Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
En ole koskaan antanut lääkärin hirttää peräpukamaani :(.
Syönyt rapuja. Taskurapua, tiikerirapua yms. olen syönyt mutta en suomalaista rapua.
En ole koskaan pessyt ikkunoita!
En ole koskaan päässyt työhaastatteluun. Masentaa ja hävettää. N21
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:16"]
Ajanut autoa, ostanut leipää tai kahvia, syönyt pulled porkia, ostanut kirppikseltä tavaraa.
[/quote]
Mikä sun ruokavalio mahtaa olla, jos et ikinä koskaan elämässäsi ole yhtä ainutta leipää kaupasta kotiin kantanut?
Mä en oo syönyt sushia, katsonut yhtään Salkkarit -jaksoa alusta loppuun, osannut viheltää, käynyt kasvohoidossa, kokeillut anaaliseksiä tai tupakoinut.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:02"]
Olen 23 ja tehnyt kaikkia edellä mainittuja asioita ja yritän kuumeisesti miettiä jotain, mitä en olisi tehnyt. Voisitteko ehdotella jotain normaalia, joka minulta olisi saattanut jäädä tekemättä, jotta saisin jonkinlaisen vastauksen? :D
[/quote]
Nyt keksin! En ole koskaan ollut työmatkalla. Matkalla töihin kylläkin mutten työmatkalla.
En ole syönyt koskaan sushia ja simpukoita, muuten kyllä kaikkea mahdollista ulkomailla ja kotimaassa.
En ole ollut palkkatöissä, en ole ollut polttareissa, en ole ollut tupareissa, en ole ollut ollut rapujuhlissa, en ole ollut 3-kymppisillä, en ole katsonut sekuntiakaan Putousta/BB:tä tmv. sarjoja.
En ole ollut pikkujouluissa, en ole käynyt kuntosalilla, en ole tankannut autoa, en ole rullaluistellut...
Ikä 35v. Ei niinkään nolota kertoa, mutta jotku noista vähän harmittaa, kun ei ole päässyt kokemaan ja siksi ei niin tule huudeltua niistä.
En ole koskaan tavannut yhdenkään naisystäväni (asunut yhdessä useamman kanssa) vanhempia.
En myöskään ole koskaan katsonut Kotikatua, Emmerdalea, Kauniita ja Rohkeita, Putousta ym.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]
En koskaan hankkinut korviin reikiä tai videonauhuria. N45
[/quote]
videonauhuri korvissa
En ole koskaan ollut raskaana tai synnyttänyt, vaikka olen jo aika vanha nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:33"]
kokeillut tupakkaa, enkä harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Olen 21.
[/quote]
Entä saman sukupuolen? ;)
[/quote]
noh, sanotaanko vaikka niin, että kyllä minä tuon lauseen huolella muotoilin, ettei tule väärinkäsityksiä. Eli joo, oikein ymmärsit ;)
7
En ole ostanut enkä, tehnyt ruokaa broilerista.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]
[/quote]
videonauhuri korvissa
[/quote]
Kuolen nauruun!!
Maksanut omia puhelinlaskujani. Olen 25-vuotias.
En koskaan käynyt alaikäisenä missään villeissä kotibileissä, tai oikeastaan missään. Kukaan ei kutsunut, ei ollut kavereita. Vietin viikonloput vanhempieni kanssa kotona.
Samasta syystä en ole koskaan viettänyt syntymäpäiviäni. Eipä se kauheasti hävetä, harmittaa lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]
[/quote]
videonauhuri korvissa
[/quote]
Kuolen nauruun!!
[/quote]
:D :D :D
käyttänyt tamponia