Oon 2 viikkoa syönyt niin terveellisesti kuin ihminen voi
Ja paino ei oo laskenut grammaakaan :( Motivaatio kyllä horjuu. Oon siis syönyt kasviksia, kanaa, kalaa, marjoja, vähän täysjyväviljaa vähän hedelmiä ja rahkaa. Säännölliset ruoka-ajat ja vettä reilusti. En vaan tajua.
Kommentit (78)
Paljonko olet syönyt terveellisempää ruokaa? Paljonko olet liikkunut? Oletko mitannut vyötärönympäryksesi aloittaessasi terveyskampanjasi ja nyt?
kolmannesta viikosta alkaa laskea.
Outo käsitys sinulla terveellisestä. Monet terveysintoilijat harrastavat paastoja eivätkä syö lihaa tai maitotuotteita ollenkaan. Olet siis ilmeisesti jättänyt sokerin kuitenkin pois? Se on hyvä alku.
Vähennä proteiinia ja lisää täysjyväviljaa.
Itselläni kestää kolmisen viikkoa ennenkuin paino alkaa pudota, vaikka söisi kuinka vähän. Odottele siis vielä viikko tai pari, niin paino alkanee pudota.
Ei se muutos tapahdukkaan parissa viikossa. Syö terveellisesti vuosi, sit näet tuloksen toimiko metodi.
Kaksi viikkoa ei ole vielä mitään. Puoli vuotta vähintään ennen kuin alkaa näkyä tuloksia.
Itse jätin kaikki herkut pois ja kuukaudessa paino tippunut puoli kiloa :(
2 viikkoa on liian lyhyt aika nähdä tuloksia lisäksi pitää liikkua säännöllisesti ja laskea kalorit, etkä saan pitää mitään herkutteluhetkiä
Jätä viljat pois. Eivät ne ole terveellisiä millään mittarilla. Turhia kaloreita ja täysjyvässäkin on vain vähän hyödyllisiä hivenaineita. Kolme reilua ateriaa ja yöllä vähintään 12 tunnin tauko.
Voi jeesus, että ihan 2 viikkoa. No nyt voitkin jäädä sohvalle itkemään ja syömään suklaata kun mikään ei onnistu eikä terveellisessä syömisessä ole mitään järkeä.
Jos pikavoittoja etsit niin pelaa rahapelejä
Terveellinen syöminen kannattaa vaikka paino olisi mikä. Laihtumiseen tarvitaan kalorivaje.
Oon siis keski-ikäinen nainen ja n. 8-10 kg pitäis saada pois. Joka paikassa aina sanotaan että pitää syödä tarpeeksi että paino putoaa ja ettei lihasmassa katoa niin oon sitten yrittänyt syödä reiluja annoksia just kanaa ja kasviksia. Mutta ei kai se tässä iässä enää päde. Mutta ennen tätä dieettiä söin paljon vähemmän ja harvemmin ja silti paino vaan nousi, toki herkkuja on mennyt. Nyt oon 2 viikon aikana ottanu pari karkkia en muuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä viljat pois. Eivät ne ole terveellisiä millään mittarilla. Turhia kaloreita ja täysjyvässäkin on vain vähän hyödyllisiä hivenaineita. Kolme reilua ateriaa ja yöllä vähintään 12 tunnin tauko.
No joo, itsellä kaurapuuro on osa aamupalaa, muuten en viljoja syö. Leivän, pastan, leivonnaisten, muiden herkkujen ja riisin mussuttamisella suurin osa suomalaisista on itsensä tankiksi lihottanut. Syödään kuin hiilaritankkaava maratoonari mutta ei liikuta, on se jännä että on niin paha lihavuusepidemia.
Tuo on totta, että sanotaan, että pitää syödä riittävästi. Se on harhaanjohtavaa. Täällä toinen keski-ikäinen, joka yritti tuota jasvisten syöntiä, eikä paino muuttunut mihinkään. Minulla auttoi vain, kun vähensin hiilareita. Mutta söin riittävästi.
Mä sulan jos jättää sokerin ja vehnäjauhon pois alta aikayksikön. Muuta saa syödä vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oon siis keski-ikäinen nainen ja n. 8-10 kg pitäis saada pois. Joka paikassa aina sanotaan että pitää syödä tarpeeksi että paino putoaa ja ettei lihasmassa katoa niin oon sitten yrittänyt syödä reiluja annoksia just kanaa ja kasviksia. Mutta ei kai se tässä iässä enää päde. Mutta ennen tätä dieettiä söin paljon vähemmän ja harvemmin ja silti paino vaan nousi, toki herkkuja on mennyt. Nyt oon 2 viikon aikana ottanu pari karkkia en muuta. Ap
Heitä se vaaka hittoon ja keskity luomaan rutiinit terveelliseen syömiseen. Puolen vuoden päästä voit alkaa sitten miettiä pitäisikö tehdä lihaskuntoa ja saisiko vähän painoakin pois. Tuossa iässä pitäisi mennä terveys edellä.
Olet syönyt liikaa. Ei voi syödä laihduttaessa paljoa, vaikka söisikin ns terveellisesti. Laske kalorit ja ne alle 1600 päivässä. Max neljä ateriaa päivässä. Joka ikinen kalori pitää kirjata ylös. Myös juomat, kastikkeet, leivänpäälliset ja ne leivät.