Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka
kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.
Kommentit (181)
No joskus vaan ajan mittaan huomaa, että toinen ei kiinnostakaan pidemmän päälle. On käynyt ainakin minulle. Silloin on parasta irrottauta, ja kyllä toinenkin osapuoli yleensä tajuaa, mitä on tekeillä. Herää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:28"]No joskus vaan ajan mittaan huomaa, että toinen ei kiinnostakaan pidemmän päälle. On käynyt ainakin minulle. Silloin on parasta irrottauta, ja kyllä toinenkin osapuoli yleensä tajuaa, mitä on tekeillä. Herää.
[/quote]
Selitys olis kyllä aina paikallaan. Ei ole kovin aikuismaista vain haihtua maisemista tai toivoa että toinenkin erääntyy kun on itse kylmä.
Mies on pelimies. Olet ollut haaste, koska esim. muut miehet tykkäävät sinusta, olet kaunis tai olet vaikuttanut vaikeasti valloitettavalta, koska et halua pariutua. Nyt kun haaste on saavutettu=pimpsaa, niin et ole enään minkään arvoinen. Nyt vaan teet enemmän hallaa kun pidät häneen yhteyttä. Etsi sellainen mies joka ei ole kiinnostunut valloittamisesta, vaan naisesta itsestään.
Jos on jo menettämässä kiinnostuksen toiseen, niin on vaan rasittavaa, kun toinen takertuu. Minulla on sama meneilään yhden miehen suhteen, enkä tajua, miksi tässä pitäisi vielä vääntää asia rautalangasta. Olen ollut myös toisena osapuolena, ja itse ainakin hiffannut asiat vähemmälläkin. Mutta en olekaan roikkuja. -122
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:54"]Jos on jo menettämässä kiinnostuksen toiseen, niin on vaan rasittavaa, kun toinen takertuu. Minulla on sama meneilään yhden miehen suhteen, enkä tajua, miksi tässä pitäisi vielä vääntää asia rautalangasta. Olen ollut myös toisena osapuolena, ja itse ainakin hiffannut asiat vähemmälläkin. Mutta en olekaan roikkuja. -122
[/quote]
No hienoa. Kaikki ei ole samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:04"]Mun mielestä ap jaksaa tässäkin ketjussa jankata ihan tappiin asti, mikä on miehelle varmaan yksi piirre jota juosta pakoon. Eli selvästi aika ripustautuvaa tyyppiä. Todennäköisesti mies aisti tämän ja juoksee karkuun. Vaikka et ap haluakaan vakavaa parisuhdetta, tulee rivien välistä selväksi että olet todella tarrautuvainen. Se voi ahdistaa helposti ketä tahansa. Monet kaltaisesi naiset jatkavat miehen ahdistelua siihen saakka että miehen pitää alkaa käyttäytyä todella kusipäisesti, jotta pääsevät naisesta eroon. Ja sitten alkaa syyttely jne, että miksi ensin olit minuun ihastunut...tai miksi annoit olettaa että meillä oli jotain yms. Toikin että ap vielä odottelet ja toivot että miehestä kuuluu jotain kertoo sen millainen olet,et osaa antaa periksi. Joskus on hyvä hetki osata luovuttaa oikealla hetkellä.
[/quote]
No mä ihmettelen vielä itsekseni. Miehen jätän nyt rauhaan. Totta kai on kiinnostavaa, ottaako mies vielä yhteyttä!
Ap
Miksei sais käyttäytyä aidosti? Jos mies joka tapauksessa häipyy, miksei ap saisi näyttää mitä ajattelee ja tuntee? Ja miksi pitäisi pelata mitään pelejä?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:59"]
Se oli se juttu.
on erilaisa juttuja. Jotkut kestää vähän ja jotkut kauan. Ei noista iän tiedä.
mene eteenpäin omissa jutuissasi.
mieti tota lämmöllä, jos se oli kiva. Jos se ei ole kiinnostunut enää, niin mitä sä sellasella tekisit...ei -kiinnostuneella kumppanilla? Mun mielestä et mitään.
sellanen löytyy, jonka kanssa natsaa sit pitkään. Ei sit tarvi hirveesti ihmetellä.sit, kun sen tuntee. Molemmat.
