Mistä löydän tytön, joka on kiinnostunut videopeleistä?
Suhde yleensä kariutuu siihen, ku yhtenäisyyksiä ei ole tarpeeksi. Niimpä pidän kiinni kriteereistäni ja haluan löytää itselleni tytön, joka rakastaa videopelejä yhtä paljon kuin minä! Koskaan ei olisi tylsää ja voisimme aina pelata kaikkea yhdessä.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:05"]naiset jotka ovat pelinörttejä ovat yleensä melko rumia. ja monella on aspergerin syndrooma.
[/quote]
ei pidä paikkaansa. Olen hoikka, nätti blondi ja en näytä yhtään nörtiltä. Okkeasti kuitenkin vähän salaisesti olen. Olen suuri lotr-fani ja pelailen harvasen päivä pleikallani ac:ä tai the last of us:a (tämän hetken lempparini). Sinunlaistesi munapäiden junttejen takia pysyn hiljaa harrastuksestani. Et arvaiskaan että se pitkähiuksinen blondi joka kipitti vastaan korkkareissa ja mekossa olikin vähän sisäisesti "nörtti".
Coneihin niitä ainakin kertyy, anime- / manga- /cosplay-piireissä on aika paljon myös pelaavia naisia.
Muuallakin toki liikkuvat, mutta mitenpä tuo nyt tulisi ilmi jossain kapakassa tai ruokakaupassa. Pelikaupan hyllyjen välistä ehkä voisi bongata. Ei minusta ainakaan päällepäin näy.
N23
Itse tapasin mieheni mmorpg:ssä kuten joku muukin tässä ketjussa. Kumpikaan ei ollut mitään ihmeempää etsimässä, asiat vaan menivät omalla painollaan. 8 vuotta myöhemmin tulos on että minä en asu Suomessa ja meillä on 6kk vanha vauva :)
Kumpikaan ei pelaa enää yhtä paljon kuin alkuaikoina. Mutta välillä kun vauva nukkuu saatetaan pelata hetki yhdessä.
Minut löytäisi ulkoa juoksemassa lenkkiä, tai koulusta it-puolelta :D Pelaan useampana päivänä viikossa bäfää, armaa, dayzeetä ja muuta sellaista. Räiskintäpelit /,, Ulkoisesti en edes ole "nörttimäinen", meikkaan ja tykkään korkokengistä, jne.
t. 16v nörttimimmi
rakastan the sims pelejä. pelaan vuodesta 1998.
t. av-mamma 33 v
Kaveri löys naisen itelleen wowissa. :D tyttö muutti keväällä suomeen ja nyt odottavat vauvaa. :3
Täällä myös eräs tyttö, joka on pelannut koko elämänsä. Tällä hetkellä paljon tulee pelattua WoWia, GuilWars 2 ja Elder Scrollsia. Lemppareihin kuuluu konsolipeleissä kauhupelit, Silent Hillit, Resident Evilit ja Forbidden Sirenit. Pelaan aika lailla vähän kaikkea laidasta laitaan, lukuunottamatta perus sotapelejä, kun niistä en niinkään välitä. Peleissä pitää mun mielestä olla jotain muutakin tarinaa kun vaan toinen tai ensimmäinen maailmansota (Call of Dutyt ainakin ne ensimmäisimmät).
Mun avomieheni pelaa myös erittäin paljon ja saattaa olla et joinain vapaa päivinä menee koko päivä istuessa koneella vierekkäin pelatessa samoja pelejä. :) Me tavattiin yhteisen tutun kautta, eikä kumpikaan tiennyt että kumpikin pelaa näin suurissa määrin, loksahti muutenkin oikein hyvin.
Jaaha, siis nykyajan Suomessa ilmeisesti nainen ei saisi osata puolustaa itseään näiden joidenkin juttujen perusteella. Se tekee muka miesmäiseksi. :) Eipä kyllä yllätä kun katsoo, kuka kirjoittaja kyseessä. Mieluummin olisin itse vaikka "miesmäinen" kuin avuton. Valitettavasti osaan kiitettävästi hakata vain virtuaalihahmoja Tekkenissä.
Vastaus mistä mut löytää: tuu hakeen kotoa. Netissä toki pyörin ja joskus jopa ulkona, mutta varmimmin löytää sängynpohjalta pelaamasta.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 05:00"]
Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.
Onko teillä muuten kovat vaatimukset?
[/quote]
Yks vaatimus olis sellanen, ettei pelit ja kaverit joiden kanssa niitä pelataan menis sentään mun edelle. Tällaisen pelikaverin löysin, mutta jos suhteeseen alan niin en tyydy olemaan prioriteeteissa siellä loppupäässä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 05:00"]Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.
[/quote]
Mun vaatimus on, että elämäntavat pitää olla edes jotenkin kunnossa. Pestään edes pari kertaa kk pyykkejä (en itsekkään jaksa joka vk, mutta pesen pyykit ennenkun likaisilla pitäis mennä tuplakiekkaa), roskat löytää roskikseen ennenkuin ne alkaa haittaa liikkumista kämpällä ja jos painoindeksi ei olisi kauheasti siellä ylipainon riman kohdilla, koska ois kiva, jos poikaystävä näkis oman mulkkunsa, eikä poikaystävä olisi sydänkohtauksen partaalla, jos joutuiskin tekemään joskus jotain seksin aikaan. Minuun ei vaan iske isommat miehet. Muuten ei haittais, vaikka pelais sen lähes 24/7 ja ruokavalio koostuis pakastepizzoista ja energiajuomista (niinkuin minunkin koostuu just nyt + sipsit, mutta bmi on just ja just 18, koska vedän aamutreenit ennen kouluun lähtöä. Menee vajaa 30min jos nopeet.). Iso plussa olisi, jos jaksaisi pelata tunteja kerrallaan, muuten saattais poikaystävälle tulla vähän tylsää, kun mä vaan hakkaisin konetta ja pelaisin yksin.
Jos asuttais yhdessä, niin mulle kävis se, että hoitaisin kummankin pyykit ja ruuanlaiton ja siivouksen ylipäänsä, mutta poikaystävän pitäis tuoda likapyykit kylppäriin, likaiset astiat keittiöön (minä kuitenkin tiskaisin) ja huolehtis itse omasta hygieniastaan, eli kävisi käskemättä suihkussa ja pesisi hampaat. Oisko nää liikaa vaadittu?
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 05:00"]Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.
[/quote]
Mun vaatimus on, että elämäntavat pitää olla edes jotenkin kunnossa. Pestään edes pari kertaa kk pyykkejä (en itsekkään jaksa joka vk, mutta pesen pyykit ennenkun likaisilla pitäis mennä tuplakiekkaa), roskat löytää roskikseen ennenkuin ne alkaa haittaa liikkumista kämpällä ja jos painoindeksi ei olisi kauheasti siellä ylipainon riman kohdilla, koska ois kiva, jos poikaystävä näkis oman mulkkunsa, eikä poikaystävä olisi sydänkohtauksen partaalla, jos joutuiskin tekemään joskus jotain seksin aikaan. Minuun ei vaan iske isommat miehet. Muuten ei haittais, vaikka pelais sen lähes 24/7 ja ruokavalio koostuis pakastepizzoista ja energiajuomista (niinkuin minunkin koostuu just nyt + sipsit, mutta bmi on just ja just 18, koska vedän aamutreenit ennen kouluun lähtöä. Menee vajaa 30min jos nopeet.). Iso plussa olisi, jos jaksaisi pelata tunteja kerrallaan, muuten saattais poikaystävälle tulla vähän tylsää, kun mä vaan hakkaisin konetta ja pelaisin yksin.
Jos asuttais yhdessä, niin mulle kävis se, että hoitaisin kummankin pyykit ja ruuanlaiton ja siivouksen ylipäänsä, mutta poikaystävän pitäis tuoda likapyykit kylppäriin, likaiset astiat keittiöön (minä kuitenkin tiskaisin) ja huolehtis itse omasta hygieniastaan, eli kävisi käskemättä suihkussa ja pesisi hampaat. Oisko nää liikaa vaadittu?
t. 17v
[/quote]
Tostahan tulikin pitkä avautuminen :'D Nomut ei mun mielestä noi vaatimukset, mitkä ois jos asutaan yhdessä, oo niin pahat.
Täällähän on hyvin samanlaisia juttuja ku itellä :D Eli MMORPG pelistä sattumalta törmäsin sellaseen mieheen että oksat pois, nyt n. 8 vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, naimisissa ja asutaan miehen kotimaassa (EU-maa). Kummatkin pelataan edelleen kaikenlaisia PC-pelejä, tosin ei yhdessä niin paljon. Koneet on kyllä samalla seinällä vierekkäin :D
Suosittelen pelaamaan pelejä joissa on suuressa osassa sosiaalinen kontakti. Tottakai joissain peleissä on näitä G.I.R.L (Guy In Real Life) tyyppejä, mutta killoista, klaaneista ja heimoista löytyy aina jokunen tyttö, ja vaikka ei löysäisi sitä omaa gf niin ainahan hyville pelikavereille on tilaa! :)
Pakko sanoa etten tiedä niin tosta konsolimaailmasta, mutta PC juttuja on esim. steam (aina voi kysyä kiinnostavan tytön steamia ja siellä rupatella!), Assemblyt, lanit jne.
Nainen 31
Minä en ennen välittänyt noista peleistä, mutta kun meille kotiutui mw3 ja sitä kokeiltuani innostuin :D en siis pelaa viikottain kuten ei mieskään, mutta silloin tällöin innostutaan.
t. N21
Ai mistäkö? Näemmä täältä AV:lta, meitä näyttäisi olevan pilvin pimein. :D oma mieheni ihastui minuun Linux-nörttiyden vuoksi ja siitä se sitten lähti ;-)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:05"]naiset jotka ovat pelinörttejä ovat yleensä melko rumia. ja monella on aspergerin syndrooma.
[/quote]
Kaunis, fiksu ja tasapainoinen pelaajanainen ilmoittautuu. Hep.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 05:00"]Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.
[/quote]
Huikeet vaatimukset! Omat vaatimukset on siinä, että olis ihan hirrrveen kiva jos mies ei olisi itseäni juurikaan lyhyempi (176cm), ei ole pelkän pimperon perässä ja tykkäis yhdessä pelailla jotain. Ja sietäisi kissoja. Koska niitä omistan ja tulen varmasti aina omistamaankin.
-psn daijinminister
Jännä ettette te pelaajatytyt löydä pelaavaa miestä, kun tilastollisesti sellainen omistautunut pelaaminen (säännöllisesti tunteja putkeen) on yleisempää miehillä kuin naisilla.