Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kirjoitus, 158 :)
Jos jotakin kyllästyttää, minusta olisi järkevämpää, että ei sitten lukisi sellaisia ketjuja... Melkeinpä provonhuutelijoiden ja nimittelijöiden kiusaksi ajattelin vielä vastata.
Minulla on pienen pieni toive, että mies haluaa vielä tavata, mutta en voi itse tehdä sille mitään. Olla hiljakseen nyt.
Ap

Vierailija
102/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:42"]Edelliselle: Miksi kaikki pitäisi tehdä selväksi sanojen tasolla? Eikö se ole tarpeeksi vahva viesti, jos toinen ei vastaa viesteihin?HALOO! Kuinka tyhmä pitää olla, ettei halua tajuta että toinen EI ole kiinnostunut? Sen verran voi harjoitella sosiaalista silmää, että ymmärtää rivien välistä että on saanut pakit. Vai pitääkö se tosiaan vääntää rautalangasta? 
[/quote]

Sitä kutsutaan muuten kohteliaisuudeksi, toisen huomioonottamiseksi ja kunnioittamiseksi. Kuulostat tosi juntilta sorry nyt vaan. Kasvanut jossain siivoojan perseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samoin kuin Ap:lle. Tavattiin deittipalstalla. sitten tapailtiin reilu kuukausi. Mies oli ihan hulluna minuun. Muutama viikko sitten mies muuttui, ei enää laittanut viestejä, eikä edes aina vastannut takaisin. Ainoastaan puhelimeen enää vastasi ja sovittiin tapaaminen seuraavalle päivälle, ei kuitenkaan tullut eikä ilmoittanut ettei tule. En ole ollut mieheen enää missään yhteydessä 1,5 viikkoon. Selitystä en saanut koskaan sille mikä tuli:( Tykkäsin miehestä ja meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Oltiin kolme kuukautta yhteydessä ja se loppui kuin seinään. Aika surullinen mieli jäi siitä hommasta:(

Vierailija
104/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:42"]Edelliselle: Miksi kaikki pitäisi tehdä selväksi sanojen tasolla? Eikö se ole tarpeeksi vahva viesti, jos toinen ei vastaa viesteihin?HALOO! Kuinka tyhmä pitää olla, ettei halua tajuta että toinen EI ole kiinnostunut? Sen verran voi harjoitella sosiaalista silmää, että ymmärtää rivien välistä että on saanut pakit. Vai pitääkö se tosiaan vääntää rautalangasta? 
[/quote]

Minusta olisi kiva puhua "ilma selväksi". Mies on nyt sanonut minulle, että en voi tietää, haluaako hän nähdä, kun hän ei tiedä itsekään. En odottaisi ja roikkuisi tilanteessa, jos en pitäisi hänestä paljon.
Ap

Vierailija
105/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:13"]Mulle kävi vähän samoin kuin Ap:lle. Tavattiin deittipalstalla. sitten tapailtiin reilu kuukausi. Mies oli ihan hulluna minuun. Muutama viikko sitten mies muuttui, ei enää laittanut viestejä, eikä edes aina vastannut takaisin. Ainoastaan puhelimeen enää vastasi ja sovittiin tapaaminen seuraavalle päivälle, ei kuitenkaan tullut eikä ilmoittanut ettei tule. En ole ollut mieheen enää missään yhteydessä 1,5 viikkoon. Selitystä en saanut koskaan sille mikä tuli:( Tykkäsin miehestä ja meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Oltiin kolme kuukautta yhteydessä ja se loppui kuin seinään. Aika surullinen mieli jäi siitä hommasta:(
[/quote]

Mistä päin tää mies on?

Vierailija
106/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap sua, kkun et tajua että roikkuminen on paha turn off. Mikset anna miehelle yhtään tilaa ottaa suhun yhteyttä, tai yrittää tavoitella sua? Mies haluaa valloittaa naisen, mies ei halua että nainen ahdistaa hänet nurkkaan. Ja sitä olet nyt juuri tekemässä. Ahdistelet viesteillä ja jankkaat että mikä meni pieleen. Sulla ei ole pelisilmaa, ei sitten yhtään. Ehkä ensi kerralla menisi paremmin, jos nyt yhtään otat opiksesi tästä, että jos olet kiinnostunut jostain miehestä, niin älä ahdista sitä nurkkaan. 

Vierailija
107/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:18"]Tän on pakko olla provo!Mä en usko että kukaan nainen alentuu vielä mieheltä kyselemää missä vika kun on saannut noin selvät pakit.Kyllä tämäkin mies vielä tahtoo sitoutua kunhan oikeasti rakastuu ihan niinku kaikki muutkin sitoutumiskammoset.
[/quote]

En ole ap, mutta mitä alentumista siinä on jos vaatii toista kertomaan missä mennään ja mikä meni vijaan? Eihän se ole sen kummempaa kuin "kehityskeskustelu". Itse ainakin oon ihan täys ihmisiä joilla ei ole pokkaa ottaa vastuuta tekostensa seurauksista, jätetään tekstarilla tai vain kadotaan. Onko se nyt jotenkin hyväksyttävämpää kuin se että antaisi toiselle vastauksen,että vaikka en rakastunut.

Vierailija
108/181 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:13"]Mulle kävi vähän samoin kuin Ap:lle. Tavattiin deittipalstalla. sitten tapailtiin reilu kuukausi. Mies oli ihan hulluna minuun. Muutama viikko sitten mies muuttui, ei enää laittanut viestejä, eikä edes aina vastannut takaisin. Ainoastaan puhelimeen enää vastasi ja sovittiin tapaaminen seuraavalle päivälle, ei kuitenkaan tullut eikä ilmoittanut ettei tule. En ole ollut mieheen enää missään yhteydessä 1,5 viikkoon. Selitystä en saanut koskaan sille mikä tuli:( Tykkäsin miehestä ja meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Oltiin kolme kuukautta yhteydessä ja se loppui kuin seinään. Aika surullinen mieli jäi siitä hommasta:( [/quote] Mistä päin tää mies on?

[/quote]

Oulusta on. Deittiprofiileja monella palstalla. Tosi hyväksikäytetty ja tyhjä olo jäi tuon jälkeen :(

T.174

Vierailija
109/181 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin kertomaan, miten asiat menivät. Kovasti oli turhaa vääntöä mutta loppujen lopuksi vietettiin taas hetki yhdessä. Mihinkään ei olla sitouduttu mutta ok-väleissä ollaan. Väärässä olivat ne, jotka sanoivat, että mies ei halua enää olla kanssani tekemisissä.
Ap

Vierailija
110/181 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:16"]

Palasin kertomaan, miten asiat menivät. Kovasti oli turhaa vääntöä mutta loppujen lopuksi vietettiin taas hetki yhdessä. Mihinkään ei olla sitouduttu mutta ok-väleissä ollaan. Väärässä olivat ne, jotka sanoivat, että mies ei halua enää olla kanssani tekemisissä. Ap

[/quote]

Kai sille nyt pillu kelpaa. Jos et ala taas vaikeaksi.

Vierailija
111/181 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:16"]

Palasin kertomaan, miten asiat menivät. Kovasti oli turhaa vääntöä mutta loppujen lopuksi vietettiin taas hetki yhdessä. Mihinkään ei olla sitouduttu mutta ok-väleissä ollaan. Väärässä olivat ne, jotka sanoivat, että mies ei halua enää olla kanssani tekemisissä. Ap

[/quote]

Kai sille nyt pillu kelpaa. Jos et ala taas vaikeaksi.
[/quote]

Sehän se pääaihe on ollutkin. Mutta saisi se sitä muualtakin... Silti. Oli mukavaa yhdessä, jutella ym.
Ap

Vierailija
112/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis ollut tällainen pakoa arjesta -suhde aikaisemmin. Se päättyi ulkomaille muuttoon, mutta toimi hienosti siihen asti. Ehkä olin varovaisempi siinä suhteessa, siis pidättyväisempi, kuin tässä. Tämä mies kun puski päälle ja ui liiveihin niin aktiivisesti, että lähdin virran mukana.
Ap

Vierailija
113/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmasti piti sinusta ja teillä oli kivaa. Jos et olisi yhtään kiinnostanut, ei olisi ollut sitä kuukauttakaan. Et siis ole jotenkin "epäkelpo" hänen mielestään. Älä siis suotta menetä itsetuntoasi.

MUTTA et ole hänelle täydellinen. Siksi hän ei halua sen enempää. Hän löysi jonkun, jonka kanssa on kivempi olla tai löysi muutakin random-pantavaa, ja vaikka olet kiva ja ihana, et ole NIIN kiva ja ihana juuri hänen elämäntilanteeseensa, että hän olisi valmis jättämään kaiken muun sinun takiasi.

Niele tämä asia tai pilaat tällä vuosia omasta elämästäsi. Et pysty mitenkään muuttamaan hänen mieltään. Yhteydenottosi ovat tukalia ja saavta sinut vaikuttamaan ensin säälittävätlä, sitten jo vaivalloiselta, lopuksi ällöttävältä, ellet lopeta. Epätoivoisuudella ei KOSKAAN saa ketään itselleen. Jos hän on munapää, hän voi käyttää sinua hyväkseen parin yön nimissä tms, mutta HE IS JUST NOT THAT MUCH INTO YOU.

Löydät jonkun, jolle sinä olet juuri se täydellinen. Mutta ET löydä, jos jäät tähän roikkumaan.

Vierailija
114/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu tarkoittaa tietääkseni sitä, että sääntöjä ei ole vielä laadittu. Molemmat saavat siis vapaasti tapailla muitakin. Ja mielensäkin saa vaihtaa, jos huomaa ettei ole YHTÄÄN rakastunut toiseen, tai jos joku muu on kiinnostavampi. Joten lopeta säälittävä viestien lähettely ja lopeta myös selittely itsellesi että teit jotain väärin. Mies ei yksinkertaisesti ole KIINNOSTUNUT ENÄÄ!

Vierailija
115/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Näin se menee, kun toinen ei ole täysin yhteensopiva ja ilmaantuu joku enemmän yhteensopiva tai muistaa sinkkuilun hauskuuden. Kyse on vain kemiasta, et voi tehdä mitään oikein tai väärin.

Mulla ei ole kokemusta tällaisiata miehistä, ainakaan omakohtaisesti. Tai sikäli on, että kun mies rakastuu, hän todella rakastuu. Siinä ei tarvitse yhtään arpoa, että pitääkö se minusta. Niin kauan kuin pitöö arpoa, et ole hänen elämäsnä rakkaus. Minun kokemusteni mukaan miehet rakastuvat hyvin nopeasti, he tietävät kun niin on. Ei siinä pelailla millään hyvin kokatuilla aterioilla tai laihduttamisella tai meikkaamisella. Se on joo tai ei. 

Minun takiani elämäni miehet (olen nyt 40 eli tämä on muutaman kerran ehtinyt tapahtua) ovat jättänneet juuri kuvatunlaiset suhteet. Se on tapahtunut nopeasti. Yksi tapaaminen voi olla jo riittävä, että mies heittää "ihan ok hoidot" veneestään keskittyäkseen rakkautensa saalistamiseen ja siihen, ettei nainen vain luule, että hän vielä hoitelee jotain muuta. Varsinkin sen jälkeen, kun on menty sänkyyn, mies raivostuu jonkun ex-hoidon tekstareista tai yrityksistä tulla baariin juttelemaan. Siinä vaiheessa tiedän kaikki minua ennen olelet kuviot, mies ei halua ottaa riskiä, että luulen valehtelijaksi. Nimet, tekstarit yms on kerrottu myös. Siinä ei ole sillä naisella MITÄÄn mahdollisuutta enää ja perässä roikkuminen saa miehen vain vihaamaan ja minut säälimään. Yhdelle ovikelloa soittavalle tytölle avasin oven, kutsuin sisään teelle, juttelimme ja kerroin mistä lähtien meidön juttu oli alkanut. Hän oli rauhallinen, itki, lohdutin. (Hetken tunsin heikkoutta ja kysyin, milloin heidän juttunsa oli loppunut ja siihenhön se oli loppunut, kuin minulle oli kerrottu, kun me tapasimme ekan kerran.) Tästä on vuosia, me tervehdimme jos törmäämme kaupungilla, mies ei tervehdi naista, koska "jumalauta tunkeutui vielä kotiini". Mies ei ollut vaivautunut selittämään sen kummemmin, kun oli kerran selkeästi lopettanut yhteydenpidon. Miehet ei aina tajua, että moni nainen kaipaisi sitten sen loppuselvitksen, että "nyt en aio enää olla sun kanssa yhtä.n". 

En usko, että olen sen parempi kuin muut naiset. Olen vain löytänyt sen kuhunkin elämäntilanteeseen sopivan. Olen aika erikoinen, koulutettu, kai sitten kauniskin ja rakastan seksiä. Tärkeintä on luultavasti se, että minulla on oma juttuni, teen omaa asiaani ja uraani, en tässä nyt tarkemmin kerro. Uskon, että rakkaus löytyy siten, että löydät oman juttusi ja elämöntapasi ja keskityt siihen, sen kautta törmäät sopivaan kumppaniin ennemmin tai myöhemmin ja silloin olet uniikki, et vain yksi takertuva ihan kiva hoito. 

Vierailija
116/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, liiveihin uimari on pokaaja. Olet selkeästi riittävän kiinnostava hänelle, mutta sitten tuli joku pettymys sinussa tai yhteisessä fiiliksessä ja/tai joku vielä kiinnostavampi ilmaantui hänen elämäänsä tai esim. kaivattu exä otti takaisin. Olet menettänyt pelin, hyväksy se, jatka elämääsi. Voit muistella kivoja aikoja, se oli kivaa ja se päättyi. Älä ota itseesi. Hän vain ei ole sinun miehesi. Hän ei halua olla sinun miehesi. Piste. 

(Jos sulle tapahtuu tällaista usein, mieti omaa käytöstäsi.käytös on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Olette ehkä jostain tärkeästä tosi eri mieltä. Saatat olla epähienotunteinen, saatat kiukutella tai vaatia liikaa, saatat vaatia outoja asioita sängyssä tai olla vaatimatta liikaa...)

Vierailija
117/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaisi sinut pysyvästi omakseen, hän ei feidaisi. Tässä on kaikki tieto, jonka tarvitset.

Vierailija
118/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiset pääsevät siitä kammostaan hetkessä, kun Se Oikea löytyy. Itse vuosia uskottelin miehille, että mulla on vain se sitoutumiskammo, its not you, its me. Sitoutumiskammoni homman nimi oli se, että halusin perheen ja naimisiin, mutta en halunnut sitä kenen kanssa vain ja sen tietää melko nopeasti. Kun elämäni mies löytyi, sitoutumiskammoni hävisi taivaan tuuliin. Sama kävi hänelle. Hoidot itkivät kummankin perään. Ne, jotka älysivät hei-hei:n jälkeen jättää rauhaan, muistaa hyvällä. Ne, jotka eivät ovat yhteisiä inhokkejammd/säälikkejämme.

Vierailija
119/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:35"]

Monet miehet tuntuvat vaan käyttäytyvän noin, itsellä ihan samat kokemukset kuin esim 30lla. Miehet eivät halua mitään vakavaa, mutta silti haluavat käyttäytyä "ihanasti" kuten vaikka puhua elämästään ja tunteistaan, olla usein yhteydessä, näyttää että ovat hulluna.

Jotkut naiset ottavat tämän merkkinä vakavemmasta kiinnostuksesta, mutta itse asiassa tällaisesta käytöksestä ei voi vielä päätellä onko kyse siitä. Sen huomaa ennemmin siitä miten mies reagoi jos nainen käyttäytyy samalla tavalla, tarkoitti nainen sitä tosissaan vai ei. Sitoutumiskammoinen pitää tällaista käytöstä (joka vastaa hänen omaansa) hirvittänä merkkinä takertuvasta, rakastuvasta naisesta ja ottaa etäisyyttä. Oikeasti kiinnostuneen miehen kanssa tästä taas voi alkaa ihana parisuhde.

Se virhe jonka moni nainen tekee, kuten apkin tässä ketjussa puhuu, on kuvitella että lopputulokseen ja mieheen olisi jotenkin voinut vaikuttaa olemalla itse erilainen ja tekemällä/olematta tekemättä jotain. Itse en vaan voi uskoa että miesten manipulointi ja sillä "saalistuksella" pelailu oikeasti suuressaa mittakaavassa toimisi. Kylmäkiskoisella käytöksellä karkoittaa miehen joka voisi olla oikeasti kiinnostunut, ja sen seksistä kiinnostuneen pelimiehen saattaa ehkä hieman pidempään saada pidettyä henkisesti epätyydyttävässä seksisuhteessa. Rakastumaan häntä ei sillä saa.

