Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täysin raittiit miehet tylsää seuraa?

Vierailija
02.07.2025 |

Siis jos ei koskaan käytä alkoholia niin ovatko usein luonteeltaan tylsempiä? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, miesten aatelia!

Ei kait kukaan edes juo enää tänä tiedon aikana.

Raittiit miehet vaan on best!

Vierailija
2/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, miesten aatelia!

Ei kait kukaan edes juo enää tänä tiedon aikana.

Raittiit miehet vaan on best!

Tämä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiit miehet on kuumaa kamaa! Vain juntit juopottelee. 

Vierailija
4/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostavaa juomisessa olisi?

Vierailija
5/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin ja siksi naiset haluaa aina seurustella alkoholia kittaavien jännämiesten kanssa. Alkoholisti aiheuttaa naisille kaikenlaista pelkoa ja väkivaltaa eikä se ole tylsää joten naiset valitsee sellaisen miehen. 

Vierailija
6/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti usen naiset ottaa sen joka ryyppää eikä sitä raitista miestä.

Vierailija
7/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman alkoholia on tylsää, joten myös nämä juomattomat ihmiset ovat tylsää seuraa illanistujaisissa.

Vierailija
8/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa juomisessa olisi?

Hauskimmat tyypit juo. Se on lähes ihmistyyppi. Se ei istu kuivin suin. Parempi on tietysti raitistunut, kuin alkoholisoitunut mies. Seuramiehillä käyttö lähtee helposti lapasesta iän myötä. Kukaan ei halua vanhaa juoppoa. Sen takia pitää sanoa raitis.

Nuori raitis mies on yleensä uskis ja ne on tylsimpiä ihmisiä mitä on olemassa.

Vierailija
9/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen kohdannut vain yhden miehen joka ei juonut ollenkaan alkoholia kun olimme tapahtumassa - joi limsaa. En halua haukkua, mutta sattuu olemaan energialtaan passiivinen ja epämaskuliininen.

Vierailija
10/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholia kittaava mies on tylsä. En jaksa katsella kaljan lipittämistä, kännissä kompurointia, kuunnella sammaltavaa puhetta tai muka-hauskoja känniläisten juttuja, enkä kuskata känniläistä kun ei pysty itse ajamaan baarista kotiin. En myöskään halua kustantaa alkoholia tai katsella miestä joka "juo ongelmiinsa" niiden ratkaisemisen sijasta. 

Juominen miehessä ehkä isoin turn off. Raittiit miehet ovat in

Vierailija
11/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei juo. On älykäs, ja siksi myös hauska. Alkoholia käyttävät miehet eivät ole hauskoja. Yleensä, mitä enemmän juovat, sitä tyhmemmäksi muuttuvat, jolloin kenelläkään ei ole enää hyviä juttuja. Aika alatyylistä minusta humaltua. 

Vierailija
12/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitää olla oikealla tavalla raitis, ikään kuin ylevän periaatteen takia ja teräksenlujan selkärangan takia. Jos on raitistunut juoppo, ei kelpaa kellekään.

Vierailija
13/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä olen kohdannut vain yhden miehen joka ei juonut ollenkaan alkoholia kun olimme tapahtumassa - joi limsaa. En halua haukkua, mutta sattuu olemaan energialtaan passiivinen ja epämaskuliininen.

Jaaaaaa räväkät feministit tai passiiviset miehet alapeukuttaa. Miksi loukkaannuitte?

Vierailija
14/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomies ei juo, ottaa mielummin holittoman. Ryyppäämisen sijaan saattaa fiksailla pyörää tai minua iltojen ratoksi 😁 ei ole tylsä.

Vierailija
15/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8v.

Olis vetänyt välillä vaikka pullon viinaa, niin ei olisi ollut aina niin kärttyinen, penseä, tylsä ja iloton.

Nykyinen juo ehkä kerran kuukaudessa, ja ruuan kanssa viiniä. Oikein hyvä.

Örveltäjät ja ongelmaiset ovat asia erikseen.

Vierailija
16/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Ei ole olemassa yhtä ihmistyyppiä.

Vierailija
17/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo usein ja en ole kelvannut naisille. Uskokaa vaan huviksenne ettei raitis kelpaa. Join viimeksi vuosia sitten, se oli kai v 2017. Olen varmaan pyytänyt satoja naisia treffeille ja usein tulee puheeksi alkoholi. En käy baareissa sanon naisille ja usein siihen loppuu tutustuminen. Kävin baarissa viimeksi 19 vuotta sitten.

Vierailija
18/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo usein ja en ole kelvannut naisille. Uskokaa vaan huviksenne ettei raitis kelpaa. Join viimeksi vuosia sitten, se oli kai v 2017. Olen varmaan pyytänyt satoja naisia treffeille ja usein tulee puheeksi alkoholi. En käy baareissa sanon naisille ja usein siihen loppuu tutustuminen. Kävin baarissa viimeksi 19 vuotta sitten.

Sinä olet nainen ja nimesi on Riitta

Vierailija
19/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen, keskimäärin 20 kiloa ylipainoinen nainen tylsää seuraa? Nehän eivät tee muuta kuin syövät, katsovat TV:tä ja syövät & katsovat TV:tä.

Vierailija
20/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, miesten aatelia! Ei kait kukaan edes juo enää tänä tiedon aikana. Raittiit miehet vaan on best!

V a a n .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme