Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän mies jätti kun nainen ratsasi kännykän

Vierailija
26.01.2015 |

Tuli mieleen toisista ketjuista esimerkki. Mitä mieltä tällaisesta? laittoi avioliiton poikki. Sormus pois sormesta ja lusikat jakoon, ilman vaihtoehtoja. Nainen pihalle talosta kun kyttäsi.

Homma oli siis tämän kaltainen:

Ystävälläni oli tapana vähän "huvikseen" kytätä mitä mies luurillaan aina näprää. Monesti kun mies meni hommiin ulos niin nainen kävi selaamassa viestit läpi. Mies tiesi tämän siitä kun puhelin vaihtoi paikkaa ja varmaan joskus oli lukeamattomia viestejäkin muuttunut luetuiksi. Mies ei heti käräyttänyt naista vaan tarkkaili, että miten usein tätä tapahtuu. Kun miehellä nyt ei ollut mitään erityistä salattavaa, kuulemma jotain viestejä kolleeganaisilta oli, mutta ne liittyi työhön, työreissuihin jne. Ilmeisesti vuoden ajan tätä kyttäämistä jatkui kunnes mies keksi veljensä kanssa tehdä kepposen eli alkaa lähettelemään epäilyttäviä viestejä miehen kännykkään.

Kerran mies lähti nurmikkoa ajamaan ja vaimo tuttuun tapaan vähän läpällä tsekkaamaan miehen kännykkää takan reunalta. Hetken kuluttua nainen sinkosi pihalle huutaen kuin hyeena, että mitäs nää panoviestit on? Mies kertoi koko homman ja sanoi naiselle, että päivä aikaa pakata kamat ja lähteä miehen rakentamasta ja maksamasta talosta. Oli tehnyt avioeropaperitkin valmiiksi :) Nainen vain raivosi kuinka mies on petturi ja tietää tämän kaiken. Eikä tietysti mitään pahaa nähnyt omassa käytöksessään. Oli mies paljon ollut kolleegoidensa kanssa työreissuilla, mutta pettäjä ei ollut.

kuulin koko homman jälkikäteen mieheltä joka siis on myös mun ystävä, toisin kuin se nainen enää ei ole. Mies ei heti minulle viitsinyt kertoa ettei sana olisi levinnyt vahingossakaan. En kyllä olisi kaverilleni edes sanonut, sai maistaa itse paskaista lääkettään juuri niin kuin kuuluu!

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:39"]Taas näitä "päivä aikaa pakata tavarat" -provoja. Älkää vastailko näihin.
[/quote]

No miks sää vastasit?
[/quote]

En vastannut, vaan annoin vinkkejä muille vastaajille.

Vierailija
82/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:14"]

Joo, puhelinsalaisuus on olemassa. Mut normaalisti perheessä voidaan tai nimenomaan on hyvä esim vastata toisen puhelimeen ja ottaa viesti, ettei tarvi käyttää maksullisia vastaajapalveluja eikä mummojen tarvi jutella roboteille.

[/quote]

Riippuu onko firman puhelin. Itselläni on siis molemmat, sekä privaliittymä (jota saa puolestani plärätä ja käyttää kuka vaan) ja firman liittymä (johon ei ole asiaa kuin minulla, pistin nimen paperiin kun kuittasin puhelimen jossa vakuutan etten anna muiden käyttää puhelinta ja pitäväni sen lukittuna).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:38"]

Eiköhän se mies ollut päättänyt erosta jo aikoja sitten... näin vain muka vieritti sen naisen syyksi.

[/quote]

Joo, tosin kyllähän se on naisen syy, jos ropaa toisen luuria ilman lupaa. Ihan sama kuin mies ropaisi toisen pilperoa ilman lupaa.

Vierailija
84/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:34"]"Onneksi mulla on lupa avata miehen kirjeet, jos hän on töissä. Ei myöskään sano mitään, vaikka vähän väliä räplään hänen puhelinta. Mies saa tieysti myös käyttää mun puhelinta, mut ei ole siitä niin kiinnostunut, kun mä hänen puhelimestaan. Meillä on rahat ja kaikki muukin yhteistä, kun naimisissa ollaan. Ikinä ei oo tullut mistään tavaroista tai rahasta tappelua" Näin on onnellisessa ja rakastavaisessa parisuhteessa. Ei ole mitään salattavaa, vaan kaikki jaetaan yhdessä. Ja on samantekevää, kumpi räplää kenenkin puhelinta ja se puhelin, mikä on lähimpänä, sillä soitetaan, kun parisuhteessa on toisen 100% kunnioitus ja luottamus ja vahva usko parisuhteeseen säilymiseen. [/quote] Ja että jos pitää kiinni yksityisyydestään, on salattavaa eikä suhteen rakkaus ole kunnossa?

[/quote]

Monilla, etenkin naisilla, loppuu yksilönä oleminen parisuhteeseen. Silloin pienin yksikkö on se pariskunta, ei yksittäinen henkilö. Ja kyllä olen kuullut kun tuttavan tyttöystävä motkotti siitä kun mies kävi vessassa ravintolassa samaan aikaan toisen miehen kanssa.

Vierailija
85/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:42"]Miksi ei voinut sanoa naiselle, että kyttäämisen täytyy loppua tai liitto ajelee kiville?
[/quote]
Annetaanko muutenkin tilaa pettäjille?

Vierailija
86/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:42"]Miksi ei voinut sanoa naiselle, että kyttäämisen täytyy loppua tai liitto ajelee kiville? [/quote] Annetaanko muutenkin tilaa pettäjille?

[/quote]

Eikö sitä tilaa annettu jo? Kattellaanko pettämistä useinkin vuosi puhumatta siitä tai reakoimatta siihen?

Vierailija
87/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:28"]

Vuoden ajan kyttäili vaimoaan eikä sanonut mitään? Ei tainnut olla liitto kovin vahvoissa kantimissa muutenkaan.

[/quote]

Ja toisinpäin: vaimo kyttää vuoden ajan miehen puhelinta löytämättä mitään. Noin vainoharhaisen naisen kansssa ei voi  liitto vahvoissa kantimissa ollakaan.

Vierailija
88/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:42"]Miksi ei voinut sanoa naiselle, että kyttäämisen täytyy loppua tai liitto ajelee kiville? [/quote] Annetaanko muutenkin tilaa pettäjille?

[/quote]

Eikö sitä tilaa annettu jo? Kattellaanko pettämistä useinkin vuosi puhumatta siitä tai reakoimatta siihen?

[/quote]

Miehen vika? Jos nainen on stalkkaava psyko?

Vierailija
89/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:56"]

[/quote]

[/quote]

Miehen vika? Jos nainen on stalkkaava psyko?

[/quote]

Sinun mielestäsi miehen vika? Varmaan jonkun mielestä niin. Pitääkö aina edes löytää syyllinen? Puhua asioista voi silti.

Vierailija
90/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:02"]

Kuulostaa ennemminki lassukan fantasialta kuin tositarinalta :DD

[/quote]

Lassukka jos ei kykene nostamaan kissaa pöydälle ja normaalisti kommunikoimaan naisensa kanssa.

Lassukka jos ei anna naisen hyppiä silmille?

[/quote]

Vierailija
91/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Lassukka jos ei kykene nostamaan kissaa pöydälle ja normaalisti kommunikoimaan naisensa kanssa.

[/quote]

[/quote]

Juu, kaikki miehet on lassukoita, aina ja ikuisesti. Kusipää ämmissä ei ole mitään vikaa?

Miesten kuuluu alistua aina?

Vierailija
92/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, taisi miehellä sittenkin olla jotain menossa, mukamas "veljen kanssa järjesti ansan". Tarinan naiselle kävi hyvin, pääsipä paskasta eroon, ap:lle ei niinkään, kaveeraa ilmeisesti yhä tuollaisen ketkupettäjän kanssa.

Minä en enää hyvällä katselisi yhtään puhelintaan varjelevaa miestä. Onhan noita ollut, ja tulihan se selväksi mitä siellä chateissa viestittelemällä haettiin.

Olen kuitenkin sitä ikäpolvea joka on kasvanut aikuiseksi silloin kun koko perheellä oli yhteinen lankapuhelin (ja postilaatikko) sekä talous, joskus tämä maailmanmeno jossa kaikki on yllättäen niin puolisolta salassapidettävää kummastuttaa.

Vierailija
93/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:14"]

Sanokaa mitä sanotte, mutta mielestäni pienempi paha kajota toisen yksityisyyteen, jos sillä saa valehtelijan kiinni!

[/quote]No onko ok jatkaa samaa ihan vain varmuuden vuoksi vaikkei mitään olekaan hulluksi? Saako mies lukea tasapuolisuuden nimissä naisen kännykkää ja päiväkirjaa? Elämässä ei voi kaikkea kontrolloida ja tiukka kontrollinhalu tuntuu olevan naisilla yleinen vaiva.

Vierailija
94/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:28"]

Vuoden ajan kyttäili vaimoaan eikä sanonut mitään? Ei tainnut olla liitto kovin vahvoissa kantimissa muutenkaan.

[/quote]

Ja toisinpäin: vaimo kyttää vuoden ajan miehen puhelinta löytämättä mitään. Noin vainoharhaisen naisen kansssa ei voi  liitto vahvoissa kantimissa ollakaan.

[/quote]

Sehän tässä juuri oli. Naisella oli selvästi oikeus vähän läpällä vaan stalkata. Milloinkaan ei mitään löytynyt, mutta rutiininomainen tarkkailu jatkui. Nainen jatkoon keskustelujen kautta vai ei?

Ei jatkoon. Miehellä on oikeus olla kunnon naisen kanssa joka ei ole pettäjä.

Vierailija
95/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ala suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa ei voi katsella puhelinta ja lukea toistemme kirjeitä. Mikää kyttääminen ei estä pettämistä, mutta kokemus on osoittanut, että jos toisella on hyvin suuri yksityisyyden tarve eikä hän halua jakaa mitään itsestään, niin tällainen henkilö usein etsii selän takana koko aja myös uutta (seksi)kumppania.

Vierailija
96/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora sai ansionsa mukaan.

Vierailija
97/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu, kaikki miehet on lassukoita, aina ja ikuisesti. Kusipää ämmissä ei ole mitään vikaa?

Miesten kuuluu alistua aina?

[/quote]

Kuka käski alistua? Nimenomaan aikuinen ihminen ottaa asiat puheeksi eikä pelaa jotain keskenkasvuisten pelejä.

En usko tätä tarinaa, ei kukaan oikeasti todellisessa elämässä toimi noin harlekiinikirjamaisesti.

Vierailija
98/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:38"]

Ok, mutta edelleen luen mieheni viestit jos on ollut jotain hämärää. Kerran paljastui viestitelleensä ja minä olin se joka oli eroamassa. Siitä on vuosia ja nykyään antaa katsoa fb viestitkin jos kysyn. Tietää olleen kusipää joskus aikoinaan. Tosin nyt luotan mieheen eikä ole tarvetta ollut tutkia mitään.

[/quote]Saako miehesi lukea sinun viestisi?

Vierailija
99/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:34"]"Onneksi mulla on lupa avata miehen kirjeet, jos hän on töissä. Ei myöskään sano mitään, vaikka vähän väliä räplään hänen puhelinta. Mies saa tieysti myös käyttää mun puhelinta, mut ei ole siitä niin kiinnostunut, kun mä hänen puhelimestaan. Meillä on rahat ja kaikki muukin yhteistä, kun naimisissa ollaan. Ikinä ei oo tullut mistään tavaroista tai rahasta tappelua"

Näin on onnellisessa ja rakastavaisessa parisuhteessa. Ei ole mitään salattavaa, vaan kaikki jaetaan yhdessä. Ja on samantekevää, kumpi räplää kenenkin puhelinta ja se puhelin, mikä on lähimpänä, sillä soitetaan, kun parisuhteessa on toisen 100% kunnioitus ja luottamus ja vahva usko parisuhteeseen säilymiseen.
[/quote]No ei se nyt iha noin mene. En minä räplää tai soita vaimon puhelimella eikä hän minun.
T.20 vuotta naimisissa

Vierailija
100/160 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:42"]

Miksi ei voinut sanoa naiselle, että kyttäämisen täytyy loppua tai liitto ajelee kiville?

[/quote]koska nainen vain sanoisi lopettavansa mutta kyttäisi kuitenkin, olisi vain varovaisempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi