Mistä löydän tytön, joka on kiinnostunut videopeleistä?
Suhde yleensä kariutuu siihen, ku yhtenäisyyksiä ei ole tarpeeksi. Niimpä pidän kiinni kriteereistäni ja haluan löytää itselleni tytön, joka rakastaa videopelejä yhtä paljon kuin minä! Koskaan ei olisi tylsää ja voisimme aina pelata kaikkea yhdessä.
Kommentit (100)
Mä tykkään pelata! Sain 19v synttärilahjaksi ps3 ja sillä oon pelaillu enemmän kuin laki sallii. Tykkään codeista,assassin's creed 3,red dead redemption ja monia muita :-)
N20
Useimmat gaymer tytöt on just niit +100 kg painavii valonarkoja suohirviöitä joilla ei oo muutakaa elämäää xDD!!
Onnea AP:lle sen "oikean" löytämiseen :):)
Hienoo kyl nähä, että näinki paljon löytyy tätä sukupuuttoon kuolevaa lajia! Voispa vauveleissa tehä jonkun epätoivo-chatin, minne voin kutsuu kaikki täältä :d
-AP
Tykkään pelata tietokoneella enkä usko, että olen harvinaisuus. Kun lapset syntyivät, en ole pelannut koska ei ole aikaa ja siihen jää koukkuun niin helposti. Elämää ei voi elää vain pelaillen vierekkäin. Sinunkin kannattaa löytää muita asioita elämästä. Pitää siivota, jutella (kasvattaa lapsia jos niitä haluaa, suurinosa ainakin), urheilla (ei kukaan nainen halua sohvaperunaa).
Ei pleikan pelaamiseen tarvita NAISTA...
Pelaa netissä. Tytöt pelaa ihan samalla lailla, kuin pojatkin.
Muualta ei löydy.
Menin sellasen kanssa naimisiin :D
Minä pelaan. Myös kolme ystävääni pelaa. Yhtä ei kiinnosta pätkääkään, mutta asuu silti totaalisen pelihullun kanssa, joten ei ne yhteiset intressit automaattisesti takaa onnea tai niiden puute suhteen kariutumista.
Etsi jokin foorumi missä puhutaan peleistä tai muusta sinua kiinnostavasta - saatat yllättyä, kuinka monta tyttöä sieltä löydät. Kannattaa pyrkiä myös vaikka käymään sarjakuvamessuilla, cosplay-tapahtumissa ym. Niissä piireissä liikkuu myös paljon peleistä kiinnostuneita.
Minä pelaan. Pahan pelikärpäsen purressa ja hyvän uuden pelin osuessa käsiin pelaamisessa saattaa vierähtää koko viikonloppu ilman muita aktiviteetteja.
En kuitenkaan pelaa mitään online pelejä muiden kanssa, vaan ihan yksikseni konsolilla tai joskus harvoin saan jonkun kaveriksi pelaamaan konsolilla jotain. Kaveripiiristä ei kummemmin muita pelaajia löydy, niin tuo on harvinaista herkkua.
t. N28
The Video Game Movie (faktaa)
Nykyisin melkein kaikki pelaa (puhelinpelit ja sosiaalipelit ns. FB pelit) joten kannattaa kategorioida hieman esim. PC pelaaminen ja Konsolipelaaminen. (tämänkin alle mahtuu lukemattomia eri genrejä)
Sitten Faktat
- Keskimääräinen konsolipelaaja on iältään 32 v
- Konsolipelaajista noin 47 % on naisia / tyttöjä
Minäkin haluun tällasen tytön. Oon tumma, nostan painoja, pelannut lapsesta asti konsoleilla, ikä 24.
Pelaan gta 5, Last of us, Fallout4, dark souls2, diabloa (änärit ei mahdu mun hyllyyn) ym. Löytyykö sporttiselle konsolipelurille samanhenkistä tyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Ei pleikan pelaamiseen tarvita NAISTA...
Jälkipeleihin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 05:00"]Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.
Onko teillä muuten kovat vaatimukset?
Mun vaatimus on, että elämäntavat pitää olla edes jotenkin kunnossa. Pestään edes pari kertaa kk pyykkejä (en itsekkään jaksa joka vk, mutta pesen pyykit ennenkun likaisilla pitäis mennä tuplakiekkaa), roskat löytää roskikseen ennenkuin ne alkaa haittaa liikkumista kämpällä ja jos painoindeksi ei olisi kauheasti siellä ylipainon riman kohdilla, koska ois kiva, jos poikaystävä näkis oman mulkkunsa, eikä poikaystävä olisi sydänkohtauksen partaalla, jos joutuiskin tekemään joskus jotain seksin aikaan. Minuun ei vaan iske isommat miehet. Muuten ei haittais, vaikka pelais sen lähes 24/7 ja ruokavalio koostuis pakastepizzoista ja energiajuomista (niinkuin minunkin koostuu just nyt + sipsit, mutta bmi on just ja just 18, koska vedän aamutreenit ennen kouluun lähtöä. Menee vajaa 30min jos nopeet.). Iso plussa olisi, jos jaksaisi pelata tunteja kerrallaan, muuten saattais poikaystävälle tulla vähän tylsää, kun mä vaan hakkaisin konetta ja pelaisin yksin.
Jos asuttais yhdessä, niin mulle kävis se, että hoitaisin kummankin pyykit ja ruuanlaiton ja siivouksen ylipäänsä, mutta poikaystävän pitäis tuoda likapyykit kylppäriin, likaiset astiat keittiöön (minä kuitenkin tiskaisin) ja huolehtis itse omasta hygieniastaan, eli kävisi käskemättä suihkussa ja pesisi hampaat. Oisko nää liikaa vaadittu?
t. 17v
Täällä täällä!! Jaksan pelata tunteja kerrallaan, mutta joka toinen päivä pitää nostaa painoja, mutta mulla on kotiin rakennettu sali. Ruokavalio koostuu, parsakaalista, kananrinnasta ja riisistä, lähes joka päivä. Minä kokkaan jos sinä siivoat. Käyn joka päivä suihkussa ja pesen kaikkialta huolellisesti. En haise, suihkutan armania kaulaan päivittäin. En ole liian iso 76kg 176cm timmissä kunnossa, kesäisin vielä timmimmässä. En juo käytä enää alkoholia.
Oon 24v.
Vierailija kirjoitti:
Pelaavat naiset ovat aika harvinaisia. Vaikka nainen pelaisikin, se on jotenkin semmoista kevyempää hupsuttelua ilman suuria tunteita; vähän samaan tapaan kuin joku väittää olevansa jonkun bändin fani, mutta tietää vain pari biisiä. Syvällinen tietämys videopelien historiasta, laitteistosta ja nostalgia yms. on selvästi enemmän miesten juttu. Harvoilla naisilla taitaa olla vahvoja videopeleihin liittyviä tunnemuistoja.
-Mies 29v-
Kyllä naiset ovat niin huonoja tässäkin asiassa.
Joo-o..
Itse olen naimisissa miehen kanssa joka rakastaa erilaisia tietokone ja videopelejä. Itse en ole koskaan aikaisemmin pelannut mitään mutta hänen kanssa olen nyt kokeillut. Saanpahan omaa aikaa kun hän pelaa saan vaikka katsoa jotain hömppä sarjoja tv:sta kun hän viihtyy koneella. En usko että molempien kiinnostus peleihin on mikään suhteen edellytys. Välillä toki ihmetyttää kun nukkumaan ei voi mennä ennen kun on saavuttanut jonkun tietyn rank/level mutta yritän ymmärtää että tämä on tärkeää hänelle. Olemme muuten samantyylisiä ihmisiä ja samanlaiset kiinnostuksen kohteet paitsi nämä pelit!
Olen vielä peruskoulussa. eksyin tänne vahingossa, kun olin etsimässä neuvoja tyttöystävän saamiseen. Itse en tunne koulustani yhtäkään tyttöä, joka pelaisi tai tuntisi vanhoja klassikko pelejä, kuten Half-Lifea. Ja ne harvat tytöt jotka pelaavat jotain videopelejä, pelaavat jotain Hay Dayta ja muita mobiili pelejä. Itse pelaan CS:GO:ta ja Overwatchia.
Vihdoin palsta, jossa mammat ei valita kuinka kauhean tyhmiä ne tietokonepelit on, sillä kyseiset pelit ovat olleet mulle todella hyvä tapa saada ajatukset muualle ja saada kavereita. Edelleen pelaan Apexia ja erilaisia kauhupelejä.
T. Tyttö
Täältä!