Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet 34v miehestä joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 150 eri naisen kanssa?

Vierailija
07.11.2021 |

Jos tällainen asia tulisi siis ilmi kun tapailet miestä.

Mitä ajattelisit?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä keskustelua täällä. Minkä takia mies välttämättä kehuskelisi panokavereidensa määrällä tai yrittäisi jotenkin korottaa itseään kertomalla asiasta.

Ei tiedetä AP:n lähtötilannetta, mutta mitä jos mies olisikin tavannut elämänsä kumppanin ja haluaa kertoa asiasta ikään kuin synninpäästönä. Toihan on ihan huolestuttavan iso määrä.

Etkö tosiaankaan ole huomannut tällaista ilmiötä, että jotkut varsinkin nuoret miehet kehuu panoillaan? Elämme varmaan eri planeetoilla.

Vierailija
102/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Sinä siis tiedät monta kumppania naisellasi on ollut mutta nainen ei tiedä monta sinulla on ollut? Vai oletko valehdellut hänelle?

Hän on kertonut omista suhteistaan avoimesti. Minulta hän ei ole kysynyt kumppanien määrästä mitään. Hän ei ilmeisesti oleta, että niitä olisi kovin paljoa, koska olen kuitenkin viimeksi ollut pitkässä suhteessa. Hän on ollut lähinnä kiinnostunut mikä siinä pitkässä suhteessa meni pieleen. En siis ole valehdellut mitään. Olen vain jättänyt kertomatta tosiasian, joka saattaisi pilata hyvän suhteemme.

Olet jättänyt tärkeitä asioita kertomatta naiselle ja hän on tehnyt päätöksen seurustelusta kanssasi väärin perustein.

Näen asian eri tavalla. Olen aina ajatellut, että lopetan irtosuhteet kun rakastun oikeasti. Miksi ihmeessä asettaisin suhteemme epävakaalle pohjalle menneisyyden takia, johon me kumpikaan ei voida enää vaikuttaa. Ei tässä nyt sentään mistään rikoksesta ole kysymys ja niistäkin saa vapautuksen kun tuomio on kärsitty.

Näitä palstoja kun lukee niin menee luottamus kaikkiin miehiin. Meidän työpaikalla on sinkkumiehiä, mutta kummasti ei ole aikaa naisilla nykyään enää jutella heidän kanssaan mistään.

Osa on lyhyitäkin, mutta kaikilla niillä on palstan mukaan kumppaneita ollut sadoittain.

Mitä se lyhyys muka estäisi? Heissäkin on karsimaattisia ja supliikkeja komistuksia, joilla ei takuulla ole mitään ongelmaa saada naista. Olen ollut tällaisen lyhyen miehen kanssa ja hyvin vihjasi, että kumppaneita on ollut. Ei ollut mitään syytä miksi en olisi uskonut, jos kelpasi minullekin niin miksi ei olisi kelvannut monelle muullekin.

Niin, kirjoitin, että myös lyhyillä miehillä on ollut sadoittain kumppaneita. Suomessa on alle 60-vuotiaissa miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia, ikäluokassa 20-39 on 70000 miestä enemmän kuin naisia ja osa naisista ei enää luota miehiin eikä halua parisuhdetta, niin se vain menee.

Miehet ovat tehneet naisille palveluksen, tunnustaneet, että he valehtelevat kumppaneiden määrän, joten osa naisista ei halua enää parisuhdetta.

Lisäksi oli tuo juttu, että palolaitoksella ensihoitajat ja palomiehet ovat jutelleet mitä naisten kanssa kahden kesken ovat tehneet, yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että hän on vain seksin perässä ja minä en. Etsiköön jonkun muun.

Tässä on oletuksena että mies haluaisi seurustella kanssasi.

ap

Miten voisi luottaa siihen että hän tarkoittaa mitä sanoo eikä halua vain seksiä? Miksi hän haluaisi parisuhdetta juuri minun kanssani, kun 150 muun naisen kanssa hän halusi lähinnä panemista?

