Mistä löydän tytön, joka on kiinnostunut videopeleistä?
Suhde yleensä kariutuu siihen, ku yhtenäisyyksiä ei ole tarpeeksi. Niimpä pidän kiinni kriteereistäni ja haluan löytää itselleni tytön, joka rakastaa videopelejä yhtä paljon kuin minä! Koskaan ei olisi tylsää ja voisimme aina pelata kaikkea yhdessä.
Kommentit (100)
Muistakaa hei, että siitä naisesta voi myös saada pelaavan naisen, vaikkei se tutustuessa sellainen ole. Minä pelasin joskus nuorempana seikkailu- ja strategiapelejä pc:llä ja pleikkarilla veljen vastuksena vähän mitä sattuu, mutta sitten omilleen muutettua ei ollut varallisuutta tai intoa hankkia omaa konsolia tai kunnon tietokonetta, joten homma jäi.
Nyt avomies osti hyvästä alesta konsolin jokin aika sitten ja oma peli-into nosti taas päätään. Tuli kauhean nostalgisia ja ihania muistoja niistä tietyistä peleistä mitä joskus nuorempana pelasi ja sitten yhdessä seilattiin tunteja pelikaupassa etsimässä just sellaista peliä, joka mätsäis niihin mun vanhoihin muistoihin ja nytpä oonkin ihan koukussa taas. The Elder Scrolls sarja on itsellä menossa tällä hetkellä, vaikkakin pelaan kyllä aika maltillisesti silti edelleen. Miehen kanssa ollaan etsitty sitten sellaisia yhdessä pelattavia, joiden parissa voidaan viettää iltaisin aikaa.
Niin, että eipä niitä kai ole varsinaisesti sellaisia tiettyjä paikkoja mistä löytää, kun meitä voi olla missä vaan. Tietysti helpoin on varmasti paikat/tapahtumat johon muutenkin kokoontuu paljon pelaamisesta innostuneita, mutta kannattaa pitää silmät auki kaikkialla ja ottaa pelit jutun aiheeksi, niin sillä se selviää onko tytöllä kiinnostusta vaikkapa aloittaa pelaaminen. Äläkä etsi mitään stereotyyppisesti pelaajalta näyttävää tyttöä. Minä oon esimerkiksi ihan varmaan just sellaisen näköinen ja oloinen (pukeudun söpöihin, naisellisiin vaatteisiin ja mekkoihin, paijailen ja lässytän vapaa-aikani kissojeni kanssa, tykkään kutoa villasukkia ja kokkailla kaikkea höpöhöpö terveysvegeruokaa ja katsella romanttisia historiallisia draama sarjoja ja elokuvia), jonka ei varmasti voisi kuvitellakaan pelaavan paljon vapaa-ajallaan, mutta silti minä vaan tuolla pimeässä olkkarissa aika usein räiskin miekalla ja taioilla menemään ja kovin innoissani ootan sitä että kehityn ja opin tuossa paremmaksi.
Sen kivan tytön voi katsos tutustuttaa peleihin ja saada sen innostumaan ja lähtemään hommaan mukaan. Ei välttämättä tarvi löytää tyttöä, joka olisi jo valmiiksi pelaaja. :-)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:17"]
Suhde yleensä kariutuu siihen, ku yhtenäisyyksiä ei ole tarpeeksi. Niimpä pidän kiinni kriteereistäni ja haluan löytää itselleni tytön, joka rakastaa videopelejä yhtä paljon kuin minä! Koskaan ei olisi tylsää ja voisimme aina pelata kaikkea yhdessä.
[/quote]
Toimiva parisuhde vaatii kyllä muutakin kuin yhtäläisiä harrastuksia.
Meilläkin mies pelaa videopelejä ja on todella musikaalinen, kun itselläni taas ei riitä kiinnostus eikä kärsivällisyys peleihin ja musiikkia en oikeastaan edes kuuntele kuin vain jos bussissa on täysillä rääkyvä lapsi.
Se on enemmän se symbioosi ja toisen hyväksyntä, kuin että harrastetaan samoja asioita.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:49"]Itse en paljoa pelaa, mutta tykkään katsella kun mies pelaa :)
Mulle miehen pelihetki on läheisyys hetki, mies istuu sohvalla pelaamassa ja minä voin kyöhnätä vieressä :D
Ja yleensä myös osaan sanoa minne pelissä pitää mennä/tehdä, mikäli tulee jumahdus kohta, koska seuraan peliä tarkkaan.
Eli Ap ei välttämättä tarvitse pelaaja naista, vaan vaikka sellaisen joka tykkää katsoa pelaamista.
[/quote]
Itteäni ainaki ärsyttää melkeen aina, jos joku yrittää neuvoo ja käskee, minne pitää mennä :D miehes on varmasti herrasmies kun tottelee :) onnekas nainen ;)
[/quote]
Mies ite aikansa kiroaa ja kysyy sitten multa eli en ole koko aikaa neuvomassa :)
Minä olen 30-vuotias nainen ja pelannut melkein koko ikäni. Innostuin peleistä alle kouluikäisenä, kun jouluna paketista paljastui NES. Siitä asti olen pelannut, sekä tietokoneella, että konsoleilla. Tällä hetkellä pelaan vain konsoleilla, kotoa löytyy Wii U, PS2, PS3 ja Xbox One. Pelaan pääasiassa seikkailu/roolipelejä. Avoimen maailman pelit on suosikkejani. Skyrimiin en ole vieläkään kyllästynyt. Myös Dragon Age Inquisition, The Last of Us Remastered ja Far Cry 4 ovat tällä hetkellä kovasti mieleeni. Pelaan noin 2-6 tuntia päivässä, mutta en ihan joka päivä. Enemmänkin pelaisin jos olisi aikaa. Mikään nörtti en koe olevani, vaan ihan tavallinen työssäkäyvä nainen. Rumakaan en ole, enkä lihava. Mieheni pelaa paljon vähemmän kuin minä, mutta tukee harrastustani :D
No jes en mä ainakaa oo semmonen...
Itse en paljoa pelaa, mutta tykkään katsella kun mies pelaa :)
Mulle miehen pelihetki on läheisyys hetki, mies istuu sohvalla pelaamassa ja minä voin kyöhnätä vieressä :D
Ja yleensä myös osaan sanoa minne pelissä pitää mennä/tehdä, mikäli tulee jumahdus kohta, koska seuraan peliä tarkkaan.
Eli Ap ei välttämättä tarvitse pelaaja naista, vaan vaikka sellaisen joka tykkää katsoa pelaamista.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:49"]Itse en paljoa pelaa, mutta tykkään katsella kun mies pelaa :)
[/quote]
Itteäni ainaki ärsyttää melkeen aina, jos joku yrittää neuvoo ja käskee, minne pitää mennä :D miehes on varmasti herrasmies kun tottelee :) onnekas nainen ;)
kun täällä näitä pelaajanaisia nyt pyörii niin tsekatkaa tämä :D Kukaan törmännyt tällaisiin?
Ööh.. aika moni tyttö tykkää. Itse asiassa olin lukiossa kaveripiirissäni ainoa tyttö, joka ei pelannut. Nyt aikuisena olen tutustunut videopeleihin ja huomannut, että ne on tosi kivoja. Pelaan monena päivänä viikossa.
Mun miehessä taas on se vika ettei se tajuu videopelien päälle yhtään mitään. Tuhahtelee vaan. Oikeassa olet, olis kiva puolison kanssa pelailla, mut ei :(
Kokeile vaikka videopelimessuja. M20
Ne on vähän outoja tapauksia yleensä. En suosittele.
Videopelimessut kuulostaa hyviltä!
ja hienoa nähdä, että täälläkin jotkut hamekansapelurit seilaa, mutta kertokaa vielä, missä teiän kommuuni on että voi tulla pleikkaohjaimen kanssa pyytään ulos leikkimään!
Minkä ikäinen olet? Siitä riippuu aika lailla
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:20"]Ööh.. aika moni tyttö tykkää. Itse asiassa olin lukiossa kaveripiirissäni ainoa tyttö, joka ei pelannut. Nyt aikuisena olen tutustunut videopeleihin ja huomannut, että ne on tosi kivoja. Pelaan monena päivänä viikossa.
[/quote]
Minä taas olen aina ollut kaveripiirissäni ainut joka pelaa :(
N21
Täällä tyttö 42v kahden teinin äiti. pelaan päivin öin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:48"]
Täällä tyttö 42v kahden teinin äiti. pelaan päivin öin.
[/quote]
Taidat olla jo nainen...
Esimerkiksi minä ja 24 v siskoni pelataan videopelejä mielellämme! Minä olen varattu, mutta sisko olisi sinkku ;) ... Sisko muutenkin lämmin ja huumorintajuinen, vähän hassu :D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:48"]Täällä tyttö 42v kahden teinin äiti. pelaan päivin öin.
[/quote]
Mitä pelejä pelaat?