Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
maistanut tähtitorttua. päätin näes jo lapsena, että se "musta töhnä siinä päällä" on pahaa, ja en ole nähnyt tarvetta syödä niitä aikuisenakaan :D mutta joku muu lehtitaikinasta tehty leivos onkin sitten ihan ok :D
Juonut punaista maitoa, käynyt Ikeassa, syönyt rapuja, lasketellut, vaihtanut kukalle uusia multia.
Harrastanut seksiä enkä seurustellut.
Oikeisiin kesätöihin en ole koskaan päässyt! Pitäkää peukut pystyssä, että tänä vuonna onnistaisi!!
N18
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]En koskaan hankkinut korviin reikiä tai videonauhuria. N45
[/quote]
Mäkään en oo hankkinut korviini videonauhuria!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:05"]
En ole synnyttänyt tyttöä.
[/quote]
Meinasin laittaa saman :) monta poikaa olenkin sitten synnyttänyt. Mutta sitten aloin miettiin, että aika moni ei sitä tyttöä ole synnyttänyt. Heti 50% väestöstä on pois pelistä kun ne on miehiä. Sit on joku prosentti naisia joilla ei ole lapsia....vaikka 25%. Jäljelle jää 25% synnyttäneitä ja niistä ehkä 16% on tytär, 15% on synnyttänyt sen tyttären itse. Eli jos 15% ihmisistä kuuluu siihen joukkoon, niin ei se kauheen tavallista ole :D
On paljon leffoja, jotka "kaikki" on katsonut, mutta mä en.
En ole ikinä ollut häissä
en ole lasketelllut
en ole koskaan joutunut sairaalaan.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:03"]
Ottanut korvakoruja. ikää on yli 50.
[/quote]
Reiät korvissa näyttävätkin kauheilta, kun nainen vanhenee.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]En koskaan hankkinut korviin reikiä tai videonauhuria. N45
[/quote]
Nauroin tälle hyvän tovin :D paras!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:28"]
En ole koskaan ollut lentokoneessa. Enkä aio mennäkään, lentopelko tullut iän myötä. Hieman hävettää kertoa, onneksi pystyn välttelemään aihetta.
[/quote]
Sama ja oon jo 33, onneksi minäkin olen onnistunut välttelemään aiheesta puhumista. Mulla on myös korkean paikan kammo, en tiedä liittyykö nuo jotenkin yhteen. Olen varma että jos menisin lentokoneeseen, niin juuri se kone tippuisi. Siinä ei sitten mitään ole tehtävissä jos kone hajoaa, toisin kuin esim. vaikkapa uppoavassa laivassa on aina mahdollisuus sentään pelastua.
En ole ollut lentokoneessa, en käy talvisin viikon rantalomalla esim. Kanarialla. Ainoat ulkomaanmatkani sijoittuvat Ruotsiin tai Viroon melko lyhyinä reissuina. Ei oikeastaan nolostuta, syy on se että yleensä ei ole aikaa tai rahaa. Tai jos molempia löytyy niin matkaseura puuttuu ja yksin en halua lähteä :')
En ole koskaan ajanut autolla, käynyt Kanarialla, keittänyt kahvia, katsonut tai lukenut Tuntematonta sotilasta, elänyt parisuhteessa, haaveillut häistä ja lapsista, himoinnut suklaata, vihannut talvea, käynyt kuntosalilla, ollut kofeiini- tai nikotiiniriippuvainen, uskonut jumaliin.
Käynyt elokuvissa, matkustanut junalla, juonut kahvia...
En ole ajanut autoa!
En myöskään asunut yksin (tai lasketaanko kuukausi kun odotin uuden kämppikse muuttavan entisen tilalle?). En myöskään ole asunut pienemmässä asunnossa, kuin 68m2.
En ole koskaan syönyt mitään missä on punajuurta, sen väri lautasella on ällöttävä. Kerran yritin punajuurikrokettia syödä, mutta kun leikkasin sen niin oli pakko piilottaa se servettiin, kun ällötti. Muutoin en ole kovinkaan nirso :D
Ajanut autoa, ostanut leipää tai kahvia, syönyt pulled porkia, ostanut kirppikseltä tavaraa.
En ole juonut kännejä ala-ikäisenä.
En ole muutenkaan ollut ikinä niin humalassa, ettenkö muistaisi illan tapahtumia seuraavana päivänä.
En ole ollut hautajaisissa.
Enkä asunut yksin.
Enpä ole vieläkään luopunut unileluistani :D
En ole ollut matkalla, elokuvissa, baarissa tai ravintolassa ikinä yksin. Oon tietysti junalla ja bussilla ym. yksinkin kulkenut, mutten siis lähtenyt mihinkään reissuun.
N20
en ole koskaan käynyt keikalla tai konsertissa. olis kyllä ihan kiva käydä, jos tulisi joku hyvä bändi joskus
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:12"]
En ole koskaan maistanut tupakkaa. Jostain syystä kukaan ei oikein usko.
Ei peppuseksiä, ei muumimukeja, ei tatuointeja.
Ainiin. En ole koskaan käynyt Kuopiossa, vaikka muuten on Suomi koluttu aika tarkasti. =D
[/quote]
Ei edes tatuointia?