Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei voi toimia toista kunnioittavasti...oli suhteen laatu mikä tahansa? Eli ilmoittamalla toiselle osapuolelle rehdisti että tämä oli nyt tässä ja kivaa oli. Toisen osapuolen ei tarvitsisi pohtia sen enempää omaa toimintaansa tai tapailun jatkuvuutta vaan voisi jatkaa eteenpäin.

Kaikesta hyvästäkin menee pohja kun vaan kadotaan yhteydenpidon hiljentymisen kautta.

Vierailija
62/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:15"]

Se oli mies, joka roikkui ja takertui ensin. Mutta tunnistan kyllä piirteet, jotka saattoivat häntä ärsyttää. Mutta ehkä hän olisi häipynyt joka tapauksessa. Siinä tapauksessa hän on kyllä valehdellut ja vedättänyt oikein urakalla. Se kyllä sattuu, koska hän tiesi, että olen varuillani ja sai minut luottamaan. Ehkä hän on vain outo :) Toivon että hän ottaa vielä yhteyttä ja haluaa tavata. Ap

[/quote] Olet varuillasi jahän sai luottamaan... Mihin? Jos kyseessä oli vain tapailua ilman tunteita ja tulevaisuudensuunnitlmia, minkä luottamuksen hän petti ja miten kauan tän olis pitänyt jatkua?
Niin kauan että sinä löydät parempaa seuraa ja voit jättää hänet?
Et taida itsekään tietää mitä haluat, vaikka kuinka yrität selittää ettet mitään vakavaa halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never chase anyone. The person who appreciates you will always walk with you.

(Sori kieli; enkuksi tuo aforismi toimii paremmin.)

Vierailija
64/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tätiä ahdistaa nyt..

Miksi, miksi me naiset emme viisastu, vaan jäämme tuollain roikkumaan ja ruikuttamaan perään, vaikka selkeästi kaikki merkit viittaa siihen, että se on loppu nyt. Aina etsitään omasta toiminnasta viat, ei ajatella, että onneksi selvisi tässä vaiheessa, että ei ollukaan true match..

Missä on meidän selkäranka ja itsekunnioitus?

Kyllä se mies sitten sitoutuu kun löytää mielestään itselleen sopivan (vrt. George Clooney). Ei kannata jäädä roikkumaan jonkun perään, jota ei oikeasti kiinnosta, move on!

Vierailija
65/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:48"]Never chase anyone. The person who appreciates you will always walk with you.

(Sori kieli; enkuksi tuo aforismi toimii paremmin.)
[/quote]

Tämä on minulle tuttu. Mietinkin sitä juuri tänään. Pikkumaisesti ajattelen, että en halua enää päästää miestä niskan päälle. Hänhän se minua alunperin jahtasikin. Ihmetelkööt nyt, miksi minä katosin. Jos edes miettii.
Ap

Vierailija
66/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:26"]Hei, ajattelin näin itse "sitoutumiskammoisena" vastata, että paras on antaa aikaa ja olla vain. Jos ei jaksa odottaa ja toisen ailahtelut rasittaa, kannattaa siirtyä eteenpäin. Moni sanoo, että olisi löytänyt toisen, mutta ei se kaikkien kohdalla varmaan niin ole. Eri asia on se, tahtooko alkaa "säätämään" sitoutumiskammoisen kanssa, siinä tulee ylä ja alamäkiä. Enkä puhu nyt pettämisestä, aika usein se on ensimmäinen ajatus mikä monille tulee sanasta sitoutumiskammoinen.

Itse otan heti välimatkaa ja takapakkia, kun joku alkaa tulemaan liian "lähelle". Siinä oma mieli hyökkää kimppuun ja kuiskailee ahdistavia asioita korvaan, kuinka "jos hänestä tulee liian läheinen, hän aikoo vain satuttaa sinua" yms. 

Toki kaikkien kanssa ei toimi samat tekniikat enkä tiedä mitä miehen päässä liikkuu, mutta neuvoksi antaisin helpolta kuulostavan, mutta vaikean, eli aikaa, aikaa, aikaa... Ehkä mies alkaa taas jonkun ajan päästä näyttää kiinnostumisen merkkejä.
[/quote]
Anna tän olla totta.

Vierailija
67/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:15"]

Tykkään tästä ja meidän seksi oli tosi hyvää. Olisi pitänyt olla etäisempi. Hän vain oli ensin itse avoimempi ja lähestyi niin voimakkaasti. Noita hyviä on niin harvassa. En löydä toista tilalle. Hän oli juuri sitä mitä tarvitsin. Voikohan hän lämmetä vielä? Ap

[/quote]

Sai haluamansa, eli peuhattua kanssasi sängyssä ja sitten uutuuden viehätys karisi. Ja ei kun kohti uusia haasteita.

Jos löytää oikean kultakimpaleen, niin kantsii ehkä kumminkin tähdätä siihen, että ruvetaan olemaan kimpassa. Muuten on turha vonkua perään, kun "ei sitouduta" käytännössä tarkoittaa juuri sitä, mitä tarkoittaa...

