Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
En ole koskaan syönyt lihaa. Olen ylpeä ja onnellinen siitä!
Ollut oikeasti humalassa tai katsonut simpsoneita. Ensimmäinen on asia jota en tietyssä seurassa tuo ilmi, mutta en varsinaisesti häpeä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:33"]Käynyt Ikeassa. Voisin tuntea ylpeyttä, ellen omistaisi saatuja ikean lamppuja ja verhoja.
[/quote] Minä en ole käynyt Ikeassa, enkä omista ainuttakaan Ikean tuotetta :D
En ole koskaan ajanut autoa. Olen 30v.
Seurustellut/ollut rakastunut/ollut rakastettu ja kyllä häpeän :-(
En ole koskaan ollut Lapissa.
En ole koskaan lasketellut.
En ole koskaan uinut avannossa (kelluntapuvussa olen siellä kyllä ollut).
En ole ottanut tatuointia.
En ole nähnyt revontulia.
En ole koskaan käyttänyt / omistanut kaasugrilliä.
En ole koskaan saanut sakkoja.
En ole koskaan ajanut mopolla tai moottoripyörällä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:51"]Maksanut omia puhelinlaskujani. Olen 25-vuotias.
En koskaan käynyt alaikäisenä missään villeissä kotibileissä, tai oikeastaan missään. Kukaan ei kutsunut, ei ollut kavereita. Vietin viikonloput vanhempieni kanssa kotona.
Samasta syystä en ole koskaan viettänyt syntymäpäiviäni. Eipä se kauheasti hävetä, harmittaa lähinnä.
[/quote]
Mun isäni maksaa edelleen puhelinlaskuni. Olen jo 35... Olen monesti sanonut ettei tarvitse. Mutta koska haluaa niin minkäs teet :)
Suurin osa asioista täällä luetelluista on juttuja, joita loppujen lopuksi aika monelta on tekemättä.
Esim. auton ajo. Ei kai sitä ole ajanut, jos ei ole korttia. Itselläni on, mutta tiedän paljonkin ihmisiä, joilla ei ole -- niin nuorissa kuin vanhoissa.
Lentämisen välttely on tietysti jo vähän erikoisempaa, mutta ei nyt mitään niin supererikoista sekään. Ja miksi maksaa puhelinlaskuaan, jos joku toinen ne maksaa.
Olen tehnyt kaikkia tässä ketjussa mainittuja asioita.
Mutta tuttavani kertoi, ettei koskaan aikuisiällä ole ollut saunassa toisen aikuisen kanssa.
Se on jo suomalaiselta ihmiseltä erikoista vai laitatteko paremmaksi?
En ole käynyt rippikoulua
En ole lasketellut - minusta ei ole mitään järkeä siinä, että mennään konevoimalla mäkeä ylös ja tullaan painovoimalla alas. Ja jonotetaan tuntikausia.
En ole koskaan juonut punaviiniä.
En ole koskaan vaivautunut tekemään veroilmoitusta eli laittamaan sinne niitä vähennyksiä. Vuosittain olen siinä menettänyt 0-200e.
En ole koskaan käyttänyt tai omistanut varvastossuja, crocseja tai vastaavia.
En ole koskaan murtanut luitani.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:49"]
En ole koskaan vaivautunut tekemään veroilmoitusta eli laittamaan sinne niitä vähennyksiä. Vuosittain olen siinä menettänyt 0-200e. En ole koskaan käyttänyt tai omistanut varvastossuja, crocseja tai vastaavia. En ole koskaan murtanut luitani.
[/quote]
No tuo veroilmoitusjuttu nyt alkaa olla vähintäänkin..
Eikö oikeasti veronpalautukset joulukuun alussa kelpaa?
En ole koskaan maistanut tupakkaa. Jostain syystä kukaan ei oikein usko.
Ei peppuseksiä, ei muumimukeja, ei tatuointeja.
Ainiin. En ole koskaan käynyt Kuopiossa, vaikka muuten on Suomi koluttu aika tarkasti. =D
omistan elämäni ensimmäistä kertaa silitysraudan.. ja tuola se kaapissa on ollut jo vuosia. Hölmö vehje..
En ole koskaan saanut kokea miltä tuntuu olla kummitäti. En tiedä onko tää nyt mitenkään "normaali" asia, mitä "kaikki kokee" elämässään. Mutta asia hävettää, sillä kukaan kavereista/ ystävistäni eivät koskaan ole minua kummiksi kelpuuttanut, eivät mieheni sisaruksetkaan, pyysivät siis ainoastaan mieheni kummiksi tahoillaan. Ollaan oltu yhdessä jo kymmenen vuotta, naimisissa kuusi vuotta, ja yhteisiä lapsiakin on.
En tiedä miksi tänä kummiasia hävettää, ja tuntemaan itseni toisen luokan kansalaiseksi kun ei kenellekkään kelpaa.. :(
En ole käynyt Kreikassa, Aurinkorannikolla, Mallorcalla, Madeiralla, Lanzarotella, Ibizalla enkä Thaimaassa.