Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?

Vierailija
26.01.2015 |

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä pelkään mun isää.

Vierailija
122/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"]

Mullakaan ei oo poikaystävää, mutta en aio ikinä kertoa että olen viettänyt yön erään tunnetun ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Oli muuten mahtava yö :)

[/quote]

Oliks tää se tarina Neymar Jr:sta?
[/quote]

Jep :)
[/quote]

mikä tarina?! Haluan tietääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
124/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:54"]

Olin Jehovan todistaja kymmenvuotiaaksi asti. En ole suhteessa mutta tätä asiaa en aio ikinä miehille kertoa.

[/quote]

Eihän tuo ole sinun vikasi. Olet kuulunut lahkoon vanhempiesi tahdosta ja nyt siitä eronnut. Ei menneisyyttään tarvitse hävetä eikä salailla. 

Vierailija
125/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15vuotisen suhteemme aikana näytellyt orgasmin joka kerta! En vaan koskaan ole saanut orkkua, kenenkään kanssa! Alkuun nuorena teeskentelin alkuhuumassa ja päälle jäi! Olen kai aiinä teeskentelyssä hyvä koska miehellä ei hajuakaan.

Vierailija
126/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]

Menetin neitsyyteni vasta 23-vuotiaana. Ja mulla on ollut vain n. neljä seksikumppania ennen häntä. Hävettää kokemattomuuteni. Onneksi olen oppinut feikkaamaan, että olisin kokeneempi.

[/quote]

Neljä seksikumppania ei ole vähän, eikä se ole sen puoleen paljonkaan - tiedoksi kaikille trollaamiseen taipuvaisille. :P Eikä neitsyyden menetystä 23-vuotiaanakaan tarvitse hävetä. Sinulla on ollut varmaan syysi, miksi et ole hypännyt ensimmäisen halukkaan kanssa sänkyyn. Mielestäni voisit olla suorastaan ylpeä omasta valikoivuudestasi. 

Mitä muuten tarkoitat kokeneemman feikkaaminen? Kokenutta ei mielestäni voi feikata, mutta seksiasioitakin voi oppia nopeasti. Olet siis nopea omaksumaan uusia asioita. Mun eka poikaystäväni, joka vei neitsyyteni, ei ollut uskoa, että olen neitsyt. Vaikutin kuulemma niin kokeneelta. :D En tiennyt ollako loukkaantunut vai ylpeä omasta omaksumiskyvystäni. Heittäydyin vain mukaan ihan tunteen voimalla ja myötäilin poikkista parhaani mukaan. 

Orgasmia älä rupea teeskentelemään, koska silloin et saa mahdollisuutta oikeaan orgasmiin ihan vain sen vuoksi, että mieskään ei näe vaivaa, kun luulee jo osaavansa kosketella sinua oikealla tavalla. 

Vierailija
127/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Olin raskaana, kun tapailimme. Exä raiskasi minut viimeiseksi kostoksi ja tottakait mun tuurilla pamahdin paksuksi siitä... Raiskauksesta nykyinen tietää jotain, kaikkea ei. Sain keskenmenon, siitä en kertonut. Olin 14-v tuolloin, nyt 18-v. Nuoruus, voisko tää jo loppua... Muuten olen "kunnollinen". Opiskelen lukiossa ja tavoutteena lääkkis. [/quote] Niin eli mun salaisuus on raskaus ja keskenmeno.

[/quote] miehelle tuomio?

Vierailija
128/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi seksielämäni. Nykyinen mies on joskus ehdottanut peppuseksiä ja suihinottoja, mutta olen kieltätynyt ehdottomasti ja sanonut, etten ikinä tekisi mitään sellaisia. Todellisuudessa olen aiemmissa suhteissa tehnyt ns. kaikki temput, jopa parinvaihtoa. Tuli vain raja vastaan ja halusin tälle miehelle olla muutenkin jotenkin "parempi" nainen. Aiemmat sekoilut ällöttää.

Vierailija
129/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule mitään mieleen. 

Vierailija
130/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että fantasioin usein toisista miehistä ja yleensä se on vielä kausittain joku tietty mies (tuttu, työkaveri tai tms)

Luulen tämän johtuvan siitä että seksielämämme on todella kuivaa, hänen päätöksestään, ja mulla on panetuskäyrät yleensäkin sitä luokkaa että hitaampia heikottaa.

En koskaan tunnustaisi tätä hänelle koska se vain loukkaisi häntä. Ja minun pääni sisältö on minun oma asiani.

Tälläkin hetkellä kuumottelen yhtä työkaveria.

Vierailija
131/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro miten usein oikeasti tyydytän itseäni.

Vierailija
132/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tunnen erästä miestuttuamme kohtaan sellaista himoa, etten ole ikinä ennen tuntenut.

Vierailija
133/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:22"]Hirveetä luettavaa!

Miten te voitte elää itsenne kanssa? Oletteko koskaan kuulleetkaan rehellisyydestä ja avoimmuudesta? Tuntuu, että nykyään on palstalla vain pettureita ja valehtelijoita.
[/quote]
Anteeksi mut mieten miestäni tai ylipäätään ketään hyödyttää kuulla siitä, kun lapset harrastavat seksiä? Joitain asioita ei vain sovi kertoa. -31

Vierailija
134/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 16:28"]En kerro miten usein oikeasti tyydytän itseäni.
[/quote]
No monellako ne miehelle kerrotut pitää kertoa, että saa oikean tuloksen?

Vierailija
135/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää rakasta miestäni mutta en osaa lasten takia lähteä. Heikko kun olen.

Vierailija
136/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihiiiiiiii. lisäääää.

Vierailija
137/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle, että olen kala-allergikko, ja että siksi meillä ei voi olla kalaruokia. Tämä on kuitenkin bluffia. Olin kyllä allerginen lapsena, mutta kymmenen ikäisenä en enää saanut oireita. Kalaruoat olivat kuitenkin minulle niin vastenmielisiä, että koulussa ja oikeastaan joka paikassa olen siitä lähtien pitänyt kiinni väitteestä, että olen oikeasti allerginen.

Vierailija
138/230 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:14"]Olen surmannut
[/quote]

Oho! Mitä tapahtui? Saitko tuomion?

Vierailija
139/230 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno oli oikeasti abortti. Mies halusi lapsen, minä en.

Vierailija
140/230 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön salaa karkkia ja jätskiä kun mies ei ole kotona. Hän on terveysintoilija eikä halua meille kotiin mitään herkkuja.