Hoikja ja isot rinnat, ei oo kivaa.
Täällä 169cm, 52kg ja 65G/H. Ja luomu olen. Mistään en löydä sopivia rintsikoita ja sitten kun löydän niistä saa maksaa satasen. Naiset on kateellisia ja siksi ärsyttäviä minulle, miehistä ei tiedä puhuuko ne mulle vai mun tisseille. Ärsyttää :( Niin ja monesti lapset ovat kommentoineet isoon ääneen että tuolla on isot tissit!!
Kommentit (91)
Olen ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin???
Tosta lausahduksesta tuli mielee että oletkohan?enkä tarkota rintojesi takia.*huutonauraa*
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:49"]Olen ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin???
Tosta lausahduksesta tuli mielee että oletkohan?enkä tarkota rintojesi takia.*huutonauraa*
[/quote]
no hehheh. Ootpa hauska. Oisko kiva jos sua pidettäis jonain kalinaisena sen takia että satut vaan omistamaan isot rinnat?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:41"]Saa kai ne rinnat terveyssyistä pienennettyä? Onko sinulla esim. päänsärkyä ja niskasärkyä?
En tunne kateutta. Olin ennen 55kg 70A, raskauksien jälkeen 60kg 70B-C. Isommat rintani imettäessä olivat vain tiellä... Voin kuvitella että ei ole kivaa, jos jokin kehonosa on ikään kuin eri paria muun kropan kanssa.
[/quote]
Kyllä mulla on jonkin verran pää- ja niskasärkyjä. En silti halua mennä leikkaukseen, koska mitään vakavaa terveydellistä haittaa ei ole. Mukava saada edes muutama positiivinen kommentti. :)
ap
Voi kyynel. Mee ny sinne pienennykseen, humble brag!
Pärjäät hyvin taloudellisesti, mutta sata euroa rintsikoista on paha summa? Miten usein sä oikein ostat niitä?
Mun on helppo uskoa AP:ta, koska mulla oli teininä kaveri, jolla oli täsmälleen samat mitat ku AP:lla, taisi olla 5cm pidempikin, ja hänestä tiedän 100% varmuudella että oli luomu. Suhteetonhan sellanen kroppa on ja isot tissit tekee lihavamman näköiseksi kuin onkaan. Takapuoltakaan tuskin on, joten en ole kateellinen. Mieluummin iso peppu kuin isot tissit. Isosta pepusta voisinkin olla kateellinen. Tuolla 65cm ympärysmitalla AP:n tissit eivät muuten ole mitkään megalollot, vaan suurehkot.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:04"]Pärjäät hyvin taloudellisesti, mutta sata euroa rintsikoista on paha summa? Miten usein sä oikein ostat niitä?
[/quote]
No pärjään mutta kyllä mua harmittaa maksaa enempi jos tiedän että muut saavat halvemmalla. Pesen liivejä välillä siksi tarvin useammat.
ap
Ap, tunnen tuskasi. Olen itse 170 cm pitkä, painoa n. 50 kg ja 65DD (ei lapsia). Omani eivät siis ole edes NIIIIN isot, ja niitä pystyy hyvin "häivyttämään" oikeanlaisella pukeutumisella. Eniten ärsyttää muiden käytös. Saan usein kyselyjä, ovatko rintani aidot. Siis esimerkiksi asiakkaat saattavat kysellä ihan "small talkina" rinnoistani. Koen sen hyvin vaivaannuttavaksi.. Sopivien vaatteiden ja liivien löytäminen on myös hankalaa. Ostankin liivit usein ulkomailta.
Itse onneksi olen oppinut rakastamaan omaa kroppaani ja sen kurvikkaita muotoja. Kannetaan kehomme ylpeydellä:)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:02"]Voi kyynel. Mee ny sinne pienennykseen, humble brag!
[/quote]
No en mene. Onko vaikea ymmärtää että kaikki ei halua ylimääräisiä leikkauksia?
ap
Mehän ollaan tältä palstalta luettu, että naisella ei oikein voi käydä parempi tuuri kuin olla hoikka ja vielä isotissinenkin. Ikävää, että sulle on tullut hiukan ivallisiakin vastauksia, mutta ehkä se auttaa sua näkemään tilanteessasi myös jotain positiivista :)
Yllättävän moni pienitissinen on hankkinut silikonirinnat vain koska miehinen kulttuuri arvostaa suuria rintoja. Jos itse et pidä omista hyvistä rinnoistasi, voit varmasti pienennyttää ne nyt kun ilmeisesti olet niillä jo sen rikkaan miehenkin napannut. Itse en ihan usko näitä tissimiehiä oikeiksi ihmisiksi, mutta jos joku todella pitää isoja tissejä naisessa erityisen viehättävinä, sun pitää ap miettiä sitäkin, että entä jos sun mies on yksi näitä tissimiehiä ja nyt sut jättää jos kuppikoko pienenee dramaattisesti ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:14"]Ap, tunnen tuskasi. Olen itse 170 cm pitkä, painoa n. 50 kg ja 65DD (ei lapsia). Omani eivät siis ole edes NIIIIN isot, ja niitä pystyy hyvin "häivyttämään" oikeanlaisella pukeutumisella. Eniten ärsyttää muiden käytös. Saan usein kyselyjä, ovatko rintani aidot. Siis esimerkiksi asiakkaat saattavat kysellä ihan "small talkina" rinnoistani. Koen sen hyvin vaivaannuttavaksi.. Sopivien vaatteiden ja liivien löytäminen on myös hankalaa. Ostankin liivit usein ulkomailta.
Itse onneksi olen oppinut rakastamaan omaa kroppaani ja sen kurvikkaita muotoja. Kannetaan kehomme ylpeydellä:)
[/quote]
Ihana kommentti, kiitos. :) Minultakin on kyselty rinnoistani, se on todella kiusallista! En ymmärrä miten kyselijöillä on siihen oikeus, en minäkään kysele heidän rinnoistaan.
ap
Tule käymään, niin kohta on kivaa.
t. Äijä.
No höpö höpö. Huomiotahan sä vaan kerjäät tällä aloituksellasi. Jos toi olisi oikeasti ongelma, niin olisit aikapäivää sitten käynyt pienennyttämässä.
Mammat on kyllä vittumaisia aapeelle, jos sulla ei olisi miestä voitaisiin mennä liivikauppaan ja ostaisin liivit sulle jos sillä tulisi parempi mieli.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:50"]Mun on helppo uskoa AP:ta, koska mulla oli teininä kaveri, jolla oli täsmälleen samat mitat ku AP:lla, taisi olla 5cm pidempikin, ja hänestä tiedän 100% varmuudella että oli luomu. Suhteetonhan sellanen kroppa on ja isot tissit tekee lihavamman näköiseksi kuin onkaan. Takapuoltakaan tuskin on, joten en ole kateellinen. Mieluummin iso peppu kuin isot tissit. Isosta pepusta voisinkin olla kateellinen. Tuolla 65cm ympärysmitalla AP:n tissit eivät muuten ole mitkään megalollot, vaan suurehkot.
[/quote]
Kyllä, näytän lihavalta jos laitan vääränlaiset vaatteet päälle. Vyötäröni on kuitenkin erittäin kapea ja jalat sirot. Ja haluaisin isomman pepun, imetys vei sen. Treeniätreeniä... Ennen oli peppu ihan 5/5 omastakin mielestä, kun urheilun. :) jospa se taas tästä. Äijä hei, lähden pitämään kivaa miehen kanssa saunaan. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:56"]Mammat on kyllä vittumaisia aapeelle, jos sulla ei olisi miestä voitaisiin mennä liivikauppaan ja ostaisin liivit sulle jos sillä tulisi parempi mieli.
Tv.mies
[/quote]
Kiitos! :) Mukava että kunnioitat sitä että olen naimisissa. ;)
ap
Minultakin on kysytty, että onko silikonit. Ja olen joutunut kuuntelemaan tökeröjä kommentteja. Ja on ahdistanut paljon miesten tuijottelut ym. nuorena. En ole pukeutunut paljastavasti. Jotenkin olen mielessäni ajatellut, että voiko jotkut miehet antaa itselleen luvan käyttäytyä huonosti. Sillä perusteella, että kuvittelee jonkun ottaneet silikonit ja kuvittelee, että sellainen nainen hakee huomiota ( -> olettaa, että ääliömäinen käytös = huomiointi).
Onneksi en ole enää teini, niin miehet kai kehtaa enää käyttytyä niin usein tökerösti.
Tiedän tunteen... Liivejä onneksi saa tilattua kohtuuhintaan lumingerie.fi sivustolta. Aina ovat olleet sopivia ja laadukkaita. Pitää vain mitata omat mitat tarkkaan.
Äläkä välita toisten katkeroituneiden/vihaisten/kateellisten/vähättelijöiden tms. ihmisten kommenteista. Minunkin on niitä pitänyt oppia kestämään. Tässä maailmassa kun voidaan ymmärtää näköjään vain yhtä puolta... Kaikkea hyvää sinulle. :)
Nimimerkillä Toinen hoikka ja luomusti isorintainen, joka kärsii selkäkivuista ja ihmisten ilkeistä kommenteistä.
Vittu mikä uikuttaja ap olet! Terveisin koko ikänsä kärsinyt siitä kun olen lauta!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:33"]No kuulostaa nyt vähän samalta kuin jos minä valittaisin, että ÄO on 140, ei oo kivaa. Kaikki maailman epäkohdat kalvaa ja päivittäin harmittaa kun huomaa miten tyhmästi tämä elämä on järjestetty. Muut vaan on niin kateellisia mulle, etteivät suostu mun parannusehdotuksiin. Voi plääh. Onneksi oon kuitenkin löytänyt kohtuupalkkaisen superhelpon työn ja saanut hyvän miehen, lapset ja sitten vielä omistusasunnon, säästöjä, ja sijoitusasunnon kun satun olemaan näin älykäs... Voi mua parkaa :) [/quote] En nyt ihan tuota tarkoittanut. Minullakin on mies, lapset, asunto ja miehen kanssa yritys, pärjätään hyvin taloudellisesti. Tykkään kyllä elämästäni. ap
[/quote]
No jos kerran massia löytyy niin mitä enää mietit. Käy pienennyttämässä ne tissit mieluisan kokoisiksi! Se ei edes maksa kovin paljon.