Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?
Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.
Kommentit (230)
Ei kenenkään tarvitse unista ja fantasioista toisille raportoida! Todellisuus on se mikä on tärkeää.
Abortti teini-iässä ja seksipartnereiden lukumäärä. Voisin kertoa, mutta ehkä hän tulisi surulliseksi, etenkin abortista, koska on herkkä ihminen.
Yritin nuorena kerran itsemurhaa. En usko, että se mitenkään voisi tulla kumppanini tai jonkun läheiseni tietoon. Ei sillä muuten olisi väliä, mutta he voisivat olla turhaan huolissaan. Siitä on kauan, olen eri ihminen nykyään.
Kaikenlaisia lorttoja ja horoja sitä maa päällään kantaa.
Olen ihan kurkkuani myöten täynnä lapsiperhe-elämää ja miestäni. Harkitsen vakavasti lähtöä.
nussin miehen bestistä, mua vitutti ja oli pms niin mulla oli siihen oikeus eikä se kyl ees kuulu miehelle.. ja oli muuten parasta seksii aikoihin <3
Syön niin paljon sipsiä, että osan piilotan mieheltänikin. Hävettää!
Vierailija kirjoitti:
En käyttänyt pillereitä ja valehtelin että käytin koska halusin vauvan. Täydestä meni kun väärä raha.
rölli
Vierailija kirjoitti:
Joskus sinkkuna tuli harrastettua villiä seksiä mukavan miehen kanssa. Nyt selvisi, että tämä mies on poikaystäväni veli. En ole kertonut (ainakaan vielä).
hauska!
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 19-vuotiaana melkein vuoden pituinen suhde 15 vuotta vanhempaan mieheen. Mieheni ei tiedä tästä mitään - olen kertonut, että muutin Helsinkiin koska halusin kokeilla elämää siellä. Oikeasti asuin tämän miehen kanssa melkein puoli vuotta yhdessä kunnes tiemme erosivat.
En tiedä, miten hän suhtautuisi jos kertoisin. On joskus ivallisesti kommentoinut ikäerosuhteita, joten en usko että arvostus minua kohtaan ainakaan nousisi. Suhteesta on siis viisi vuotta aikaa.
Mulla sama, paitsi että tämä vanhempi mies on nykyisen puolisoni työkaveri..... ei näin huonoa tuuria voi edes olla!
Oi lukuisia:
- olin aikamoinen juoppo ennen tapaamistamme, minulla oli mm.rasvamaksa ja haimassa vanhan haimatulehduksen merkkejä (en ollut tiennyt tällaista sairastaneeni)
- minulla on ollut vilkas seksielämä, olen harrastanut ryhmäseksiäkin
- olen käyttänyt kannabista aina kun sitä on ollut tarjolla
-olen ollut vandaali/kriminaali (pikkurötöksiä) teini-iässä
- puolet suvustani on umpihulluja
- syömishäiriööni on kuulunut myös oksentamista
- exäni nukkui vielä vieressäni kun tapailimme
- poltan tupakkaa juhliessani
Mieheni näki minut sivistyneenä, opiskelleena, hiukan puritaanina naisena (olin uskossa, en ollut koskaan asunut kenenkään kanssa jne). Entinen on pysynyt entisenä yli 10 vuotta. Alkoholi ei näin pitkän tauon jälkeen juuri maistu. Seksielämä on yhä villiä aviomiehen kanssa. Syömishäiriö jäi teini-ikään. Jos jokin näistä asioista nousisi esille, niin sitten niistä juteltaisiin. Harva meistä on kovin kypsä nuorena aikuisena.
Olen ihastunut mieheni parhaaseen kaveriin. En kyllä ikinä ttä kerro kenellekään. Menee ohi varmaan.
Luottitiedoissa merkintöjä. Enää pari, ja nekin maksettu. Suhteen alussa oli enemmänkin ja maksamatta, jokunen merkintä tuli vielä suhteen aikanakin.
Ensi kesänä poistuu viimeinen merkintä, ja meidän suhde on silloin kestänyt 4,5v.
Bulimia. Mies ehdottelee yhteenmuuttoa...
Oon kertonut myyneeni itseäni, olleeni narkomaani jne. En ole kertonut että kun menetin neitsyyteni, se oli lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, siis se mies käytti minua hyväksi. Liian kipeä asia, en salaa sitä häpeän tai luottamuksen vuoksi, en vain pysty puhumaan siitä.
En ole kertonut enkä varmaan tule koskaan kertomaan, että seurusteluaikana käytin kaikenlaisia huumeita viihdetarkoituksena. Ja paljon. Ja joskus myös yhteisessä asunnossamme. Olen joutunut kaikenlaisiin kuumottaviin tilanteisiin kamapäissäni, ihme että olen edes hengissä.
Tuosta ajasta on nyt yli kymmenen vuotta, nykyään olen ihan tavallinen, koulutettu, työssäkäyvä perheenäiti. Kukaan ei varmaan uskoisi, vaikka kertoisin.
Kauniissa rinnoissani on osa silikonia. Ei tulisi miehen mieleen, en näytä yhtään silikonibimbolta.