Ei mitenkään. Luultavasti ei tarkoittaisikaan vaan olisit vain yksi merkityksetön numero siellä joukossa. Tietysti rakastuneena haluaa toivoa että juuri minä voisin olla se, jonka kohdalla hän pysähtyy ja muuttuu, mutta niin ei tule käymään. En usko että tuollaista käyttäytymistä niin vain lopetetaan.

Mulla on siis itselläni kokemusta tällaisesta ja pelkäksi panoksi jäin minäkin.

Vierailija
104/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten voisi luottaa siihen että hän tarkoittaa mitä sanoo eikä halua vain seksiä? Miksi hän haluaisi parisuhdetta juuri minun kanssani, kun 150 muun naisen kanssa hän halusi lähinnä panemista?

Ei mitenkään. Luultavasti ei tarkoittaisikaan vaan olisit vain yksi merkityksetön numero siellä joukossa. Tietysti rakastuneena haluaa toivoa että juuri minä voisin olla se, jonka kohdalla hän pysähtyy ja muuttuu, mutta niin ei tule käymään. En usko että tuollaista käyttäytymistä niin vain lopetetaan.

Ja lisäksi voi saada vaikka herpeksen, ei tarvita kuin yksi kerta.

Vierailija
105/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja lisäksi voi saada vaikka herpeksen, ei tarvita kuin yksi kerta.

No se tietysti myös. Minä pidin kyllä huolen että ehkäisy oli kunnossa, muuten olisin jättänyt välistä. Mies olisi mielellään vedellyt paljaalla.

Vierailija
106/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Sinä siis tiedät monta kumppania naisellasi on ollut mutta nainen ei tiedä monta sinulla on ollut? Vai oletko valehdellut hänelle?

Hän on kertonut omista suhteistaan avoimesti. Minulta hän ei ole kysynyt kumppanien määrästä mitään. Hän ei ilmeisesti oleta, että niitä olisi kovin paljoa, koska olen kuitenkin viimeksi ollut pitkässä suhteessa. Hän on ollut lähinnä kiinnostunut mikä siinä pitkässä suhteessa meni pieleen. En siis ole valehdellut mitään. Olen vain jättänyt kertomatta tosiasian, joka saattaisi pilata hyvän suhteemme.

Olet jättänyt tärkeitä asioita kertomatta naiselle ja hän on tehnyt päätöksen seurustelusta kanssasi väärin perustein.

Näen asian eri tavalla. Olen aina ajatellut, että lopetan irtosuhteet kun rakastun oikeasti. Miksi ihmeessä asettaisin suhteemme epävakaalle pohjalle menneisyyden takia, johon me kumpikaan ei voida enää vaikuttaa. Ei tässä nyt sentään mistään rikoksesta ole kysymys ja niistäkin saa vapautuksen kun tuomio on kärsitty.

Näitä palstoja kun lukee niin menee luottamus kaikkiin miehiin. Meidän työpaikalla on sinkkumiehiä, mutta kummasti ei ole aikaa naisilla nykyään enää jutella heidän kanssaan mistään.

Osa on lyhyitäkin, mutta kaikilla niillä on palstan mukaan kumppaneita ollut sadoittain.

Eevasta alkaen naisiin on ollut 120% luotto ;)

Nyt ne vielä saa päättää asioista, ja kato miten menee.

Kaikkien aikojen Jonestown!! :)

Vierailija
107/121 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko papilloomavirusta? Tai eleleekö kondylooma jossain? On saastunut ukko, en koskisi tikullakaan. Ei osaa todennäköisesti naida, koska kukaan ei halua häntä uudestaan. Tai ei osaa itse luoda tunnesuhdetta seksisuhteeseen. Eli jyystäjä! Juokse!

Kyllä usean naisen kanssa on ollut seksisuhde, ja miestä on kehuttu

ap

Aikanaan tuollaisen miehen kanssa seksisuhteeseen langenneena voin kertoa oman kokemuksen: miehen "taidot" olivat pelkkää p*rn*jyystöä, eikä mies ollut millään tavalla henk/emot läsnä. Otti itseensä, jos nainen yritti vähän opastaa, että mikä tuntuisi hyvältä. Eli huonoa rynkytystä, vaikka mies erittäin kokenut. Kyllä pitkä parisuhde / pitkät parisuhteet opettaa tällä elämän saralla taitoja ihan eri tavalla.

Parhaita miehiä ovat pitkissä parisuhteissa olleet joka tavalla. Heillä on kokemusta seksistä, kun toisen jo tuntee paremmin ja ymmärrystä naisen seksuaalisuudesta toisin kuin satoja irtosuhteita harrastaneella miehellä, jota ei ehkä ole suhteeseen huolittu sen yhden kerran ja käytöksen jälkeen tai sitten ei ole soveltuva parisuhteeseen muutenkaan. 

Tämä pätee ihan molempiin sukupuoliin, että runsas irtoseksin määrä kyllä kertoo jotain ihmisen ongelmista parisuhteeseen liittyen. Ei tee ketään huonoksi ihmiseksi, mutta aika varovainen olisin tuollaisen kanssa suhteeseen ryhtymään.

Allekirjoitan täysin, molempien sukupuolten osalta.

Vierailija
108/121 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pelimies pää täynnä kusta!

Kukaan nainen ei kelpaa sulle et ole edes ihminen,elukka.

Pidät naisia vaan reikänä.

Oot tunnevammanen,sitoutumiskammoinen ja ikuinen Peter-pan! Onnea elämääs sinä kävelevä sukupuolitauti!

109/121 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi kyllä olevan mitään tulevaisuutta. Itse en kykene tuollaiseen tunteettomaan toimintaan. 

Vaikuttaisi myös siltä, että kyseinen henkilö ei kykene tunteisiin eikä sitoutumaan, eikä halua parisuhdetta. 

Sukupuolitautien vaara on myös melkoinen jos lentelee kukasta kukkaan.

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

110/121 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa

Kaikkia höyläävä mies kuuluu pikemminkin ö-mappiin. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
111/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis kiva, voisin olla kaveri. Mutta en aloittaisi mitään suhdetta.

Vierailija
112/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmeellistä tuossa määrässä muka on?

Jos laskettaisiin baari-ikäisestä, niin alle 10 panoa / vuosi.

Todellisuudessa jakaantuu varmaan niin, että luku on n. 8 / vuosi.

Onpas kauheaa...

Ihme porukkaa täällä.

Vierailija
113/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v, en ole koskaan seurustellut ja seksiä olen kahden eri ihmisen kanssa harrastanut joten kelpaanko kenellekkään?

Vierailija
114/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3

Mies ei saa harrastaa irtoseksiä, mutta naiset kilahtavat AINA, jos mies sanoo, että kelpuuttaa naisen vain, jos hänellä on alle 3 seksikumppania.

Naisilla saa olla naisten mukaan menneisyys, mutta miehellä ei! N21

Miksi sinä esiinnyt naisena palstalla, ja vielä noin nuorena pentti?

Vierailija
115/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki. Voisi kasvattaa sarvetkin päähän.

Vierailija
116/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari. Ei jatkoon. Sustahan saa jo 20 erilaista hpv virustakin kerralla(kondomikaan ei näiltä suojaa)

En halua syöpää.

Vierailija
117/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa naisia

Vierailija
118/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on naurettava kun laskee kumppaneita. Muistan kun joskus seiskalla luokkakaverit laskeskeli että oon pussaillu niin ja niin monen kaa.

Vierailija
119/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä houkutteleva, kuin puhki nussastu huo ra

Vierailija
120/121 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo määrä tuon ikäiselle sinänsä paljoa ole, mutta kyllä epäilyttäisi kykeneekö sitoutumaan jos ei ole vielä tähänkään mennessä.