Ymmärrän ap tosi hyvin että tuntuu ikävältä, kun mies jonka kanssa sinulla oli tosi kivaa ei ole enää sinusta kiinnostunut. Mutta näin kuitenkin on, etkä saa häntä takaisin etkä olisi saanut häntä seuranasi pidettyä vaikka olisitkin käyttäytynyt eri lailla. Vaikka teidän juttu toimi sinulle sen aikaa kun se kesti, mies ei nähnyt siinä arvoa hänelle vaan siirtyi eteenpäin. Usein näin vai käy, eikä se tarkoita että sinussa olisi ollut jotain vikaa, vaikka homma ei miehelle toiminutkaan samalla tavalla kuin sinulle

[/quote]

Pätevä kommentti, jonka voin allekirjoittaa itsekin.

Kaikenlainen paska löpinä mitä Ap:n olisi pitänyt tehdä toisin tai olla tekemättä on täyttä roskaa.

Jos nainen näyttelee (tai on) "kylmä" tai "vaikeasti tavoiteltava", niin silloin kyllä oma kiinnostukseni lopahtaisi. Jos nainen ei kelpaisi minulle sellaisena kuin on, niin minkäänlainen peittely ei auttaisi asiaa, haaskaisimme vain molemmat aikaamme tuhoon tuomittuun suhteeseen. Hyviä puolia ei siis kannata/pidä ylinäytellä/korostaa, kuten huonoja puolia ei kannata peitellä enemmän kuin mitä olisi parisuhteessa valmis tekemään.

Varmasti osa meistä miehistä on jotain "pelimiehiä" tai "naistenkaatajia", jotka yrittävät saada seksiä mahdollisimman monelta naiselta erikseen/yhtä aikaa. Lähipiirissä, siis kaveri- tai työpiirissä tapahtuva "säätö" kannattaa ottaa vakavammin, ja tämän kertominen, olisi minusta varsin järkiperäistä... eli jos joku työkaveri kertoisi olevansa kiinnostunut, mutta haluavansa edetä hitaasti ja tuttavapiirin tietämättä, niin voisin uskoa naisen olevan kiinnostunut minusta, vaikka tuttavapiirissä oltaisiin hyvinkin "cool".

En ole kiinnostunut pääsemään kerran sänkyyn jonkun ihastuttavan naisen kanssa, jos tietäisin ennalta etten ikinä tule saamaan lisää. Toisaalta seksi naisen kanssa, josta pidän, on aina nostanut halua saada lisää ja parisuhdetta. Noin kymmenestä naisesta, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, olen jälkeenpäin kahta lukuunottamatta harmitellut ettei suhde jatkunut pitkään.

41v m

Vierailija
120/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

67: ööh, et sitten ole yhtään itseriittoinen...

Mutta. AP, anna olla jo. Vaikutat anonyyminäkin järjettömän rasittavalta säätäjältä.

Ja sorry vaan valveutuneet naisasianaiset, kyllä se ny vaan edelleen on niin että naisen ei pidä olla liian helppo. On säälittävää, että naiset yrittävät seksin avulla epätoivoisesti irtautua entisaikojen "hurskastelusta ja oman nautinnon kieltämisestä" - mutta eivät osaa sitten suhtautua irtoseksin jälkeiseen elämään. Ei, siitä yhden yön hoidosta leivotaan väkisellä ihastus ja rakkauden kohde ja sitten taas nillitetään, ettei se soita. No ei soita ei, miksi soittaisi? Sai jo mitä halusi.

Naiset siis: joko lopetatte ympäri kylää jakamisen ja katselette rauhassa, josko se oikeantuntuinen tulisi vastaan. Sitten rupeatte tutustumaan, tapailemaan ja seurustelemaan. Ja sekstaamaan. TAI: eläkää kuten miehet, vapaasti ja iloisesti paneskellen.

Harva nainen tosin onnistuu olemaan vain iloinen sikailija tai sormusta metsästävä vaimoke. Yleensä roolit yhdistetään niin, että mennään sänkyyn heti ja sitten ruvetaan itkemään, kun ei sitä sormusta taida sit tullakaan....ja eikun uusi laastarihoito haaviin, punkkaan, sitten taas itkemään että mää oon niin in love ja toi toinen ei enää edes vastaa puhelimeen.

Kammottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi