Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi. Kysyin jotain lisää. Selvisi että mies oli tullut tänään yhdestä väärinkäsityksestä mustasukkaiseksi. Esitti välinpitämätöntä kuitenkin mutta on viileä. Yritin selittää asiaa. Vaikutti etäiseltä ja ärtyneeltä. Tuskin enää lämpenee.
Ap

Vierailija
82/181 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:59"]Pelimieshän tuo on, ap, onko mies mahdollisesti saanut jotain taloudellista hyötyä kauttasi?
[/quote]

Ei suinkaan.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:28"]

Mä annan aikaa. Unohtaakohan mies kokonaan, jos ei kuule minusta yhtään mitään? Siis tappio joka tapauksessa... Olisko epätoivoista kysyä joskus, mitä kuuluu? Joo tiedän, antakaa minun hetki rypeä tässä. Ap

[/quote]jos minulla olisi tuollainen tilanne että tekisi mieli ottaa vielä yhteyttä niin tekisin sen niin että antaisin miehen tietää täsmälleen mitä hänestä ajattelen, eli sanoisin sille suoraan mikä paska se on. Turha niellä ja kestää kaikenlaista, sinähän olet taipunut jo miehen takia enemmän kuin kaksinkerroin, eikä sekään auttanut. Sairaaksihan tuosta tulee jos pitää kaiken sisällään.
[/quote]
Miksi sanot, että mies on paska, jos molemminpuolisesti on sovittu, että ei sitouduta mihinkään ja rakkauttakaan ei ole vakuuteltu? Miksi miehen asennoitumisen tuollaiseen epäsuhteeseen pitäisi kääntyä kuin tuuliviiri ap:n muuttuvien tarpeiden mukaan?

Vierailija
84/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:38"]Pelimies. Sai sulta huomioo ja joltain toiselta pillua.
[/quote]

Sai se multa sitä. Halusi ihan hulluna minua.
Ap
[/quote]

Eli sai sinulta hakee nyt uusia kokemuksia. Aika yksinkertaista.

Vierailija
85/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:48"]

Vastasi. Kysyin jotain lisää. Selvisi että mies oli tullut tänään yhdestä väärinkäsityksestä mustasukkaiseksi. Esitti välinpitämätöntä kuitenkin mutta on viileä. Yritin selittää asiaa. Vaikutti etäiseltä ja ärtyneeltä. Tuskin enää lämpenee. Ap

[/quote]eikös se kylmeneminen alkanut jo paljon aikaisemmin? Älä nyt enään sen sepityksiä usko.

Vierailija
86/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi helpommin irtoavan pillun tilalle. Voi olla ettã oli useampi römpsä kierrossa samaan aikaan ja nalkuttava osuus jätetty pois kylmän viileesti.

Vierailija
87/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla näin tyhmä? Anna nyt sen miehen jo olla rauhassa!

Vierailija
88/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin älyttömän paha mieli. Ei ihmisiä saa vain jättää taakseen sanomatta mitään.
Ap

Vierailija
89/181 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:32"]Ootko se sama jankkaaja, joka paneskeli työkaverin kanssa ja avautui sitten tänne kun se ei enää feisbuukissa vastannut vaikka oli paikalla? Vai se, jolla oli suhde varattuun lestadiolaismieheen? Sun jutut kuulostaa just samanlaisilta. [/quote] En. Meitä on täällä siis ainakin neljä. Ulkopuoliselle voikin olla jankkausta. Minulle tämä on tilanteen pohtimista. En unohda päivässä, koska minulle ihmisillä ja asioilla on merkitystä. Mietityttää. Meitä on niin monenlaisia. Mutta eihän sinun tarvitse osallistua, jos et halua. Ap

[/quote]Ai kuka se neljäs on? Haha, jankkaaja jäi kiinni. Provoilua siis.
[/quote]

Öö, sinä.
Ap

Vierailija
90/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:57"]

On vaan niin älyttömän paha mieli. Ei ihmisiä saa vain jättää taakseen sanomatta mitään. Ap

[/quote]

No lakkaa nyt ainakin väittämästä itsellesi, ettei sinulla ole todella paljon tunteita tätä miestä kohtaan ja että olisit juossut karkuun jos mies olisi tunnustanut rakkauttaan ym. Koska jos on tuollainen "tapaillaan tässä nyt mutta eihän tää nyt oikeesti mitään oo"- suhde niin todellakin voi jättää ihmisen noin vain sanomatta mitään, tai niin useimmat miehet ainakin tuollaiset suhteet tulkitsee, ja siksi niihin alkaakin, ei tarvitse ottaa mitään vastuuta toisen osapuolen tuntemuksista kuten normaalissa suhteessa. Ongelma on se, että sinä oikeasti ihastuit mieheen ja tunteen tasolla suhtauduit suhteeseenne kuin parisuhteeseen koska mieskin antoi ymmärtää että oli ihastunut sinuun. Tai kenties olikin, mutta koska olitte sopineet että teillä ei ole mitään vakavaa menossa eikä tulossakaan, niin miehen ei tarvitse mielestään selitellä äkillistä mielenmuutostaan koska tehän harrastitte vain seksiä, yhteisestä sopimuksesta. Jos olisitte oikeasti tapailleet seurustelumielessä niin mies vaivautuisi sanomaan edes jotain etkä olisi ehkä noin hämmentynyt. Mies kuulostaa kyllä ihan peruspelimieheltä, eli pystyy lirkuttelemaan naisille vaikka mitä,  ja melkein itsekin uskoo juttuihinsa ja tekemisiinsä- sillä ei ole heille niin väliä vaikka osa niistä suurista tunteista olisi hieman esitystä jotta nainen on suostuvaisempi seksiin, koska nainen itsekinhän halusi vain sitä seksiä..vähän semmoista psykopaatin touhua siis, valheella ja totuudella ei ole kauhean suurta merkityseroa kun yrittää saada haluamansa, varsinkin jos nainen itsekin lähtee kelkkaan mukaan.

Vierailija
91/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:57"]

On vaan niin älyttömän paha mieli. Ei ihmisiä saa vain jättää taakseen sanomatta mitään. Ap

[/quote]

No lakkaa nyt ainakin väittämästä itsellesi, ettei sinulla ole todella paljon tunteita tätä miestä kohtaan ja että olisit juossut karkuun jos mies olisi tunnustanut rakkauttaan ym. Koska jos on tuollainen "tapaillaan tässä nyt mutta eihän tää nyt oikeesti mitään oo"- suhde niin todellakin voi jättää ihmisen noin vain sanomatta mitään, tai niin useimmat miehet ainakin tuollaiset suhteet tulkitsee, ja siksi niihin alkaakin, ei tarvitse ottaa mitään vastuuta toisen osapuolen tuntemuksista kuten normaalissa suhteessa. Ongelma on se, että sinä oikeasti ihastuit mieheen ja tunteen tasolla suhtauduit suhteeseenne kuin parisuhteeseen koska mieskin antoi ymmärtää että oli ihastunut sinuun. Tai kenties olikin, mutta koska olitte sopineet että teillä ei ole mitään vakavaa menossa eikä tulossakaan, niin miehen ei tarvitse mielestään selitellä äkillistä mielenmuutostaan koska tehän harrastitte vain seksiä, yhteisestä sopimuksesta. Jos olisitte oikeasti tapailleet seurustelumielessä niin mies vaivautuisi sanomaan edes jotain etkä olisi ehkä noin hämmentynyt. Mies kuulostaa kyllä ihan peruspelimieheltä, eli pystyy lirkuttelemaan naisille vaikka mitä,  ja melkein itsekin uskoo juttuihinsa ja tekemisiinsä- sillä ei ole heille niin väliä vaikka osa niistä suurista tunteista olisi hieman esitystä jotta nainen on suostuvaisempi seksiin, koska nainen itsekinhän halusi vain sitä seksiä..vähän semmoista psykopaatin touhua siis, valheella ja totuudella ei ole kauhean suurta merkityseroa kun yrittää saada haluamansa, varsinkin jos nainen itsekin lähtee kelkkaan mukaan.

[/quote]

Olen miettinyt tuota tänään. Taisin ihastua, siitä huolimatta, että en olisi valmis sitoutumaan. Elämässäni haluaisin tuon miehen kuitenkin pitää. Samoissa merkeissä kuin tähän asti. Hän ei vain taidakaan olla se, joksi itsensä kuvaili niin monisanaisesti. Ehkä lähestyi minuakin vilpillisesti. Jollain tasolla hän ihastui, seksuaalisesti ainakin. Kukaan nainen ei ollut kuulemma vaikuttanut häneen niin ja hänestä oli hienoa olla julkisesti kanssani. Hän pyysi minua suutelemaan ja halusi että muut näkevät, että hän on kanssani, että hänellä on paikan hienoin nainen. En tajunnut siitäkään mitään. Pidin vain tosi kivana tyyppinä.
Ap

Vierailija
92/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko Turusta?

Vierailija
93/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:33"]Ap, oletko Turusta?
[/quote]

Onko tämä mahdollista Turussakin? :D

Vierailija
94/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!!!! Mistä päin tämä miehesi on?

Vierailija
96/181 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:23"]Ap!!!! Mistä päin tämä miehesi on?
[/quote]

Mitä merkitystä sillä on?
Ap

Vierailija
97/181 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viestiteltiin. Minä ihan överisti. Pakit sattuivat niin. Nyt viimeistään mies pakeni vuorille. On muuten edelleen mustasukkainen. Harmittaa.
Ap

Vierailija
98/181 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samasta miehestä kyse.
Ap

Vierailija
99/181 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo, ap ei vaan voi olla noin paksukalloinen. 

Vierailija
100/181 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää onki.Sais jo painua unholaa koko ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi