Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
Mäkään en ole ollut polttareissa tai tupareissa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:00"] [quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:53"]En ole käynyt festareilla, baarissa, ravintolassa tai laivalla. En missään Euroopan maassa. En ole seurustellut enkä harrastanut seksiä. En myöskään ole ollut palkkatyössä. Enkä ole keittänyt perunoita. Enkä ajanut autoa. 23v nainen [/quote] mitä sää oot tehny? [/quote] Sitäpä juuri. En mitään. Minulla on vakava mielenterveysongelma joka lamaa minut, mutta täällä tuhansien hoitojen luvatussa maassa ei saa apua. Kukaan ei ymmärrä miten huonossa kunnossa minä olen. Todennäköisesti siksi koska tilanteeni on monille liian uskomatonta ollakseen totta. Niin kuin itsekin totesit. [/quote] Mut miten sun mt-ongelma vaikuttaa perunoiden keittämiseen?
[/quote]
No siihen vaikuttaa vaan se etten erityisemmin pidä perunoista joten taitoa ei ole tullut hankittua. Vaikka minä kyllä tiedän että se on myös klassinen esimerkki uusavuttomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:19"]
En ole juonut kännejä ala-ikäisenä. En ole muutenkaan ollut ikinä niin humalassa, ettenkö muistaisi illan tapahtumia seuraavana päivänä. En ole ollut hautajaisissa. Enkä asunut yksin. Enpä ole vieläkään luopunut unileluistani :D En ole ollut matkalla, elokuvissa, baarissa tai ravintolassa ikinä yksin. Oon tietysti junalla ja bussilla ym. yksinkin kulkenut, mutten siis lähtenyt mihinkään reissuun. N20
[/quote]
Haluaisitko lähteä joskus matkaseraksi vanhemmalle miehelle? Ei mitään taka-ajatuksia siis. Haluaisin vain matkaseuraa sinusta. :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:05"]
En ole koskaan syönyt Bic Macia.
[/quote]
Pistän paremmaksi. En mäkään, ja olen ollut viimeiset 10v mäkkärillä töissä :D
En ole kattonut salkkareita enkä kaunareita, en ole ollut junassa, en ole syönyt kesäkurpitsaa.
En ole katsonut Forrest Gumpia.
Käynyt baarissa juhlimassa. T. 21v
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:19"]
En ole juonut kännejä ala-ikäisenä. En ole muutenkaan ollut ikinä niin humalassa, ettenkö muistaisi illan tapahtumia seuraavana päivänä. En ole ollut hautajaisissa. Enkä asunut yksin. Enpä ole vieläkään luopunut unileluistani :D En ole ollut matkalla, elokuvissa, baarissa tai ravintolassa ikinä yksin. Oon tietysti junalla ja bussilla ym. yksinkin kulkenut, mutten siis lähtenyt mihinkään reissuun. N20
[/quote]
Haluaisitko lähteä joskus matkaseraksi vanhemmalle miehelle? Ei mitään taka-ajatuksia siis. Haluaisin vain matkaseuraa sinusta. :)
[/quote]
Juujuu ei mitää taka-ajatuksia, ihan matkaseuraa vain haet...
En ole koskaan ostanut / omistanut ainuttakaan Muumi-mukia.
En ole käynyt Ikeassa (tämän oli laittanut joku muukin vähän aiemmin).
En oo koskaan ajanut säärikarvojani enkä katsonut Tuntematonta sotilasta. Ekasta ylpeä, tokasta en.
N34
En ole koskaan maksanut omaa puhelinlaskua (yksinasuva 19v), ollut lentokoneessa, en oo ikinä ollut sairaalassa yötä syntymän jälkeen, ollut kännissä, omistanut normaalin pituisia kynsiä, siivonnut lattiakaivoa...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:39"]En oo koskaan ajanut säärikarvojani enkä katsonut Tuntematonta sotilasta. Ekasta ylpeä, tokasta en.
N34
[/quote]
Miksi ihmeessä olet ylpeä, ettet ole ajanut säärikarvojasi?
Itse en ole koskaan juonut kahvia tai ostanut irtokarkkeja
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:19"] En ole juonut kännejä ala-ikäisenä. En ole muutenkaan ollut ikinä niin humalassa, ettenkö muistaisi illan tapahtumia seuraavana päivänä. En ole ollut hautajaisissa. Enkä asunut yksin. Enpä ole vieläkään luopunut unileluistani :D En ole ollut matkalla, elokuvissa, baarissa tai ravintolassa ikinä yksin. Oon tietysti junalla ja bussilla ym. yksinkin kulkenut, mutten siis lähtenyt mihinkään reissuun. N20 [/quote] Haluaisitko lähteä joskus matkaseraksi vanhemmalle miehelle? Ei mitään taka-ajatuksia siis. Haluaisin vain matkaseuraa sinusta. :) [/quote] Juujuu ei mitää taka-ajatuksia, ihan matkaseuraa vain haet...
[/quote]
Miksipä ei. Oletko olevinasi joku ajatustenlukija?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:53"]En ole käynyt festareilla, baarissa, ravintolassa tai laivalla. En missään Euroopan maassa. En ole seurustellut enkä harrastanut seksiä. En myöskään ole ollut palkkatyössä. Enkä ole keittänyt perunoita. Enkä ajanut autoa. 23v nainen [/quote] mitä sää oot tehny?
[/quote]
Sitäpä juuri. En mitään. Minulla on vakava mielenterveysongelma joka lamaa minut, mutta täällä tuhansien hoitojen luvatussa maassa ei saa apua. Kukaan ei ymmärrä miten huonossa kunnossa minä olen. Todennäköisesti siksi koska tilanteeni on monille liian uskomatonta ollakseen totta. Niin kuin itsekin totesit.
[/quote]
Mut miten sun mt-ongelma vaikuttaa perunoiden keittämiseen?