Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?
Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.
Kommentit (230)
Meitä lainan kanssa painivia näyttää olevan useampi!
Syön PALJON enemmän karkkia kuin kehtaan myöntää miehelleni.
Suhteen alkuaikoina jännitti tietyt jutut, mutta mitä pidempään ollaan oltu, niin oon sitä mieltä että vaikka joskus paljastuisi joku mistä mies ei tykkäisi (ei siis mikään pettäminen tms), niin en usko että se haittaisi.
Suhteen alussa kerroin kyllä avoimesti itsestäni kaiken :D
Minulla on isot velat nuoruuden töppäilyiden jäljiltä ja olen myös myynyt itseäni joskus pahassa rahapulassa. Hävettää. Avomies ei tiedä näistä asioista. Nykyään elän kyllä ihan kunnollista elämää ja olen opiskelemassa sekä töissä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:00"]Mä en kehtaa kertoa mun unia miehelle, välillä on niin härskiä kamaa. ;) Viime yönä "käpälöitiin toisiamme" jonkun hirmu lihavan miehen kanssa. Oikein pullasorsan.. Unessa se oli oikein kiintoisaa, mutta näin hereillä niin ei todellakaan vastaa fantasioitani. :D
[/quote]
Mulla on vähän sama, kerron välillä kyllä kaunisteltuja versioita joistain erityisen oudoista unistani :)
Lisäksi en aio ikinä ihan kaikki seksifantasioitani kertoa, vaikka kokeilunhaluinen pariskunta ollaankin. Jotkut asiat on tarkoitettu vain fantasioiksi pään sisälle :) Ja sit on yksi juttu mitä en aio kertoa mutta sitä en kerro tässäkään.
Mulla kesti pitkään kertoa miehelle mun nuoruusaikoina hommatuista ulosottoveloista. Vuoden seurustelun jälkeen kerroin, että niitä on, mutten sen enempää. Nykyään mies tietää sen kokonaissumman ja osittain sen, mistä ne on tullut (kerroin aika suurpiirteisesti opintolainasta ja vuokravelasta, mutta pikavipeistä en vaan ole pystynyt kertomaan).
Mies ei tiedä mun sen aikaisesta masentuneisuudesta ja seksikumppaneiden suuresta määrästä (hän on itse tosi tunnollinen eikä koskaan ole ymmärtänyt irtosuhteita yms.)
En myöskään ole kertonut hänelle kuinka paljon oikeasti inhoan mun omaa ulkonäköä.
Olen rakastunut hänen sukulaiseensa, ollut jo vuosia. Tunne varmaan yksipuolinen ja vain oman pääni sisällä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:00"]Kerran samassa kahvipöydässä istui kanssani kuusi vanhaa hoitoani. Onneksi en mennyt möläyttämään mitään. Oi niitä hippiaikoja. [/quote] Tämä ja muut. Karmeita huora-naisia!
[/quote] entäpä ne pöydässä istuneet miehet, sankareita?
Mä seurustelen ihanan miehen kanssa, jolla ei ole selvästikään hajua kuka mä oikeasti oon (rikkaasta suvusta). On ihanaa kun joku pitää mua taviksena :)
Onpa söpöjä pikku suklaansyöntisalaisuuksia täällä!
Toista se meillä lortoilla: me ollaan huulet pitkänä toisten miesten vetskareissa kiinni heti, kun ukkokullan silmä välttää.
Nuoruusvuodet tuli elettyä aika rankasti...
Silloin, kun tapailimme en ollut juuri sillä hetekllä töissä. Kerroin tekeväni hanttihommia(joita aiemmin olinkin tehnyt). Suhteen alkuaikoina minulla oli vielä myös luottohäiriömerkintä. Nykyään olen siis työssäkäyvä, "kunnon kansalainen".
En ole myöskään kertonut, että parikymppisenä olin psykiatrisella osastolla sairaalassa syömishäriiröoirelujeni ja masennuksen vuoksi. Näistä sairauksista mies kyllä muuten tietää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:11"]
Ajattelen ja kaipaan ex-miestäni lähes koko ajan.
Tästä ei paree varmaan kertoa....
[/quote]
Olet luuseri, jos todella tunnet noin, etkä lähde nykyisestä suhteeestasi!
Kiitos AV-mammat ei ole yhtään huono fiilis sinkkuudestani enää.
Huh huh mitä porukkaa ja aina ensimmäisenä tuomitsemassa muut tietysti, koska omaatuntoa kolottaa niin kovin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:10"]Syön salaa karkkia ja jätskiä kun mies ei ole kotona. Hän on terveysintoilija eikä halua meille kotiin mitään herkkuja.
[/quote]
Sama täällä :)
Hän tietää että olen sairastanut bulimiapainoista määrittelemätöntä syömishäiriötä(ednos), mutta ei tiedä että sairastan sitä nyt aktiivisena.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:53"]
Olen miestäni reilusti parempi harrastamassamme lajissa. Annan hänen luulla olevansa ykkönen (annan kyllä hyvän haasteen, mutta häviän lopussa). En jaksa hänen mökötystään häviöstä!
[/quote]
Mun mies esitteli mulle jalkapallon pomputustaitoaan ja mä näytin hänelle, että mäkin osaan. Ihan uskomatonta, mutta hän suuttui ja mökötti mulla koko illan!!! -ohis
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:34"]Mä kävin potalla vielä 8-vuotiaana. En vaan uskaltanut mennä vessanpöntölle. Tämän tietää vaan lapsuudenperheeni, ja onneksi tästä asiasta ei puhuta. Hävettää edelleen :S
[/quote]
Ohhohhoo ooohohhohhoo jestas kun vedet valuu silmistä. Heehaheehaheehaah