mitä teen?
Olen Ikeassa lounaalla. Täällä saa lapset syödä ilmaiseksi. Viereisen pöydän rouva osti kaksi lastenannosta ja itelleen annoksen ja sanoi kassalla, että tulee lapsille. Tuolla on kaksi vanhusta ja toi muija! Aika röyhkee? Syötää siis nämä vanhukset ilmaiseksi.. Meenkö sanoon?
Kommentit (16)
Ota lääkkeesi ja palaa vielä vähäksi aikaa suljetulle osastolle. Ovat tainneet päästää sinut liian aikaisin avohoitoon.
Jaa, siis Tälläinen menettely siis ihan ok?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:45"]Anna olla. Ikean ongelma, ei sun.
[/quote]
Totta.
Itse en ymmärrä miksi Ikea ylipäätään pitäisi antaa mitään ilmaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:46"]Itse en ymmärrä miksi Ikea ylipäätään pitäisi antaa mitään ilmaiseksi.
[/quote]
Jotta saisivat lapsiperheitä eli potentiaalisia asiakkaita houkuteltua ostoksille. Systeemin väärinkäyttäjiä löytyy aina.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:50"]Ikeassa lounaalla????
[/quote
OMG!!!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:50"]Ikeassa lounaalla????
[/quote]
Joo, nopea, edullinen, lähellä työpaikkaa! Kaikki ei o töissä keskustassa.
Haki "lapsille" hedelmäsalaatit ja itelleen myös.
Kyllä nuo huijarit on laskettu katteeseen mukaan. Anna olla. Jos asiasta valitetaan liikaa, koko sinänsä hyvä tarjous lopetetaan. EI ole sellaista systeemiä, jossa ei olisi jonkun verran huijareita. Jos ne yrittää eliminoida, loppuu koko systeemi. Se ei ole reilua, mutta kunhan olisi suhteellisen reilua. Se riittäköön, kun muukaan ei auta
Joo, annoin olla kun kassoillakin oli jonoa. Silti ketuttaa, kun aina joku kehtaa käyttäytyä noin. Ostotilanteessa kassa kysyi parikin kertaa, että kaikki siis lapsille. Ja rouva, juu juu!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:17"]Joo, annoin olla kun kassoillakin oli jonoa. Silti ketuttaa, kun aina joku kehtaa käyttäytyä noin. Ostotilanteessa kassa kysyi parikin kertaa, että kaikki siis lapsille. Ja rouva, juu juu!
[/quote]
Muakin tympäisee nämä härskit tyypit, joilla on pokkaa käyttää mitä tahansa etua hyväkseen. Olisin saattanut tosin näin pirullisena ihmisenä käydä mainitsemassa asiasta näille mummoille itselleen.
Olisit kävellyt ohi ja tuhonnut jollain tavalla niiden ruuat esim kaatamalla limsaa lautaselle yms. Ei olisi voineet edes käydä valittamassa kun olis jääny kiinno itse :D
Up