Onko kukaan löytänyt puolisoa kaverin suosituksesta?
Siis onko kenellekään ikinä maailmanhistoriassa käynyt niin, että joku on ehdottanut sinua tutustumaan/menemään sokkotreffeille tuntemansa sinkun kanssa ja tämä henkilö olkin aivan uskomattoman upea ja rakastuitte toisiinne ja perustitte perheen ja elitte onnellisina yhdessä elämänne loppuun asti?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä tee niin. Oon mustasukkainen vapaasta henkilöstä vaikka oon parisuhteessa.
Keskity omaan suhteeseen tai eroa jos toiset kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä tee niin. Oon mustasukkainen vapaasta henkilöstä vaikka oon parisuhteessa.
Kyllä keskitynkin, mutta en silti halua että tuttavat alkavat tapailla keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keskitynkin, mutta en silti halua että tuttavat alkavat tapailla keskenään.
Ääliö
Mä oon peräti kahdelle ystävälle suositellut itselleni tuttuja miehiä ennen kuin opin läksyni, en enää ikinä tee sitä virhettä. Miehet oivat tosi hirveitä ja julmia heitä kohtaan, eivät ollenkaan sellaisia jollaiseksi omien kokemusten perusteella luulin.
Olen kerran toiminut Amorina. Heillä on nyt kaksi lasta ja omakotitalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itse siitä vapaasta kiinnostunut. Elät valheessa.
Minä löysin nykyisen vaimoni niin, toki vähän puolivahingossa. FWB-tuttavani sattui saman baariin työkavereidensa kanssa ja työnsi minut istumaan tulevan vaimoni viereen. Sillä matkalla ollaan oltu 16 vuotta.
M57
Ihan noin ei käynyt, mutta mä aloin seurustelemaan kaverin exän kanssa. Kaveri sanoi silloin suoraan, että "emmä haluu olla ton kanssa".
Olemme naimisissa, neljä lasta (jotka kaikki meidän kahden), uusi omakotitalo ja kaksi farmariautoa. Kultaista noutajaa ei ole koska emme ole eläinihmisiä.
Kimpassa oltu yli 22 vuotta. Edelleenkin nukutaan joka yö toistemme lusikassa.
Toisen roska on toisen aarre 😍
Omin kaikki sinkut itselle
-onnellisesti suhteessa
Mun ystävä esitteli mut mun nykyiselle miehelle. Yhdessä oltu yli 25v
Minulle ei, mutta tiedän kaksi paria, jotka ovat tavanneet noin.
Päinvastoin, ainakin kaksi kertaa käynyt niin että kaverini on tullut sabotoimaan väliin kun olen ollut löytävinäni elämäni miehen.
Olis ensin se kaveri, joka suosittelisi sopivaa kumppaniehdokasta