Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka

Vierailija
27.01.2015 |

kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lämmitän miehen ennalleen?
Ap

Vierailija
2/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. Sai sulta huomioo ja joltain toiselta pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saunomaan, neulo villasukat, tarjoa chili maustettua ruokaa.

Vierailija
4/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät hänet rauhaan. Mitä enemmän yrität sanoa että et halua enemmän kuin hänkään, sitä vakuuttuneempi hän tulee olemaan että tosiasiassa haluat "kesyttää" häntä

Vierailija
5/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:41"]Jätät hänet rauhaan. Mitä enemmän yrität sanoa että et halua enemmän kuin hänkään, sitä vakuuttuneempi hän tulee olemaan että tosiasiassa haluat "kesyttää" häntä
[/quote]

Onko näin? Millä perusteella? Tämä on mielenkiintoista.

Mies lähetti viestin vastauksena minulle, ettei voi nyt viestitellä, kun keskittyy toiseen tekemiseen. Hän on kuitenkin siitä asti ollut tauotta whatsappissa (stalkkasin joo).
Ap

Vierailija
6/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:38"]Pelimies. Sai sulta huomioo ja joltain toiselta pillua.
[/quote]

Sai se multa sitä. Halusi ihan hulluna minua.
Ap

Vierailija
7/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan tekee parhaillaan samaa luin joka ilta minun kanssani, lähettelee jonkun kanssa pitkiä seksiviestejä. En olis halunnut menettää tuota seuralaista.
Ap

Vierailija
8/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei vaan enää kiinnosta. Kuulostat samanlaiselta kuin eräs kaverini, on tapaillut miestä ja valittelee, ettei mies aina vastaa tai vastaa lyhytsanaisesti, joskus jättää kokonaan vastaamatta kunnes kaveri laittaa lisää viestejä ja sitten vastaa taas lyhyesti. Kaveri sinisilmäisenä, silmät kirkkaina selittää että miehellä on varmasti tosi kiire eikä vain käytä puhelintaan, vaikka tämä kaveri on stalkannut myös whatsapista että paikalla ravaa. Mitäköhän voisi päätellä...

Vierailija
9/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väljä.

Vierailija
10/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästi sai muiltakin. En ikinä alentuisi jahtaamaan miestä, epätoivo ja riippuvaisuus ei ole seksikästä kenenkään mielestä. Mutta kukin tyylillään. Turhan jatkat, siirry seuraavan. Kiinnostunut mies ottaa AINA yhteyttä ja on aktiivinen. Aina. 

Vierailija
11/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus mimmi jo kierrokses

Vierailija
12/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:53"]Sulla on väljä.
[/quote]

Juu ei :)
Ap

Vierailija
13/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uusi nainen. Ei ehkä ole sulle tyly, koska ei haua polttaa siltoja takanaan. Haleaa sun oleva maisemissa, varalla.

Vierailija
14/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se juttu.

on erilaisa juttuja. Jotkut kestää vähän ja jotkut kauan. Ei noista iän tiedä.

mene eteenpäin omissa jutuissasi.

mieti tota lämmöllä, jos se oli kiva. Jos se ei ole kiinnostunut enää, niin mitä sä sellasella tekisit...ei -kiinnostuneella kumppanilla? Mun mielestä et mitään.

sellanen löytyy, jonka kanssa natsaa sit pitkään. Ei sit tarvi hirveesti ihmetellä.sit, kun sen tuntee. Molemmat.

Vierailija
15/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:41"]Jätät hänet rauhaan. Mitä enemmän yrität sanoa että et halua enemmän kuin hänkään, sitä vakuuttuneempi hän tulee olemaan että tosiasiassa haluat "kesyttää" häntä
[/quote]

Mies lähetti viestin vastauksena minulle, ettei voi nyt viestitellä, kun keskittyy toiseen tekemiseen. Hän on kuitenkin siitä asti ollut tauotta whatsappissa (stalkkasin joo).
Ap

[/quote] Jos et ole kiinnostunut, sinulle ei ole mtn väloä näettekö enää. Miten mies voisi uskoa että et halua mitään vakavaa jos koko ajan viestittelet ja haluat nähdä?

Vierailija
16/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni (voin toki olla väärässä), että mokasit jotain tietämättäsi tai sitten hän oli alunperinkin varattu tai pelimies ja suhde alkoikin parantua puolison kanssa tai sitten sen jokun mieluisemman hoidon kanssa. Yksi voi olla sekin, että olet vaikuttanut liian innokkaalta ja "helpolta", joten mies ei koe sinussa olevan riittävästi haastetta ja "metsästettävää".

Vierailija
17/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:41"]Jätät hänet rauhaan. Mitä enemmän yrität sanoa että et halua enemmän kuin hänkään, sitä vakuuttuneempi hän tulee olemaan että tosiasiassa haluat "kesyttää" häntä
[/quote]

Ap

[/quote] Jos et ole kiinnostunut, sinulle ei ole mtn väloä näettekö enää. Miten mies voisi uskoa että et halua mitään vakavaa jos koko ajan viestittelet ja haluat nähdä?
[/quote]

On väliä! Haluan tavata häntä mutta en sitoutua, vakiintua. Taisin mokata tämän. Mies on viestitellyt jonkun kanssa kohta tunnin. Tunnen hänen tapansa. Sama kellonaika. Tuskin hän jonkun miehen kanssa viestittelee noin pitkään. Tai en minä tiedä. Hitto. Voikohan sitä palauttaa enää mitenkään?
Ap

Vierailija
18/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisella miehellä tekee? On siirtynyt jo toiselle pesälle. Tee sinäkin niin.
.

Vierailija
19/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siirtynyt seuraavaan, tee sinäkin niin.

Vierailija
20/181 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä ja meidän seksi oli tosi hyvää. Olisi pitänyt olla etäisempi. Hän vain oli ensin itse avoimempi ja lähestyi niin voimakkaasti. Noita hyviä on niin harvassa. En löydä toista tilalle. Hän oli juuri sitä mitä tarvitsin. Voikohan hän lämmetä vielä?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan