Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULMAKARVOJEN nyppiminen -voiko kipua vähentää?

Vierailija
01.09.2016 |

Mulla on jo fobia siitä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan 1600mg buranaa ennen nyppimistä. Tehoaa.

Vierailija
2/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puuduttava voide?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh no ei kai nyppiminen voi sattua?

Vierailija
4/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei satu yhtään, mutta jos venyttää ihon pinkeäksi sormilla ja nyppii toisella kädellä, sattuu vähemmän.

Vierailija
5/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puuduttava voide?

Naamaan? Kulmien nyppimisen takia? Ei se niin paljon oikeasti voi sattua. Idioottimaista lähteä puuduttamaan päätään tollaisen takia.

Vierailija
6/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile venyttää ihoa siitä kohdasta, mistä nypit. Eli jos pinsetit on oikeassa kädessä, vasemman käden peukalolla ja etusormella vedät ihoa vastakkaisiin suuntiin.

Vierailija
7/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kosmetologille vahauttamaan ne, maksaa n. 20€. Toki vähän vielä pitää vahauksen jälkeen pinseteillä siistiä.

Vierailija
8/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu.

Vierailija
9/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumalla. Itse nykyään sheivaan hajakarvat pois. Nopeampaa ja helpompaa niin. En ole huomannut karvan takaisin kasvussa juuri eroa nyppimiseen. Ehkä jopa hitaampaa verrattuna nyppimiseen.

Vierailija
10/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen kipu?

Vedät ihoa tiukemmalle ja karvasta hyvin kiinni. Ei satu.

Sitten taas joku munasolujen punkteeraus, sen uskon että silloin SATTUU, jos joutuu olemaan hereillä. Mutta että kulmakarvojen nyppiminen.....

Vierailija
11/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpala, alkoholi (ulkoisesti), puuduttava voide, kipulääke...

Vierailija
12/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin ulkomailla, mun kosmetologi aina antoi mulle napakan "luunapin" kulmakarvaan ennen nyppimistä - ei sattunut nyppiminen yhtään sen jälkeen :) (Tosin ekalla kerralla meinasin tokata sitä takaisin, ennenkuin tajusin miksi se sen teki!)

Vierailija
13/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen nyppiminen. Se ihan oikeasti auttaa. Ei satu enää yhtään.

Vierailija
14/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen ihohuokoset ovat laajentuneet ja nyppiminen on kivuttomampaa :)

Vierailija
15/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottumalla. Itse nykyään sheivaan hajakarvat pois. Nopeampaa ja helpompaa niin. En ole huomannut karvan takaisin kasvussa juuri eroa nyppimiseen. Ehkä jopa hitaampaa verrattuna nyppimiseen.

Mikäs se sellainen sheiveri on, joka noin loistavasti toimii? Kerro ihmeessä, nyppiminen ei ole kivaa. Joskus kokeilin sheivata, mutta niin siistiä ja tarkkaa jälkeä en saanut kuin pinseteillä. Ja 2-3 päivän päästä oli jo kasvamassa kulmakarvat takaisin. Ainiin, ja se sheiveri ei kasvojen iholle kyllä tee hyvääkään, mutta ei viitsisi mitään sheivausaineita laittaa naamaan. Joten kerro ihmeessä vinkkisi!

Vierailija
16/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen sheiveri on, joka noin loistavasti toimii? Kerro ihmeessä, nyppiminen ei ole kivaa. Joskus kokeilin sheivata, mutta niin siistiä ja tarkkaa jälkeä en saanut kuin pinseteillä. Ja 2-3 päivän päästä oli jo kasvamassa kulmakarvat takaisin. Ainiin, ja se sheiveri ei kasvojen iholle kyllä tee hyvääkään, mutta ei viitsisi mitään sheivausaineita laittaa naamaan. Joten kerro ihmeessä vinkkisi!

Minä sheivaan ihan tavallisella sheiverillä, mutta onhan niitä tuohon hommaan tarkoitettujakin sheivereitä/teriä olemassa. En ole huomannut mitään iho-ongelmia. Ei minulla sen kummempia vinkkejä ole kuin että kokeilemalla ja opettelemalla :) vaikeasti ulottuvilla olevat hajakarvat voit toki edelleen nyppäistä pois.

Vierailija
17/26 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, miten paljon ensimmäiset nyppimiskerrat sattuivat, auts auts!! Minulla tummat karvat, jotka kasvavat syvällä ihossa. Nyt kun kulmia on nyppinyt 15 vuoden ajan, niin eipä satu enää:) onko muitakin varoiteltu, ettei kulmia saa nyppiä vahingossa liikaa, kun eivät kasva enää takaisin? Itsellä meni sellainen kymmenen vuotta säännöllistä nyppimistä, ennen kuin yhtään alkoi karvankasvu vähenemään nypityltä alueelta;) vieläkin nypittävää riittää.

Vierailija
18/26 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihsn kulmakarva sheivereitä myydään. Perusmarketeissakin on prismat yms. Omani ostin emotionista hinta tais olla jotain 4,20€ tosi kätevä! Saa kaikki pikku karvatkin nopeesti pois.

Vierailija
19/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää nyppiä? Hyi helvetti en ikinä pystyisi nyppimään itseltäni MITÄÄN karvoja! Mä sheivaan ylimääräset kulmakarvat, aina sheivannut ja ei satu yhtään! :)

Vierailija
20/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulma sheiveri on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän