Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
En ole koskaan ollut lentokoneessa. Enkä aio mennäkään, lentopelko tullut iän myötä. Hieman hävettää kertoa, onneksi pystyn välttelemään aihetta.
En ole koskaan ollut laivalla, tosin en oo sinne kaivannukkaan :)
En ole koskaan käynyt turistimatkalla esim. Kanarialla. Ulkomaanmatkat ovat olleet aina työmatykoja.
kokeillut tupakkaa, enkä harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Olen 21.
Käynyt kuntosalilla. Oikeasti.
Nyt olis jo ranneke hommattu, vain uskallus puuttuu. Av:lla on kiitettävästi saatu peloteltua vääränlaisilla vaatteilla, vääränlaisilla äänillä, vääränlaisilla liikkeillä ja vääränlaisella kropalla..
Käynyt venäjällä tai tallinnassa. En nolostele.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:28"]
En ole koskaan ollut lentokoneessa. Enkä aio mennäkään, lentopelko tullut iän myötä. Hieman hävettää kertoa, onneksi pystyn välttelemään aihetta.
[/quote]
Mä olen teini-ikäisenä lentänyt muutaman kerran mut nyt aikuisena (24v) mullekin on tullut kauhea lentopelko. Nyt en uskalla enää mennä koneeseen..olis kai pitänyt jatkaa tuota että silloin tällöin matkustais lentokoneella niin ehkä sitä pelkoa ei olis kehittynyt..
Leiponut pullaa.
En nolostele, mutta harvemmin tulee tarvetta kertoa tätä muille.
Käynyt vaarissa tai kokeillut tupakkaa.
T. Muuten täysin normaali 23v helsinkiläistyttö
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:28"]
[/quote]
"hienoa" etten ole ainoa ;))
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:42"]Käynyt vaarissa tai kokeillut tupakkaa.
T. Muuten täysin normaali 23v helsinkiläistyttö
[/quote]
No en nyt tiiä onko tuo vaarissa käynti normaalia..
Lapsia en oo tehnyt. Enkä nolostele, kun ei ole naista, niin ei pysty yksin tekemään.
Keittänyt perunoita. Eipä tuo kauheasti hävetä.