Mitä "normaalia" et ole koskaan tehnyt
Kommentit (135)
En ole koskaan syönyt punajuurisalaattia enkä niitä halpoja pussinuudeleita.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:53"]En ole käynyt festareilla, baarissa, ravintolassa tai laivalla. En missään Euroopan maassa. En ole seurustellut enkä harrastanut seksiä. En myöskään ole ollut palkkatyössä. Enkä ole keittänyt perunoita. Enkä ajanut autoa. 23v nainen [/quote] mitä sää oot tehny?
[/quote]
Sitäpä juuri. En mitään. Minulla on vakava mielenterveysongelma joka lamaa minut, mutta täällä tuhansien hoitojen luvatussa maassa ei saa apua. Kukaan ei ymmärrä miten huonossa kunnossa minä olen. Todennäköisesti siksi koska tilanteeni on monille liian uskomatonta ollakseen totta. Niin kuin itsekin totesit.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:44"]Harrastanut seksiä. Olen 24v
[/quote]
Ja joo, nolostelen todellakin! En ole kenellekään kaverille edes viittiny sanoa. En ole vain löytänyt sopivaa ja en halua mitään yhden yön juttuja..
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:33"]
kokeillut tupakkaa, enkä harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Olen 21.
[/quote]
Entä saman sukupuolen? ;)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:49"]
Katsonut Titanicia. Olen tästä kyllä vähän ylpeä.
[/quote]
En ole minäkään! Mennyt ihan ohi vaikka elokuvia paljon katsonkin. Katsotaanko vanhainkodissa yhdessä? :D M36
En ole tanssinut perinteisiä paritansseja.
Harrastanut seksiä, ollut kännissä, hankkinut lapsia, omaa asuntoa, ajokorttia. Sen sijaan olen tehnyt melkein kaikki asiat, jotka kuuluvat elämänkaaren väärään päähän eli vanhuuteen, esimerkiksi saattohoitanut vanhempani. Olen aseksuaali, alkoholi vain unettaa minua ja rakastan minimalismia. Omistaminen vain ahdistaa. Haluan että kaikki oleellinen mahtuu reppuun. Tiesin jo pikkulapsena etten halua lapsia. Liikennettä pelkään ja tykkään istua bussissa. En ole koskaan elämäni aikana tarvinnut omaa autoa. Aiemmin kerroin itsestäni avoimesti, mutta nykyään en jaksa enää selittää, vaan pidän asiat omana tietona. En siksi että häpeäisin itseäni.
Elänyt päivääkään "normaalia" elämää aikuisiällä. T: Narkomaani
Käynyt huorissa. Asia korjaantuu ensi kuussa.
Käynyt Ikeassa. Voisin tuntea ylpeyttä, ellen omistaisi saatuja ikean lamppuja ja verhoja.
En ole käynyt verenluovutuksessa enkä sp-tautitesteissä. Kammoan molempia.
Olen 23 ja tehnyt kaikkia edellä mainittuja asioita ja yritän kuumeisesti miettiä jotain, mitä en olisi tehnyt. Voisitteko ehdotella jotain normaalia, joka minulta olisi saattanut jäädä tekemättä, jotta saisin jonkinlaisen vastauksen? :D
En ole viettänyt yötä sairaalassa sitten syntymäni.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:20"]
Käynyt huorissa. Asia korjaantuu ensi kuussa.
[/quote]
Onnittelut! Menen viikonloppuna.
En koskaan hankkinut korviin reikiä tai videonauhuria. N45