Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet 34v miehestä joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 150 eri naisen kanssa?

Vierailija
07.11.2021 |

Jos tällainen asia tulisi siis ilmi kun tapailet miestä.

Mitä ajattelisit?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulle kuuluisi paljonko on irtosuhteita ollut. Se vaikuttaisi, että on jo ikää ja ei ole ollut vakisuhteessa, se olisi hälyttävää. En tapailisi.

Vierailija
22/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin missä tilanteessa tämä olisi edes tullut ilmi.

En ole koskaan kysynyt monenko kanssa mieheni on ollut, eikä hän minulta. Mielestäni asia, jolla ei ole mitään merkitystä.

Jos se pitää erikseen tuoda ilmi, olettaisin hänellä olevan todella huono itsetunto ja että hän on epävarma itsestään kun pitäisi jotenkin alleviivata hoitojensa määrää.

Itse olen ollut pitkissä suhteissa ja yhdyntöjä on niissä kertynyt moninkerroin enemmän. Mutta ei tämäkään kerro mitään.

Vierailija
24/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ainakin herpes tuolla kumppanimäärällä, sehän tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
25/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noi siis pelkkiä irtopainoksia? Ajattelisin miehen olevan huono sängyssä ja haluton parisuhteeseen.

Aika huono saa kyllä olla jos noin monen joukosta yksikään ei ole kelpuuttanut suhteeseen.

Vierailija
26/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että hän on vain seksin perässä ja minä en. Etsiköön jonkun muun.

Tässä on oletuksena että mies haluaisi seurustella kanssasi.

ap

Vierailija
27/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä sisältö vähissä kun VA-palstalla lojuu.

Unohdit mainita että (lähes) kaikki panot oli rahalla hankittuja? Surkea mies joka asiassa.

Tai sitten vaan 0/5 trollauksen yritys. Aika laimea.

Yksikään pano ei ole rahalla hankittu.

Ei ole trolli.

ap

Vierailija
28/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että hän on vain seksin perässä ja minä en. Etsiköön jonkun muun.

Tässä on oletuksena että mies haluaisi seurustella kanssasi.

ap

Ihan varmasti haluaisi :D

Vierailija
29/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että neuroottinen, kuka noin tarkkaan laskee?

Nuori katteeton rehvastelija.

Kyseessä on "noin" -arvio, ei tarkka luku

ap

Vierailija
30/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on varmaan aika huono sänkyhommissa kun ei tuollaisenkaan määrän jälkeen ole kellekkään vakkariksi kelvannut. Ei jatkoon.

Vierailija
31/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt monenko kanssa mieheni on ollut, eikä hän minulta. Mielestäni asia, jolla ei ole mitään merkitystä.

Jos se pitää erikseen tuoda ilmi, olettaisin hänellä olevan todella huono itsetunto ja että hän on epävarma itsestään kun pitäisi jotenkin alleviivata hoitojensa määrää.

Itse olen ollut pitkissä suhteissa ja yhdyntöjä on niissä kertynyt moninkerroin enemmän. Mutta ei tämäkään kerro mitään.

Jos nainen on jakorasia niin hän ei välitä miehen kumppaneiden määrästä.

Ne naiset joilla on ollut vain vähän kumppaneita eivät halua miestä joka on ollut melkein jokaisen kaupungissa asuvan naisen kanssa.

Ei ole kiva, kun pariskunta saa lapsen ja mies on aikanaan testannut myös lapsen kavereiden äidit.

Vierailija
32/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lopahtaisi kyllä, koska en voisi luottaa että mies olisi kiinnostunut vakavammasta jutusta. Huolettaisi hieman myös sukupuolitaudit.

Vierailija
33/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihmiseltä joka ei kykene sitoutumaan, eli näitä miehiä jotka omien sanojensa mukaan "rakastaa naisia" mutta nimenomaan monikossa. Jatkakoon minun puolestani metsästystään, en itse tuollaista miestä katselisi.

Vierailija
34/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyseessä on hyvin onneton ihminen. Hän etsii kuumeisesti ja pakkomielteisesti jotain, mitä ei löydä, eikä edes pystyisi sitoutumiskammoisena löytämään. Luulen, että sekä alkoholismin että itsemurhan todennäköisyys on suuri.

Vierailija
35/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimuna.

Mutta suuri sielu, tatanistipiikkirokotukseen saakka :)

Vierailija
36/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän on moukka, kun kertoilee tuollaista. Minä en ainakaan kysy moista keneltäkään. Ei kuulu mulle.

Toisekseen ajattelen, että hän on luultavasti huono sängyssä. Ei ole saanut kunnon oppia naiselta ja/tai on pantu syystä aina takaisin kiertoon jonkun muun riesaksi. Hyvät aina korjataan talteen kuleksimasta.

Vierailija
37/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 150 naista? Taitaa olla mammanpoika? Meidän mölkkyremmin parhaalla oli jo tuossa iässä mennyt laskut sekaisin kolmensadan (300) kohdalla!

Vierailija
38/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3

Mies ei saa harrastaa irtoseksiä, mutta naiset kilahtavat AINA, jos mies sanoo, että kelpuuttaa naisen vain, jos hänellä on alle 3 seksikumppania.

Naisilla saa olla naisten mukaan menneisyys, mutta miehellä ei! N21

Hei kommentoija, on sanomattakin selvää että olet mies :) Selvennetään tähän vielä: irtosuhteet itsessään on ihan ok. Määrälläkään ei välttämättä ole väliä. Mutta jos ihmisellä on valtava määrä irtosuhteita ilman parisuhteita, on hyvin kyseenalaista kykeneekö siinä tilanteessa sitoutumaan vai kiinnostaako aina uusi ja uusi kokemus. Siksi ei jatkoon.

Vierailija
39/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on jakorasia niin hän ei välitä miehen kumppaneiden määrästä.

Ne naiset joilla on ollut vain vähän kumppaneita eivät halua miestä joka on ollut melkein jokaisen kaupungissa asuvan naisen kanssa.

Ei ole kiva, kun pariskunta saa lapsen ja mies on aikanaan testannut myös lapsen kavereiden äidit.

Olisi järkyttävää, kun tuollainen kumppanimäärä tulisi ilmi ja olisit ehtinyt jo naimisiin. Iso pettymys.

Vierailija
40/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3

Mies ei saa harrastaa irtoseksiä, mutta naiset kilahtavat AINA, jos mies sanoo, että kelpuuttaa naisen vain, jos hänellä on alle 3 seksikumppania.

Naisilla saa olla naisten mukaan menneisyys, mutta miehellä ei! N21

Totta. Itse olen vanhempi mies kuin aloittaja, ja olen parisuhde ihminen. Naimisissakin ollut. Karkeasti laskien 100 naista joidenka kanssa elämäni varrella olen harrastanut seksiä. Onko se sitten paha? Ei mielestäni, koska parisuhteen päättymisen jälkeen en ole halunnut rynnätä heti uuteen suhteeseen, vaan ollut sinkkuna pitkän aikaa. Luonnollisesti seksiä tehnyt mieli, vaikken ole halunnut vielä suhdetta. Aina harrastanut turvaseksiä ja käynyt testeissä. Ei ole koskaan ollut sukupuoli tauteja. Ne uusperhekuviot eivät aina ole helpoimmasta päästä, vaikka molemmilla osapuolilla olisi tahtoa yrittää. Joitakin naisia epäilyttänyt olenko luotettava, jos ovat itse kysyneet seksikumppaneideni määrää, ja olen vastannut rehellisesti. En ole pettäjä luonne, mutta joitakin vaivaa selvästi kumppaneideni määrä.