Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet 34v miehestä joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 150 eri naisen kanssa?

Vierailija
07.11.2021 |

Jos tällainen asia tulisi siis ilmi kun tapailet miestä.

Mitä ajattelisit?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Sinä siis tiedät monta kumppania naisellasi on ollut mutta nainen ei tiedä monta sinulla on ollut? Vai oletko valehdellut hänelle?

Hän on kertonut omista suhteistaan avoimesti. Minulta hän ei ole kysynyt kumppanien määrästä mitään. Hän ei ilmeisesti oleta, että niitä olisi kovin paljoa, koska olen kuitenkin viimeksi ollut pitkässä suhteessa. Hän on ollut lähinnä kiinnostunut mikä siinä pitkässä suhteessa meni pieleen. En siis ole valehdellut mitään. Olen vain jättänyt kertomatta tosiasian, joka saattaisi pilata hyvän suhteemme.

Vierailija
62/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noi siis pelkkiä irtopainoksia? Ajattelisin miehen olevan huono sängyssä ja haluton parisuhteeseen.

Aika huono saa kyllä olla jos noin monen joukosta yksikään ei ole kelpuuttanut suhteeseen.

Usko tai älä, mutta moni mies on todella huono sängyssä. Kyllä joku nainen aina vie, jos sänkypuuhat natsaa. Jos tämän lisäksi mies ei itse ole oma-aloitteinen parisuhteeseen, niin voi hyvin syntyä ap:n keksimä tilanne. Olen siis tuo jota lainasit ja kokemusta on sadoista irtopainoksista/kokeiluista ja lisänä sitten parisuhteet ja nykyään perhe. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes metrin tikulla. 150 eri römpsän JA niiden edellisten kumppanien bakteerikannat iloisesti yhden hepin nupissa, hyi yök. Ja kattava kokoelma HPV-kantoja. En ottaisi kumppania joka on maannut koko kylän läpi. Ällöttävä ajatus.

Mutta otat silti myrkkyinjektion jos joku THL noita suosittaa ;) ?

Äly hoi, miksi jätit!

Vierailija
64/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maksullista seksiä ostaneet todellakaan.

Vierailija
65/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on vielä niitä miehiä jotka kertovat työpaikan kahvipöydässä kokemuksistaan naisten kanssa kuten saimme aiemmin lukea. Onneksi itsellä 2 lasta tehty eikä tarvitse olla kenenkään miehen kanssa enää.

Mikä miehiä oikein vaivaa? Ei ole enää kunnon miehiä.

Vierailija
66/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä keskustelua täällä. Minkä takia mies välttämättä kehuskelisi panokavereidensa määrällä tai yrittäisi jotenkin korottaa itseään kertomalla asiasta.

Ei tiedetä AP:n lähtötilannetta, mutta mitä jos mies olisikin tavannut elämänsä kumppanin ja haluaa kertoa asiasta ikään kuin synninpäästönä. Toihan on ihan huolestuttavan iso määrä.

Tuollainen mies ei koskaan tapaa elämänsä kumppania. Sama meno jatkuu ihan varmasti suhteessakin.

Vierailija
67/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Olet sitten mennyt uskomaan, mitä naisesi on kertonut seksikokemuksistaan? Ihanan naivia. 😂 Naisilla on aina ollut vain 3 kumppania ja niiden jälkeen sinä olet aina se paras.

Vierailija
68/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis tiedät monta kumppania naisellasi on ollut mutta nainen ei tiedä monta sinulla on ollut? Vai oletko valehdellut hänelle?

Hän on kertonut omista suhteistaan avoimesti. Minulta hän ei ole kysynyt kumppanien määrästä mitään. Hän ei ilmeisesti oleta, että niitä olisi kovin paljoa, koska olen kuitenkin viimeksi ollut pitkässä suhteessa. Hän on ollut lähinnä kiinnostunut mikä siinä pitkässä suhteessa meni pieleen. En siis ole valehdellut mitään. Olen vain jättänyt kertomatta tosiasian, joka saattaisi pilata hyvän suhteemme.

Olet jättänyt tärkeitä asioita kertomatta naiselle ja hän on tehnyt päätöksen seurustelusta kanssasi väärin perustein.

Vierailija
69/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän surullinen hänen puolestaan siitä, että on saanut aikuisiällään seksiä siis keskimäärin harvemmin kuin kerran kuussa.

Vierailija
70/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mieleen ensimmäisenä sukupuolitaudit ja toisena se, ettei tyyppi ole ihan normaali. 

Kelpuutin jo nuorena suhteeseen vain miehet, joilla on ollut pitkiä parisuhteita eli ovat sitoutuvaa tyyppiä.

Vierailija
71/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten mennyt uskomaan, mitä naisesi on kertonut seksikokemuksistaan? Ihanan naivia. 😂 Naisilla on aina ollut vain 3 kumppania ja niiden jälkeen sinä olet aina se paras.

No jos hän on ollut pitkään naimisissa niin miksi en uskoisi. Lisäksi kun tiedän hänen luonteensa niin on hyvin helppoa nähdä harrastaako nainen irtosuhteita vai ei.

Vierailija
72/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitty koko nainen.

Vierailija
73/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on vielä niitä miehiä jotka kertovat työpaikan kahvipöydässä kokemuksistaan naisten kanssa kuten saimme aiemmin lukea. Onneksi itsellä 2 lasta tehty eikä tarvitse olla kenenkään miehen kanssa enää.

Mikä miehiä oikein vaivaa? Ei ole enää kunnon miehiä.

Tietää pysyä tietyillä aloilla työskentelevistä miehistä erossa.

Vierailija
74/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei seksikumppaneiden määrä häiritse yhtään, vaikka olisi viellä 100 enemmän, mutta se ettei ole koskaan seurustellut herättää epäluuloja. Jotain vikaa täytyy miehessä silloin olla. En haluaisi noin parisuhteesta kokematonta kumppania itselleni.

Vierailija
75/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jättänyt tärkeitä asioita kertomatta naiselle ja hän on tehnyt päätöksen seurustelusta kanssasi väärin perustein.

Näen asian eri tavalla. Olen aina ajatellut, että lopetan irtosuhteet kun rakastun oikeasti. Miksi ihmeessä asettaisin suhteemme epävakaalle pohjalle menneisyyden takia, johon me kumpikaan ei voida enää vaikuttaa. Ei tässä nyt sentään mistään rikoksesta ole kysymys ja niistäkin saa vapautuksen kun tuomio on kärsitty.

Vierailija
76/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei seksikumppaneiden määrä häiritse yhtään, vaikka olisi viellä 100 enemmän, mutta se ettei ole koskaan seurustellut herättää epäluuloja. Jotain vikaa täytyy miehessä silloin olla. En haluaisi noin parisuhteesta kokematonta kumppania itselleni.

Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta ja tarttuu vaikka käyttäisi kondomia. Itsellä 2 lasta, mutta luulisi että niitä kenellä ei ole kiinnostaisi tuo asia.

Vierailija
77/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko papilloomavirusta? Tai eleleekö kondylooma jossain? On saastunut ukko, en koskisi tikullakaan. Ei osaa todennäköisesti naida, koska kukaan ei halua häntä uudestaan. Tai ei osaa itse luoda tunnesuhdetta seksisuhteeseen. Eli jyystäjä! Juokse!

Kyllä usean naisen kanssa on ollut seksisuhde, ja miestä on kehuttu

ap

Missä? Instassa? FB:ssä? Vai ihan baarissa kaverisi suositteli?`?

Tämä kommentti paljasti, että taas teinien tehtailema teoreettinen aloitus.

Vierailija
78/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitty koko nainen.

Todellisuus on monesti tarua ihmeellisempää.

Vierailija
79/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon

Vierailija
80/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen asian eri tavalla. Olen aina ajatellut, että lopetan irtosuhteet kun rakastun oikeasti. Miksi ihmeessä asettaisin suhteemme epävakaalle pohjalle menneisyyden takia, johon me kumpikaan ei voida enää vaikuttaa. Ei tässä nyt sentään mistään rikoksesta ole kysymys ja niistäkin saa vapautuksen kun tuomio on kärsitty.

Järkyttävä mies, valehtelet naiselle etkä anna hänen itse päättää.