. Ihminen voi hyvin tietää mistä puhuu, vaikka ei toteuta asiaa omassa elämässään. 

Vierailija
42/64 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriminaalihuollon työntekjän lapsesta tuli nisti ja linnakundi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusepän poika ei osaa käyttää käsityökaluja.

Vierailija
44/64 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ja terveydenhoitajan täysi-ikäinen poika osti ja välitti alaikäisille (yläasteikäisille) alkoholia pikkukaupungissa. Tapahtui 90-luvulla ja olin yksi noista alaikäisistä. :D

Vierailija
45/64 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on ammatiltaan mielenterveyshoitaja. Äitinä ja ihmisenä hän on persoonallisuushäiriöinen narsisti, alkoholisti ja vielä kaiken lisäksi täysi sadisti. Itse olen ollut viimeiset kahdeksan vuotta pois työelämästä, diagnooseina mm. sekamuotoinen persoonallisuushäiriö ja paranoidinen skitsofrenia. Ei mikään ihme sen käsittelyn jälkeen, kiitos äiti. Suutarin lapsella ei todellakaan ole kenkiä tässä tapauksessa.

Vierailija
46/64 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi psykiatrista sairaanhoitajaa. Toinen on juoppu jonka lapsikin muutti isälleen eikä voinut pitkään aikaan tavata äitiään koska oli niin heikossa kunnossa, toisen neljästä lapsesta 3 on masentuneita ja kaksi yrittänyt it saria. Tämän jälkimmäisen lausevarastoon kuului mm "mä olen sulle elämän antanut niin voin ottaa sen poiskin". Työssään ilmeisesti kuitenkin ihan menestyvä, en voi ymmärtää.

Vierailija
47/64 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystäväni antoi ilmatteeksi.

Hänen äitinsä oli prostituoitu.

Tosin, hänelläkin sain ilman... Kaveri joutui vähän maksamaan.

Hmm..

Vierailija
48/64 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen organisoinut töissä kotona-ja influenssarokotteita viime aikoina, ja unohdin ihan totaalisesti seurata oman kotikunnan ilmoittelua ja nyt lasten rokotuspäivät on jo menneet.

Töissä huolehdin myös lääkitysturvallisuudesta ja lääkekaapeista. Kotona ei edes ole lääkekaappia ja lääkkeet vessan kaapissa miten sattuu (sentään lasten ulottumattomissa).

Vierailija
49/64 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävästä koulukiusaajasta tuli psykiatrinen sairaanhoitaja, sivistyneenä esiintyvän lastentarhaopettajan lapset kasvatettu miten sattuu, siivojan koti epäsiisti, ihan täynnä ryönää jne.

Vierailija
50/64 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä lisää?

Vierailija
51/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  se uskomattoman likainen sentään ole, mutta imuriin tartutaan vasta, kun molemmat aivastelevat eli ärsytyskynnys ylittyy. 

Meillä asuu myös puuseppä, jolta kesti 5 v saada irtonaiset jalkalistat kiinnitettyä.

Kirvesmies jolla ei ole listat vieläkään paikallaan, yli 5v odoteltu. Ulkopuolista EI saa ottaa, koska hän kyllä tekee..

Vierailija
52/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on autoasentaja, ja autosta pari vikaa ollu korjaamatta ainakin vuoden...

Vierailija
53/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli 40v metsuri, itse en saa edes moottorisahaa käyntiin.

M36

Vierailija
54/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äidinkielen opettaja ja luen kirjoja jatkuvasti; lapsi ei viitsi lukea eikä osaa kirjoittaa yleiskieltä kunnolla. On kyllä pienestä asti luettu ja panostettu virikkeisiin ja kirjoihin.

ADHD testeihin hop.

Vierailija
55/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äidinkielen opettaja ja luen kirjoja jatkuvasti; lapsi ei viitsi lukea eikä osaa kirjoittaa yleiskieltä kunnolla. On kyllä pienestä asti luettu ja panostettu virikkeisiin ja kirjoihin.

Tämä! No lapset kirjoittavat kyllä ihan suhteellisen hyvin, mutta lukeminen ei kiinnosta pätkääkään vaikka itse luen jatkuvasti kaikkea, myös nuortenkirjoja, ja puhun lukemisen hyötyjen ja kaikkinaisen ihanuuden puolesta.

Vierailija
56/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on erityisopettaja eikä millään suostu näkemään oman lapsensa erityispiirteitä. Lapsi on aivan selkeästi aspergerpiirteinen ja koulusta ovat ehdottaneetkin tutkimuksia että saisivat tuen kohdalleen. Äiti on raivona tästä eikä ymmärrä miksi hänen lapsensa on "otettu silmätikuksi" koululla. Kaikki muut kyllä näkevät ja tietävät lapsen opettajien olevan oikeassa.

Tutulta kuulostaa. Kaverini lapsella selvä tapaus, mutta kuulemma hänet on vaan otettu silmätilkuksi kun tietävät että on yksinhuoltajan lapsi!?

Vierailija
57/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijän oma tytär hilluu 13vuotiaana kännissä kaupungilla.

Vierailija
58/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ylä-asteella, terkkari saarnasi aina olemattomasta ylipainosta (minäkin olin mitoin 166/60 kuulemma siinä kunnossa että pitäisi syödä enemmän hedelmiä ja vähemmän suklaata)) ja tupakan vaaroista. 

Sattumalta terkkarin tytär oli ikäiseni ja koulukaverini, erittäin tuhti tyttö ja ekana aina välitunnilla röökipaikalla :D 

Vierailija
59/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen opettaja, mutta en ehdi omien töiden määrän takia antaa tukiopetusta omalle lapselleni. Toki sitä voi saada joissain aineissa myös koulussa. Hän on kuitenkin kiitettävä oppilas, mutta ei ymmärrä heti jotain fysiikan juttua. 

No voi että.

Vierailija
60/64 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on erityisopettaja eikä millään suostu näkemään oman lapsensa erityispiirteitä. Lapsi on aivan selkeästi aspergerpiirteinen ja koulusta ovat ehdottaneetkin tutkimuksia että saisivat tuen kohdalleen. Äiti on raivona tästä eikä ymmärrä miksi hänen lapsensa on "otettu silmätikuksi" koululla. Kaikki muut kyllä näkevät ja tietävät lapsen opettajien olevan oikeassa.

Saako tällaisia asioita kertoa ystävälleen, joka sitten kertoo ne eteenpäin. Mietin vain. Tuntuu aika kurjalta, että koko kylä yhdessä päivittelee tätä.