Vierailija
68/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aikaa. Unohtaakohan mies kokonaan, jos ei kuule minusta yhtään mitään? Siis tappio joka tapauksessa... Olisko epätoivoista kysyä joskus, mitä kuuluu? Joo tiedän, antakaa minun hetki rypeä tässä.
Ap

Vierailija
69/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on monentyylistä, alle kolmekymppisten rakkaus, joka esimerkiksi tähtää perheen perustamiseen, on erilaista kuin kahden eronneen viisikymppisen rakkaus, jossa ei välttämättä haluta rakentaa yhteistä kotia. Mutta hullaantuminen on aina vaarallista. Koska siinä menettää minuutensa. Rakkauden syvyydellä ei ole hullaantumisen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
70/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:30"]Rakkautta on monentyylistä, alle kolmekymppisten rakkaus, joka esimerkiksi tähtää perheen perustamiseen, on erilaista kuin kahden eronneen viisikymppisen rakkaus, jossa ei välttämättä haluta rakentaa yhteistä kotia. Mutta hullaantuminen on aina vaarallista. Koska siinä menettää minuutensa. Rakkauden syvyydellä ei ole hullaantumisen kanssa mitään tekemistä.
[/quote]

Ei liity mitenkään tähän juttuun...
Ap

Vierailija
71/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:28"]

Mä annan aikaa. Unohtaakohan mies kokonaan, jos ei kuule minusta yhtään mitään? Siis tappio joka tapauksessa... Olisko epätoivoista kysyä joskus, mitä kuuluu? Joo tiedän, antakaa minun hetki rypeä tässä. Ap

[/quote]jos minulla olisi tuollainen tilanne että tekisi mieli ottaa vielä yhteyttä niin tekisin sen niin että antaisin miehen tietää täsmälleen mitä hänestä ajattelen, eli sanoisin sille suoraan mikä paska se on. Turha niellä ja kestää kaikenlaista, sinähän olet taipunut jo miehen takia enemmän kuin kaksinkerroin, eikä sekään auttanut. Sairaaksihan tuosta tulee jos pitää kaiken sisällään.

Vierailija
73/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Missä tapasit miehen? Minkäikäinen hän on suurinpiirtein?

Vierailija
74/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:40"]

Pyydä saunomaan, neulo villasukat, tarjoa chili maustettua ruokaa.

[/quote]

No nyt! Tällaisesta tulisesta illalliskutsusta (jos nyt ihan asianmukaisissa Scoville-tasoissa pysytään), johon vielä lisätään yllärilahjana itse kudotut villasukat ja kutsu saunomaan, olisin aivan myyty! Tarjoan enemmän kuin edellinen huutaja! Milloin tulisi kutsu? :)

M25

Vierailija
75/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:28"]

Mä annan aikaa. Unohtaakohan mies kokonaan, jos ei kuule minusta yhtään mitään? Siis tappio joka tapauksessa... Olisko epätoivoista kysyä joskus, mitä kuuluu? Joo tiedän, antakaa minun hetki rypeä tässä. Ap

[/quote]jos minulla olisi tuollainen tilanne että tekisi mieli ottaa vielä yhteyttä niin tekisin sen niin että antaisin miehen tietää täsmälleen mitä hänestä ajattelen, eli sanoisin sille suoraan mikä paska se on. Turha niellä ja kestää kaikenlaista, sinähän olet taipunut jo miehen takia enemmän kuin kaksinkerroin, eikä sekään auttanut. Sairaaksihan tuosta tulee jos pitää kaiken sisällään.
[/quote]

Hah, tuli heikko hetki. Lähetin viestin, jossa kysyin, mitä kuuluu. Ei ole lukenut vielä. Voi minä tyhmä! Joko ei vastaa tai vastaa että väsyttää, kauhea kiire tai jotain vastaavaa. Miksi en pysy lujana?
Ap

Vierailija
76/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Niin, kyllä mä varmaan annankin vielä... Eipä ollut mies kuvauksensa veroinen. Niin kuin hän itsestään hyvää puhui.
Ap

Vierailija
77/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:28"] Mä annan aikaa. Unohtaakohan mies kokonaan, jos ei kuule minusta yhtään mitään? Siis tappio joka tapauksessa... Olisko epätoivoista kysyä joskus, mitä kuuluu? Joo tiedän, antakaa minun hetki rypeä tässä. Ap [/quote]jos minulla olisi tuollainen tilanne että tekisi mieli ottaa vielä yhteyttä niin tekisin sen niin että antaisin miehen tietää täsmälleen mitä hänestä ajattelen, eli sanoisin sille suoraan mikä paska se on. Turha niellä ja kestää kaikenlaista, sinähän olet taipunut jo miehen takia enemmän kuin kaksinkerroin, eikä sekään auttanut. Sairaaksihan tuosta tulee jos pitää kaiken sisällään. [/quote] Hah, tuli heikko hetki. Lähetin viestin, jossa kysyin, mitä kuuluu. Ei ole lukenut vielä. Voi minä tyhmä! Joko ei vastaa tai vastaa että väsyttää, kauhea kiire tai jotain vastaavaa. Miksi en pysy lujana? Ap

[/quote]Ei tuota miestä saa takaisin muuten kuin lähettämällä sille rehellistä palautetta ja sitten lemppaat sen elämästäsi, hävitä sen puhelinnumerot, sp:t, feissarit ja muut. Eiköhän se jossain vaiheessa tule ryömien takaisin kun näkee että olet kasvattanut selkärangan itsellesi ja että nyt olisi rima korkeammalla.

Vierailija
78/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimieshän tuo on, ap, onko mies mahdollisesti saanut jotain taloudellista hyötyä kauttasi?

Vierailija
79/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viestittele. Pelimies saa vain sadistista tyydytystä kun perään kysellään.

Vierailija
80/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko mies vastannut? Olen kovin samantyylinen kuin sinä, nimittäin takertuvainen ja epätoivoinen. Tahtoisin tietää, miten tarina jatkuu, vaikka tekeekin kipeetä nähdä että itekin oon just tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi