Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet 34v miehestä joka ei ole koskaan seurustellut, mutta on harrastanut seksiä 150 eri naisen kanssa?

Vierailija
07.11.2021 |

Jos tällainen asia tulisi siis ilmi kun tapailet miestä.

Mitä ajattelisit?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3

Mies ei saa harrastaa irtoseksiä, mutta naiset kilahtavat AINA, jos mies sanoo, että kelpuuttaa naisen vain, jos hänellä on alle 3 seksikumppania.

Naisilla saa olla naisten mukaan menneisyys, mutta miehellä ei! N21

Hei kommentoija, on sanomattakin selvää että olet mies :) Selvennetään tähän vielä: irtosuhteet itsessään on ihan ok. Määrälläkään ei välttämättä ole väliä. Mutta jos ihmisellä on valtava määrä irtosuhteita ilman parisuhteita, on hyvin kyseenalaista kykeneekö siinä tilanteessa sitoutumaan vai kiinnostaako aina uusi ja uusi kokemus. Siksi ei jatkoon.

Kumppaneiden määrällä on osalle naisista väliä. Se unelmien nainen voi jäädä saamatta vaimoksi tuon takia.

Vierailija
42/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin missä tilanteessa tämä olisi edes tullut ilmi.

En ole koskaan kysynyt monenko kanssa mieheni on ollut, eikä hän minulta. Mielestäni asia, jolla ei ole mitään merkitystä.

Jos se pitää erikseen tuoda ilmi, olettaisin hänellä olevan todella huono itsetunto ja että hän on epävarma itsestään kun pitäisi jotenkin alleviivata hoitojensa määrää.

Itse olen ollut pitkissä suhteissa ja yhdyntöjä on niissä kertynyt moninkerroin enemmän. Mutta ei tämäkään kerro mitään.

Jos nainen on jakorasia niin hän ei välitä miehen kumppaneiden määrästä.

Ne naiset joilla on ollut vain vähän kumppaneita eivät halua miestä joka on ollut melkein jokaisen kaupungissa asuvan naisen kanssa.

Ei ole kiva, kun pariskunta saa lapsen ja mies on aikanaan testannut myös lapsen kavereiden äidit.

Joo, kiusallisia tilanteita edessä varmasti.

Mulla on ollut vähän kumppaneita, oikeastaan ei voida edes puhua monikossa, ja kyllä minua kiinnostaa millainen historia miehellä on. Jos taustalla on tuollainen määrä hoitoja, en mitenkään usko että minä jäisin viimeiseksi. Varmaan tuollaiselle miehelle paras olisi sellainen kaltaisensa nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa harrastaa irtoseksiä, mutta naiset kilahtavat AINA, jos mies sanoo, että kelpuuttaa naisen vain, jos hänellä on alle 3 seksikumppania.

150 vs 3 :D

Sekä naisten että miesten on hyvä tajuta että useiden kymmenien saati satojen petikumppanien historia ei ole parisuhdemarkkinoilla mikään meriitti. Ihan jo senkin takia että Suomi on niin hiton pieni maa.

Vierailija
44/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että hän on vain seksin perässä ja minä en. Etsiköön jonkun muun.

Tässä on oletuksena että mies haluaisi seurustella kanssasi.

ap

Miten voisi luottaa siihen että hän tarkoittaa mitä sanoo eikä halua vain seksiä? Miksi hän haluaisi parisuhdetta juuri minun kanssani, kun 150 muun naisen kanssa hän halusi lähinnä panemista?

Vierailija
45/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko papilloomavirusta? Tai eleleekö kondylooma jossain? On saastunut ukko, en koskisi tikullakaan. Ei osaa todennäköisesti naida, koska kukaan ei halua häntä uudestaan. Tai ei osaa itse luoda tunnesuhdetta seksisuhteeseen. Eli jyystäjä! Juokse!

Vierailija
46/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla varustettu mies, joka luulee, että panokumppanien määrä korottaa hänen arvoaan.

Vierailija
47/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Vierailija
48/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin 500 kumppania mutta en ole niin tyhmä, että kertoisin tätä naisille. Kokemuksesta on se hyöty, että tunnistaa kun hyvä osuu kohdalle.

Uskomatonta, että nykyinen naiseni onkin paras kaikista vaikka hänellä ei ole ollut kovinkaan paljon kumppaneita. Seksiosaaminen onkin enemmän aivoissa ja asenteissa kuin itse mekaanisessa suorittämisessa.

Sinä siis tiedät monta kumppania naisellasi on ollut mutta nainen ei tiedä monta sinulla on ollut? Vai oletko valehdellut hänelle?

Vierailija
49/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin missä tilanteessa tämä olisi edes tullut ilmi.

En ole koskaan kysynyt monenko kanssa mieheni on ollut, eikä hän minulta. Mielestäni asia, jolla ei ole mitään merkitystä.

Jos se pitää erikseen tuoda ilmi, olettaisin hänellä olevan todella huono itsetunto ja että hän on epävarma itsestään kun pitäisi jotenkin alleviivata hoitojensa määrää.

Itse olen ollut pitkissä suhteissa ja yhdyntöjä on niissä kertynyt moninkerroin enemmän. Mutta ei tämäkään kerro mitään.

Jos nainen on jakorasia niin hän ei välitä miehen kumppaneiden määrästä.

Ne naiset joilla on ollut vain vähän kumppaneita eivät halua miestä joka on ollut melkein jokaisen kaupungissa asuvan naisen kanssa.

Ei ole kiva, kun pariskunta saa lapsen ja mies on aikanaan testannut myös lapsen kavereiden äidit.

Taattua AV- logiikkaa. Jos nainen on parisuhteessa tai parissa ja harrastaa niissä aktiivisesti lihallisia iloja on hän jakorasia.

Ei ihme, että monet liitot kaatuu, kun ei nämä naiset uskalla harrastaa seksiä edes parisuhteessa..

Vierailija
50/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 vs 3 :D

Sekä naisten että miesten on hyvä tajuta että useiden kymmenien saati satojen petikumppanien historia ei ole parisuhdemarkkinoilla mikään meriitti. Ihan jo senkin takia että Suomi on niin hiton pieni maa.

Tietyt miehet ei ikinä ole vain yhden naisen kanssa, voivat kyllä mennä naimisiin, tehdä pari lasta ja ostaa asunnon, mutta erovat 100% varmasti ja naisesta tulee yh.

Ovat naisten miehiä ja tulevat aina olemaan.

Korjaan tuota hieman, tuollainen mies hommaa jossain vaiheessa perheen ja jatkaa peliään vaimonsa selän takana. Vaimo on se joka ottaa lopulta eron, sillä tuollainen mies kyllä mielellään sekä säästäisi kakkua että söisi sen.

Vierailija
51/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kysyy sun kumppaneiden määrää niin valehteletko?

Nykyään pitää vaatia testit, koska miehet valehtelee ja koko suhde perustuu sitten valehtelulle miehen puolelta

Tietyt naiset ei tinderiin tule eikä suostu yhden illan juttuihin juurikin tuon miesten valehtelun takia ja hyvät miehet joutuu kärsimään teidän valehtelevien miesten takia.

Vierailija
52/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi edes metrin tikulla. 150 eri römpsän JA niiden edellisten kumppanien bakteerikannat iloisesti yhden hepin nupissa, hyi yök. Ja kattava kokoelma HPV-kantoja. En ottaisi kumppania joka on maannut koko kylän läpi. Ällöttävä ajatus.

Vierailija
53/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta voi kerryttää vaikka sen yhden kanssa. Silloin sitä oikeastaan kehittyykin parhaiten, jos on suhde missä voi ja saa antaa palautetta. Lopputuloksena on sellaista seksiä mikä miellyttää molempia. Ja onhan se puoliso voinut valehdellakin. Täälläkin jo vilahtanut jakorasia-maine ei ole kovin kiva.

Vierailija
54/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehta kiertokulli. Ei mitään yhteistä tuollaisen kanssa.

Vierailija
55/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi edes metrin tikulla. 150 eri römpsän JA niiden edellisten kumppanien bakteerikannat iloisesti yhden hepin nupissa, hyi yök. Ja kattava kokoelma HPV-kantoja. En ottaisi kumppania joka on maannut koko kylän läpi. Ällöttävä ajatus.

Onneksi itsellä 2 lasta. Uutta suhdetta en halua, miehet valehtelevat.

Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä. Ikäluokassa 20-39 on 70 000 miestä enemmän kuin naisia.

Vierailija
56/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko papilloomavirusta? Tai eleleekö kondylooma jossain? On saastunut ukko, en koskisi tikullakaan. Ei osaa todennäköisesti naida, koska kukaan ei halua häntä uudestaan. Tai ei osaa itse luoda tunnesuhdetta seksisuhteeseen. Eli jyystäjä! Juokse!

Kyllä usean naisen kanssa on ollut seksisuhde, ja miestä on kehuttu

ap

Vierailija
57/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä keskustelua täällä. Minkä takia mies välttämättä kehuskelisi panokavereidensa määrällä tai yrittäisi jotenkin korottaa itseään kertomalla asiasta.

Ei tiedetä AP:n lähtötilannetta, mutta mitä jos mies olisikin tavannut elämänsä kumppanin ja haluaa kertoa asiasta ikään kuin synninpäästönä. Toihan on ihan huolestuttavan iso määrä.

Vierailija
58/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistellyt varmasti vielä ilman kumia, kuten jotkut vajakittekee tuntemattomienkin kanssa. Lapsiakin löytynee ainakin parin eriämmän kanssa.

Vierailija
59/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tää kirjanpito. Onks sulla sinikantinen vihko ja annaks sä arvosanankin? Vai tallennaks sä kaiken kännykkään eli pilveen eli …

Vierailija
60/121 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä usean naisen kanssa on ollut seksisuhde, ja miestä on kehuttu

ap

😂😂😂