[/quote]
Älkää kirjoitelko kännissä. Ärsyttävää lukea näin töksähtelevää, sekavaa ja surkein lauserakentein varustettua tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:48"]
Vastasi. Kysyin jotain lisää. Selvisi että mies oli tullut tänään yhdestä väärinkäsityksestä mustasukkaiseksi. Esitti välinpitämätöntä kuitenkin mutta on viileä. Yritin selittää asiaa. Vaikutti etäiseltä ja ärtyneeltä. Tuskin enää lämpenee. Ap
[/quote]Eli mies keksii selityksiä miksi ei ole ollut yhteydessä vaikka itse asiassa piirittelee toista naista kokopäiväisesti. Toivoa vielä on koska jaksaa sepitellä syitä miksi muka on loukkaantunut. Voihan olla että juttu toisen naisen kanssa kuivuu vielä kokoon.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:48"]
Vastasi. Kysyin jotain lisää. Selvisi että mies oli tullut tänään yhdestä väärinkäsityksestä mustasukkaiseksi. Esitti välinpitämätöntä kuitenkin mutta on viileä. Yritin selittää asiaa. Vaikutti etäiseltä ja ärtyneeltä. Tuskin enää lämpenee. Ap
[/quote]Eli mies keksii selityksiä miksi ei ole ollut yhteydessä vaikka itse asiassa piirittelee toista naista kokopäiväisesti. Toivoa vielä on koska jaksaa sepitellä syitä miksi muka on loukkaantunut. Voihan olla että juttu toisen naisen kanssa kuivuu vielä kokoon.
[/quote]
Enpä tiedä. Kun aloin käyttäytyä samoin kuin mies, hän alkoi vetäytyä. Vielä viikonloppuna hän viestitteli, että haluaa tavata minut. Sitten hiljeni kokonaan. Hän vastaa mutta hyvin niukasti. Varmaan toivoo että minä kyllästyn ja hänestä jää hyvä kuva.
Ap
Jos sillä on yksin olon vaihe ja se muistaa myöhemmin että olit kivaa seuraa ja haluaa nähdä uudestaan. Ei mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:49"]
Miksei sais käyttäytyä aidosti? Jos mies joka tapauksessa häipyy, miksei ap saisi näyttää mitä ajattelee ja tuntee? Ja miksi pitäisi pelata mitään pelejä?
[/quote]
Just näin. Jätin kaikki pelit teini-ikään. En todellakaan esitä vaikeasti saatavaa. Sanon suoraan jos kiinnostaa ja senkin, jos ei kiinnosta. Aina ei ole miestä kiinnostanut, mutta yleensä ovat osanneet sen suoraan sanoa, kun olen asiasta suoraan kysynyt. Eikä siinä ole mitään ongelmaa, en mä siihen hajoa.
Ootko se sama jankkaaja, joka paneskeli työkaverin kanssa ja avautui sitten tänne kun se ei enää feisbuukissa vastannut vaikka oli paikalla? Vai se, jolla oli suhde varattuun lestadiolaismieheen? Sun jutut kuulostaa just samanlaisilta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:32"]
Ootko se sama jankkaaja, joka paneskeli työkaverin kanssa ja avautui sitten tänne kun se ei enää feisbuukissa vastannut vaikka oli paikalla? Vai se, jolla oli suhde varattuun lestadiolaismieheen? Sun jutut kuulostaa just samanlaisilta.
[/quote]
Mulle tuli myös tuo työkaveripanija mieleen. Telepatiaa. Aivan samalta kuulosta juttu ja jankutus.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:32"]Ootko se sama jankkaaja, joka paneskeli työkaverin kanssa ja avautui sitten tänne kun se ei enää feisbuukissa vastannut vaikka oli paikalla? Vai se, jolla oli suhde varattuun lestadiolaismieheen? Sun jutut kuulostaa just samanlaisilta.
[/quote]
En. Meitä on täällä siis ainakin neljä. Ulkopuoliselle voikin olla jankkausta. Minulle tämä on tilanteen pohtimista. En unohda päivässä, koska minulle ihmisillä ja asioilla on merkitystä. Mietityttää. Meitä on niin monenlaisia. Mutta eihän sinun tarvitse osallistua, jos et halua.
Ap
Luin noita ensimmäisiä kirjoituksia tästä asiasta. Kysy siltä mieheltä, että kiinnostaako nähdä, älä oleta yhtään mitään, ne on vain sun omia ajatuksia, että olikohan kiinnostunut tai olisiko vielä jne. Oletukset ei vie mitään asiaa eteenpäin, ne vain lohduttaa jollakin tasolla sitä joka olettaa joten oletukset pois, kysy kiinnostaako sua nähdä ja ehdota jotakin missä haluat nähdä ja jos ei tuu mitään vastausta, laita suoraan, että oli upea tutustua ja nähdäkin moneen otteeseen ja toivota hyvää tulevaisuutta, näet muutaman minuutin tai tunnin kuluttua onko enää kiinnostunut ja mikäli ei mitään viestiä tai soittoa tule sulle niin jos olit lähes rakastunut jo ja koitat kertoa edelleen itsellesi kuitenkin, että tykkään hitosti, mutta en halua vakavaa ja sun sisimmäs on kuitenkin se täysin oikea viesti, vahva fiilis todennäköisesti että haluat nähdä ja pian niin mikäli ei viestiä, hyväksy asia, sure ja jätä se heppu pois sun elämästä. Mietis tämä -> Silloin kun ketä tahansa tajuaa, että on menettänyt jonkun josta tykkäsi, iskee todellisuus -> Silloin se heppu tajuaa, että nyt menetin tuon naisen ja jos se on susta kiinnostunut se kyllä vastaa ja samalla se heppu miettii, että vastaakohan tuo nainen enää. Ja tämä myös -> Mieti ihan yksinkertaisesti mikäli ei vastaa mitään -> Jos susta ei joku josta tykkäät paljon ole kiinnostunut enää niin miksi sun tarvis kiduttaa itteä sillä, että tykkäät sellaisesta joka ei tykkää enää susta. Sano sille ajatuksis, että voi suksia sinne mistä on tullut, koska tajuaako se sun arvon tai onko se hyvä tyyppi jos laitat tuhat viestiä eikä se vastaa mitään. Sun ajatuksis ja oletuksissa se on maailman upein tyyppi eikö vain, mutta onko maailman upein mies tai nainen sellainen joka ei ikinä vastaa sulle viesteihin tai soita jne, onko upein, mietis tuota hieman aikaa, älä vahingossakaan roiku ja mieti, että ehkä se vielä vastaa ja vielä uudelleen ihastuu koska kysymällä suoraan, saat myös vastauksen eikä sun tarvi olettaa enää mitään ja saat omalle mielelle rauhan myös eikö vain :). Siinä hieman eri näkökulmaa tuohon asiaan. Jos on ihan pimeä kirjoitus niin hei, luin vain ekat viisi kirjoitusta ekalta sivulta :) :) .. Ihmettelijä
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:48"]Mitä kuuluu ap?
[/quote]
Ollaan viestitelty vähän jotain neutraalia. Minä aloittajana. Yhden intiimimmän viestin lähetin. Ei mies ainakaan vihaa minua... Mutta ehkä hän haluaa, että kyllästyn itse. En tiedä.
Ap
Sinä pidät miehestä näköjään enemmän kuin hän sinusta. Eikö löytyisi joku toinen? Vaikutat hysteeriseltä.