Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä esimerkkejä, kun suutarin lapsella ei ole kenkiä?

Vierailija
13.11.2021 |

Esim. Siivoojalla on koti uskomattoman likainen. Kertokaa kokemuksia

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin tytär varasti lastenrattaista juomapullon. Näin, mutta en uskaltanut puuttua, kun oltiin teinejä ja piti olla osa porukkaa.

Vierailija
2/64 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan lapsi oli koulukiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollut pappi oli kaapissa ja pedo.

Vierailija
4/64 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  se uskomattoman likainen sentään ole, mutta imuriin tartutaan vasta, kun molemmat aivastelevat eli ärsytyskynnys ylittyy. 

Meillä asuu myös puuseppä, jolta kesti 5 v saada irtonaiset jalkalistat kiinnitettyä.

Vierailija
5/64 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin lapsena olen sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
6/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepsykologin lapsi on oman poikani kaveri ja niin epäonnistunut elämässään kuin vai voi olla. Huumeet, alkoholi, opintojen jättäminen 3 kertaa kesken, asuu äitinsä luona, ei tee mitään työkseen eikä harrasta muuta kuin suunsoittoa.

Vierailija
7/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokki mutta syön eineksiä tai hyvin yksinkertaista ruokaa. Tyyliin: paista lihasuikaleet mausta pippurilla ja suolalla. Lisää kerma ja keitä perunat

Vierailija
8/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, uskokaa tai älkää, mutta ihan sikasairas.

Vierailija
9/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen opettaja, mutta en ehdi omien töiden määrän takia antaa tukiopetusta omalle lapselleni. Toki sitä voi saada joissain aineissa myös koulussa. Hän on kuitenkin kiitettävä oppilas, mutta ei ymmärrä heti jotain fysiikan juttua. 

Vierailija
10/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinnon suorittaneiden kasvatustieteilijöiden ja varhaiskasvattajien omat lapset jäävät kasvattamatta. Tunnen useamman tapauksen, jolla teoriat on hallussa, mutta käytännössä ei osata edes perusasioita lasten kanssa tai ne omat lapset ei kiinnosta ollenkaan. 

Vierailija
11/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskariopen lapsi ei ole koskaan käynyt muskarissa.

Vierailija
12/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurella lukkovalmistajalla töissä ja kotonani on vanhat ja huonot lukot ja lisäksi en edes pidä ovia lukossa.

Vierailija
13/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmien välistä vuorovaikutusta työkseen tutkiva ihminen lyttää tunnepohjaisesti erästä hänelle vastenmielistä ihmisryhmää (joka on myös marginaalissa pääkaupunkiseudulla, vaikkakaan ei koko maailmassa). Siinäpä sitä esimerkkiä reflektoimattomasta vuorovaikutuksesta kuten pahimmilla populisteilla konsanaan.  Toisaalta eipä se tutkijan ammatti suojaa tuollaiselta ketään. 

Vierailija
14/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistotutkinnon suorittaneiden kasvatustieteilijöiden ja varhaiskasvattajien omat lapset jäävät kasvattamatta. Tunnen useamman tapauksen, jolla teoriat on hallussa, mutta käytännössä ei osata edes perusasioita lasten kanssa tai ne omat lapset ei kiinnosta ollenkaan. 

Se työ vie todellakin kaikki voimavarat.

Vierailija
15/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana oma kämppä oli kyllä kamala, ei pitkien päivien jälkeen jaksanut yhtään mitään, ainakaan siivota vielä lisää.

Vierailija
16/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laboratoriotyöntekijä, joka ostaa innoissaan punalaputettuja tuotteita ja syö niitä piiiiitkään vielä päiväyspäivän jälkeenkin. En myöskään koskaan pese ja kuori hedelmiä, jos ne voi syödä kuorineen. Kananmuniakin vedän  toisinaan raakana.

Vierailija
17/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muskariopen lapsi ei ole koskaan käynyt muskarissa.

Tuo hämmästyttää minua suuresti. Ainoa selitys on, että koti on ollut yksi suuri muskari koko lapsen lapsuuden ajan.

Vierailija
18/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vaatesuunnittelijat pukeutuu mustiin collariasuihin. Ja ne parhaiten pukeutuvatkin vaatesuunnittelijat helpoimpaan mahdolliseen eli mustaan pukuun.

Vierailija
19/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet vaatesuunnittelijat pukeutuu mustiin collariasuihin. Ja ne parhaiten pukeutuvatkin vaatesuunnittelijat helpoimpaan mahdolliseen eli mustaan pukuun.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/97661870-fcf8-4ca6-9d05-ed7500…

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006652648.html

Vierailija
20/64 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli ilmeisen pidetty lastenhoitaja, mutta kotona hänestä kuoriutui Sirpa Laamasen tyylinen hirviö.