Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän tytön, joka on kiinnostunut videopeleistä?

Vierailija
21.01.2015 |

Suhde yleensä kariutuu siihen, ku yhtenäisyyksiä ei ole tarpeeksi. Niimpä pidän kiinni kriteereistäni ja haluan löytää itselleni tytön, joka rakastaa videopelejä yhtä paljon kuin minä! Koskaan ei olisi tylsää ja voisimme aina pelata kaikkea yhdessä.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olen pelaava tyttö(tosin en pelaa sotapelejä) ja seurustelen pelaavan pojan kanssa. Löysin pojan kun kaverityttöni ja hän pelasivat samassa tiimissä CODia yms. ja kaverini paritti sitten meidät.

Vierailija
22/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:48"]

Täällä tyttö 42v kahden teinin äiti. pelaan päivin öin.

[/quote]

Älä ole halju. Duunissakin isot pomot edelleen tytöttelee, joten miksen sitten itsekin.

Tyttönä, vastuulla, on hyvä olla.

Taidat olla jo nainen...

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat naiset ovat aika harvinaisia. Vaikka nainen pelaisikin, se on jotenkin semmoista kevyempää hupsuttelua ilman suuria tunteita; vähän samaan tapaan kuin joku väittää olevansa jonkun bändin fani, mutta tietää vain pari biisiä. Syvällinen tietämys videopelien historiasta, laitteistosta ja nostalgia yms. on selvästi enemmän miesten juttu. Harvoilla naisilla taitaa olla vahvoja videopeleihin liittyviä tunnemuistoja.

-Mies 29v-

Vierailija
24/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:56"]

Heh, itse olen pelaava tyttö(tosin en pelaa sotapelejä) ja seurustelen pelaavan pojan kanssa. Löysin pojan kun kaverityttöni ja hän pelasivat samassa tiimissä CODia yms. ja kaverini paritti sitten meidät.

[/quote]

Ja ainiin, pelaamme yleensä yhdessä Minecraftia :)

Vierailija
25/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:01"]

Pelaavat naiset ovat aika harvinaisia. Vaikka nainen pelaisikin, se on jotenkin semmoista kevyempää hupsuttelua ilman suuria tunteita; vähän samaan tapaan kuin joku väittää olevansa jonkun bändin fani, mutta tietää vain pari biisiä. Syvällinen tietämys videopelien historiasta, laitteistosta ja nostalgia yms. on selvästi enemmän miesten juttu. Harvoilla naisilla taitaa olla vahvoja videopeleihin liittyviä tunnemuistoja.

-Mies 29v-

[/quote]

Blaablaablaaa. Mees nyt homostelemaan jonnekin muualle.

Vierailija
26/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset jotka ovat pelinörttejä ovat yleensä melko rumia. ja monella on aspergerin syndrooma.

Vierailija
27/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:01"]

-Mies 29v-

[/quote]

Blaablaablaaa. Mees nyt homostelemaan jonnekin muualle.

[/quote]Ei kiinnosta homostella, vaan on juuri nyt herkkä hetki. Haaveilin tuossa äsken sängyssä omasta rakkaasta, mutta uni ei tullut. 

-Mies 29v-

Vierailija
28/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASTENTARHASTA

Vierailija
29/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pelaajat harvemmin kantavat kylttiä harrastuksestaan, joten parhain neuvoni on vain katsoa ympärilleen. Siinä kun toiselle juttelee niin voi hyvin ottaa pelit puheeksi ja katsoa miten toinen reagoi :)
.
T: naispelaaja joka hakkaa muita niin pelissä kuin irl
(harrastuksina thai- ja kickboxing)

Vierailija
30/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa sitä alkaa ymmärtään, ettei se ulkonäkö oo kaikki kaikessa pojjaat. Onnea vaan kaikille pelipareille ja sinä 42 tyttö oot takuu varmast siistein äityli ikinä! Meen varmaa seuraaville Digiexpoille ettiin morsianta "Ei HV"-kyltin, punaviinin ja jonku mörpin kanssa :)
- AP

Vierailija
31/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan uhmata ja lyön vaikka vetoo et kumartuisit mulle tekkenissä alta aikayksikön >:)
Ainii ja itellä takana 26 kesää, mut kaipa tää on ihan kaiken ikästen poikien ongelma nii ei sitä tarvi yksilödä nii :)
-AP

Vierailija
32/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä on videopelejä? Onko vaan konsolipelit videopelejä, vai onko tietokoneella pelattavat pelit myös? Kysyn vaan, kun oon ihan uuno. Meillä ei ole mitään sellaista telkkariin laitettavaa konsolia (eikä kyllä telkkariakaan), vaan pelejä pelataan tietokoneella. Mies ja tyttö (14-vee) pelailee innoissaan MineCraftiä ja monia muita. Nyt piti tytölle saada mikkikuulokkeetkin, että voi pelata kaverin kanssa samassa tiimissä. 

Tuleeko mulle nyt vävyksi joku nörtti, joka on viekoitellut mun tytön noiden pelien pauloihin?

Vierailija
33/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:20"]

Valitettavasti pelaajat harvemmin kantavat kylttiä harrastuksestaan, joten parhain neuvoni on vain katsoa ympärilleen. Siinä kun toiselle juttelee niin voi hyvin ottaa pelit puheeksi ja katsoa miten toinen reagoi :) . T: naispelaaja joka hakkaa muita niin pelissä kuin irl (harrastuksina thai- ja kickboxing)

[/quote]Eivät miehetkään (tai ainakaan miehet) mitään hakkaajaa halua. Typerät harrastukset ovat valitettavasti monelle miehelle eräänlainen pakollinen paha, jotta saisi miehuuspisteitä. Naisen kohdalla ne ovat taas täysin vapaaehtoisia ja siksi käsittämättömiä.

-Mies 29v-

Vierailija
34/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:31"]

Siis mitkä on videopelejä? Onko vaan konsolipelit videopelejä, vai onko tietokoneella pelattavat pelit myös? Kysyn vaan, kun oon ihan uuno. Meillä ei ole mitään sellaista telkkariin laitettavaa konsolia (eikä kyllä telkkariakaan), vaan pelejä pelataan tietokoneella. Mies ja tyttö (14-vee) pelailee innoissaan MineCraftiä ja monia muita. Nyt piti tytölle saada mikkikuulokkeetkin, että voi pelata kaverin kanssa samassa tiimissä. 

Tuleeko mulle nyt vävyksi joku nörtti, joka on viekoitellut mun tytön noiden pelien pauloihin?

[/quote]

Eiköhän ne kaikki pelit ole. Itse käytän kyllä ennemmin pc-pelit tai konsolipelit nimityksiä. Videopeli kuulostaa vähän kasarilta.

Vierailija
35/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:20"]

Valitettavasti pelaajat harvemmin kantavat kylttiä harrastuksestaan, joten parhain neuvoni on vain katsoa ympärilleen. Siinä kun toiselle juttelee niin voi hyvin ottaa pelit puheeksi ja katsoa miten toinen reagoi :) . T: naispelaaja joka hakkaa muita niin pelissä kuin irl (harrastuksina thai- ja kickboxing)

[/quote]Eivät miehetkään (tai ainakaan miehet) mitään hakkaajaa halua. Typerät harrastukset ovat valitettavasti monelle miehelle eräänlainen pakollinen paha, jotta saisi miehuuspisteitä. Naisen kohdalla ne ovat taas täysin vapaaehtoisia ja siksi käsittämättömiä.

-Mies 29v-
[/quote]
Itse taas arvostan erittäin paljon, jos naikkonen osaa pitää omia puoliansa. Taitaa kyllä tämmöisissä harrastuksissa olla pääpaino hyvän kunnon ja ulkonäön säilyttämisessä ja totta kai sitä harrastetaan, kun se on hauskaa. Nyt siis tiedät, miksi naiset harrastaa riitalajeja ;)
-AP

Vierailija
36/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
37/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:20"]

-Mies 29v-
[/quote]

Voi kuule, en minä sinua hakkaa ellet käsiksi käy. Äitini oli fiksu ja ohjasi 16-vuotiaan tyttönsä itsepuolustuksen pariin ja valitettavasti nykyaikana jokaisen naisen tulisi osata ainakin alkeet. Jos ei miehet (mies29v...) tällaista kelpuuta niin oma on häviö :)

Vierailija
38/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs seikkailupelit,kiinnostaako ne naistyttöpelaajia.

Vierailija
39/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:04"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:20"]

-Mies 29v-
[/quote]

Voi kuule, en minä sinua hakkaa ellet käsiksi käy. Äitini oli fiksu ja ohjasi 16-vuotiaan tyttönsä itsepuolustuksen pariin ja valitettavasti nykyaikana jokaisen naisen tulisi osata ainakin alkeet. Jos ei miehet (mies29v...) tällaista kelpuuta niin oma on häviö :)
[/quote]

Hyi vittu sä oot miesmäinen nainen.

Vierailija
40/100 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:20"] Valitettavasti pelaajat harvemmin kantavat kylttiä harrastuksestaan, joten parhain neuvoni on vain katsoa ympärilleen. Siinä kun toiselle juttelee niin voi hyvin ottaa pelit puheeksi ja katsoa miten toinen reagoi :) . T: naispelaaja joka hakkaa muita niin pelissä kuin irl (harrastuksina thai- ja kickboxing) [/quote]Eivät miehetkään (tai ainakaan miehet) mitään hakkaajaa halua. Typerät harrastukset ovat valitettavasti monelle miehelle eräänlainen pakollinen paha, jotta saisi miehuuspisteitä. Naisen kohdalla ne ovat taas täysin vapaaehtoisia ja siksi käsittämättömiä.   -Mies 29v- [/quote] Itse taas arvostan erittäin paljon, jos naikkonen osaa pitää omia puoliansa. Taitaa kyllä tämmöisissä harrastuksissa olla pääpaino hyvän kunnon ja ulkonäön säilyttämisessä ja totta kai sitä harrastetaan, kun se on hauskaa. Nyt siis tiedät, miksi naiset harrastaa riitalajeja ;) -AP

[/quote]Hyvää kuntoa saa monesta muusta paikasta ilman aivovauroita ja kosmeettisia vammoja. 

Monet noista naisista ovat jollakin tavalla katkeria miehille ja sitten harrastusten mennessä hattuun alkavat kuvitella olevansa fyysisesti tasavertaisia miesten kanssa. Tämä vaatii valikoivaa ja todellisuuspakoista maailmankuvaa. 

-Mies 29v-