Hoikja ja isot rinnat, ei oo kivaa.
Täällä 169cm, 52kg ja 65G/H. Ja luomu olen. Mistään en löydä sopivia rintsikoita ja sitten kun löydän niistä saa maksaa satasen. Naiset on kateellisia ja siksi ärsyttäviä minulle, miehistä ei tiedä puhuuko ne mulle vai mun tisseille. Ärsyttää :( Niin ja monesti lapset ovat kommentoineet isoon ääneen että tuolla on isot tissit!!
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:22"]Kuulostaa taas todelliseslta "ongelmalta" tämäkin. Ap:n elämä taitaa olla aika helppoa.
[/quote]
Kyllä tämä on ollut mulle ongelma lapsesta asti. Anteeksi mutta ei olla kaikki samanlaisia. Miksi olette niin ilkeitä?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:17"]Mehän ollaan tältä palstalta luettu, että naisella ei oikein voi käydä parempi tuuri kuin olla hoikka ja vielä isotissinenkin. Ikävää, että sulle on tullut hiukan ivallisiakin vastauksia, mutta ehkä se auttaa sua näkemään tilanteessasi myös jotain positiivista :) Yllättävän moni pienitissinen on hankkinut silikonirinnat vain koska miehinen kulttuuri arvostaa suuria rintoja. Jos itse et pidä omista hyvistä rinnoistasi, voit varmasti pienennyttää ne nyt kun ilmeisesti olet niillä jo sen rikkaan miehenkin napannut. Itse en ihan usko näitä tissimiehiä oikeiksi ihmisiksi, mutta jos joku todella pitää isoja tissejä naisessa erityisen viehättävinä, sun pitää ap miettiä sitäkin, että entä jos sun mies on yksi näitä tissimiehiä ja nyt sut jättää jos kuppikoko pienenee dramaattisesti ;) [/quote] Pitää muistaa että suuret rinnat ovat myös rasite. Vielä ennen lapsia kun oli aikaa harrastin paljon liikuntaa ja rinnat olivat aina tiellä, ihanan myyjän avustuksella löysin kyllä sitten hyvät liivit joita ostin heti kahdet. :) Seksi ja seksikkyys on kyllä nykyisin niin arvostettua että välillä ihan pahaa tekee. En ihan ymmärrä niitä kauniita hoikkia naisia jotka pistävät vartaloonsa silikonia.. Mieheni ei ollut rikas kun tavattiin, ihan yhdessä ollaan saatu yritys tuottamaan. :D Hän kyllä pitää rinnoistani, tuhahtelee jos huomaa että joku tuijottaa. Minulla alkoi rinnat kasvamaan jo aikaisin ala-asteella, ja monesti muut tytöt menivät johonkin ja sanoivat että tänne ei saa tulla semmoiset joilla on isot tissit. Joo, lapset on lapsia mutta kyllä se pahalta tuntuu vieläkin. ap
[/quote]
Niin. Rasitteita on monenlaisia. Miehelle voi olla rasite olla menestyvä ja hyvätuloinen, että saa valita parhaat naiset. Naisilla on siinä mielessä helpompaa, että menestykseen miesrintamalla riittää isot tissit ja hoikka vartalo. Tähän pääsee nykyaikana lähes kaikki ainakin silikonin avulla halutessaan. Toki niiden tissien kantelu voi olla rasittavaa, mutta elämä on.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 10:27"]Kyllä minä ainakin uskon AP:n juttuun. Mä olen 58-kilonen ja rinnat kokoa 70F-G. Olen tyytyväinen, enkä valita. Olisit säkin!
[/quote]
Yritän kyllä olla, joskus hyvinä hetkinä olenkin.
ap
Mä kyllä ymmärrän muiden naisten tissikateuden. Varsinkin ennen silikonin aikakautta. Tissien koko asia, johon ei voi kukaan nainen vaikuttaa ja sitten vauvan tasolle jääneet idioottimiehet kuolaa isoja ryntäitä niin kuin ne olisivat joku autuaaksitekevä tosinaisen merkki. Eivät ole, ne ovat rasvaa ja rintakudosta. Niillä ei voi edes imettää yhtä hyvin kuin pienemmillä, koska nännipiha on yleensä niin suuri, ettei se mahdu ilman apuvälineitä vauvan suuhun. Tsempit ap:lle, mutta vähän sympatiaa niille laudoillekin, joita on koko ikänsä haukuttu miesmäisiksi ja jotenkin epänaisellisiksi vain sen takia, että heillä on pienet rinnat. Siksi moni ehkä reagoi vähän ivallisesti ap:n ongelmaan. Siinä on sama sävy kuin laihalla, joka valittaa ettei mitenkään liho vaikka syö kuin hevonen. Ja tämä kehuhan esitetään painonvartijoiden kokouksessa.
Minulla on vain 70e, mutta ymmärrän tunteen. Miehet ei mun tisseille puhu, mutta on se noloa, kun käävät katsomisesta kiinni. Ja alle 70 e ritsikkaostksilla minäkään en pääse.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:39"]Mä kyllä ymmärrän muiden naisten tissikateuden. Varsinkin ennen silikonin aikakautta. Tissien koko asia, johon ei voi kukaan nainen vaikuttaa ja sitten vauvan tasolle jääneet idioottimiehet kuolaa isoja ryntäitä niin kuin ne olisivat joku autuaaksitekevä tosinaisen merkki. Eivät ole, ne ovat rasvaa ja rintakudosta. Niillä ei voi edes imettää yhtä hyvin kuin pienemmillä, koska nännipiha on yleensä niin suuri, ettei se mahdu ilman apuvälineitä vauvan suuhun. Tsempit ap:lle, mutta vähän sympatiaa niille laudoillekin, joita on koko ikänsä haukuttu miesmäisiksi ja jotenkin epänaisellisiksi vain sen takia, että heillä on pienet rinnat. Siksi moni ehkä reagoi vähän ivallisesti ap:n ongelmaan. Siinä on sama sävy kuin laihalla, joka valittaa ettei mitenkään liho vaikka syö kuin hevonen. Ja tämä kehuhan esitetään painonvartijoiden kokouksessa.
[/quote]
Ei omat pienet rinnat ole silti mikään syy tulla pilkkaamaan minun isoja. En ikinä arvostelisi kenenkään niin henkilökohtaista asiaa, eihän rintojen koolle edes voi mitään. Imetys minulla on ainakin onnistunut ilman ongelmia. :)
ap
Minulla on suunnilleen sama tilanne kuin sinulla ap, ja minusta se on ihana asia. Rintsikat on joo vähän vaikeampia löytää ja hyvät on aika kalliita, mutta ei niitä onneksi viikoittain joudu ostamaan. Toki niistä on joskus ollut murhetta esimerkiksi liikunnassa, mutta kyllä sitä on aina keinot keksinyt ja sopivat varusteet lopulta löytänyt. Ja kiitollinen saan olla, kun ei ole mitään tuon pahempaa fyysistä rajoitetta tai sairautta.
Kaikkien kannattaa koittaa ottaa ilo irti luontoäidin suomista synnyinlahjoistansa, olivat ne sitten millaisia tahansa. Kaiken kokoisissa tisseissä on hyvät ja huonot puolensa, niin pienissä kuin isoissakin, mutta niihin hyviin puoliin kannattaa keskittyä.
Mua ihmetyttää että koet suurimmaksi ongelmaksi muiden kateuden. Minun mittani ovat 160/45, rinnat on kokoa 65F, ja suurin ongelma on vaatteiden istuvuus. Olisin muuten kokoa xs-s, mutta jättilollot mahtuu vain m-kokoisiin paitoihin, jotka sitten muuten on inhottavan löysiä.
Mitkään yläosat ei näytä hyvältä päällä ja minulle paremminkin naureskellaan kun rinnat on liian suuret verratuna muuhun kroppaan..
En tiedä mutta ajatuskin sai kovaksi
Minusta olisi kivaa. Unelma vartalo, isot rinnat mutta hoikka.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:25"]Miksi et yrittäisi hyötyä isoista rinnoistasi.
Ja nauttia elämästäsi seksiobjektina.
Miehet ainakin hullaantuu isoista tisseistä ja on valmiita maksamaan että pääsee puristelemaan niitä.
[/quote]
Hyi, pahin painajainen.
ap