Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Squid Gamen innoittamana: Mitä muita hyviä korealaisia sarjoja / elokuvia on?

Vierailija
06.11.2021 |

Suosituksia?

Kommentit (330)

Vierailija
141/330 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The silent sea!

Vierailija
142/330 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strangers from Hell oli mielestäni paljon parempi kuin Squid Game.

Joo! Mä en voinut kattoa sitä edes äänillä, kävi niin vastenmieliseksi...Lopussa ei edes silmät meinannut pysyä auki. Ja aina kun näen Lee Dong-wookin, muistan sen hammaslääkärin...hyi että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
144/330 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All of us are dead nyt Netflixissä. Raaka!

Minä olen katsonut nyt puolitoista jaksoa. Tämä on saanut niin valtavasti kehuja, että ajattelin varmasti saavani kymmenen tuntia hyvää zombiviihdettä. Toivottavasti meininki paranee, koska ensimmäinen jakso oli pelkkää saippuaa ja täsmälleen samannäköisiä ihmisiä samanlaisissa koulupuvuissa. Toisessa jaksossa taas veri ja tehosteet lentävät. Huono merkki on se, että yksikään henkilö ei ole niin kiinnostava, etteikö olisi ihan sama, putoaako hän katolta vai ei.

Vierailija
145/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, että netflixiin on tullut korealainen fantasia sarja Bulgasal: Immortal Souls. Harmi vaan, että siihen julkaistaan jaksoja pari kappaletta viikossa. Voisin sen sitten katsoa, kun kaikki jaksot ovat saatavilla.

Vierailija
146/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetturit , suosikaa mieluummin suomalaisia sarjoja!

Vierailija
147/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

All of us are dead

Vierailija
148/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabond, löytyy Netflixistä. Yks parhimpia sarjoja mitä oon kattonu! Sais tulla jo toinen tuottari

Vierailija
149/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt ekalla sivulla, en tiedä oliko muualle: Memories of Alhambra. Korea & Espanja

Vierailija
150/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanpetturit , suosikaa mieluummin suomalaisia sarjoja!

Kyllä niitä suomalaisiakin voisi katsoa, jos ne olisivat hyviä. Varsinkaan omaan makuuni ei tehdä sarjoja. Vai mitä niitä fantasia, kauhu ja anime sarjoja Suomessa ollaan tehty? En tiedä yhtäkään sellaisia ja netflix on vain itselläni käytössä.

Ja miksi sitä pitäisi olla rajoittunut katsoo vain kotimaisia sarjoja?

Vierailija
151/330 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta Old Boy ja Burning mun mielestä tosi hyviä!

Vierailija
152/330 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet, että netflixiin on tullut korealainen fantasia sarja Bulgasal: Immortal Souls. Harmi vaan, että siihen julkaistaan jaksoja pari kappaletta viikossa. Voisin sen sitten katsoa, kun kaikki jaksot ovat saatavilla.

Katsoin nuo kaksi ensimmäistä, ja nyt ihan täpinöissäni odotan jatkoa. Toivottavasti sarja ei lässähdä jatkuessaan, sillä alku ainakin iskee kovaa, paljon kovemmin kuin Squid Game (minulla ainakin). Ihan huippu intensiivinen ja sen lisäksi vielä laadukkaasti tehty ja näyttävä.

Tiedoksi jotka Bulgasalia kokeilevat, vain ensimmäinen jakso on historiallinen. Sarja näyttäisi jatkuvan ihan nykypäivään sijoittuvana. Tämä oli minulle pienoinen pettymys, sillä miespäähenkilö näytti niin hyvältä historiallisessa sotisovassaan :)

Vierailija
153/330 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
154/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viime aikoina hurahtanu korealaisiin sarjoihin, kiva että niistä puhutaan Suomessakin!

Parhaimpia netflixistä kattomiani sarjoja on Its okay not to be okay, Itaewon class, crash landing on you ja memories of Alhambra:)

Tykkäsin myös squid gamesta ja nyt just sain katottua all of us are dead.

Vierailija
155/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagabond, löytyy Netflixistä. Yks parhimpia sarjoja mitä oon kattonu! Sais tulla jo toinen tuottari

Toista kautta ei ole tulossa ja viimeinen jakso oli pettymys. Muuten kyllä huippuhyvä ja nykyään fanitan Lee Seung Gia :-) on muuten hyvä laulajakin. Oli myös pääosassa The Korean Odysseyyssa, joka on hyvin erilainen, dramedia, mutta tykkäsin kovasti siitäkin.

Nyt on menossa The King: Eternal Monarch, erittäin hyvä.

Vierailija
156/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nuo kaksi ensimmäistä, ja nyt ihan täpinöissäni odotan jatkoa. Toivottavasti sarja ei lässähdä jatkuessaan, sillä alku ainakin iskee kovaa, paljon kovemmin kuin Squid Game (minulla ainakin). Ihan huippu intensiivinen ja sen lisäksi vielä laadukkaasti tehty ja näyttävä.

Tiedoksi jotka Bulgasalia kokeilevat, vain ensimmäinen jakso on historiallinen. Sarja näyttäisi jatkuvan ihan nykypäivään sijoittuvana. Tämä oli minulle pienoinen pettymys, sillä miespäähenkilö näytti niin hyvältä historiallisessa sotisovassaan :)

Houkuttaisi katsoa jo tuota sarjaa, mutta ei!

Kaikki jaksot eka pitää tulla julki, jotta aloitan katsomisen. Viikon sisään kerkeän jo unohtaa mitä kaikkea aikaisemmissa jaksoissa tapahtuikaan.

Sitten:

Bongasin netflixistä, että Rahapaja-Korea on tulossa tänä vuonna. Varmasti Rahapaja -sarjan fanien ainaskin on pakko katsoa tuo. Siitä näkyy jo silmäys netflixissä.

Vierailija
157/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojakgyo Brothers 

Birdie Buddy

She Was Pretty 

Untouchable 

Melting Me Softly

Successful Story of a Bright Girl

Baby-faced Beauty 

Fated to Love You

The Last Empress

Can You Hear My Heart

High Kick Through the Roof!

Lucky Romance

My Girlfriend is a Nine Tailed Fox

Arang and the  Magistrate

Oh My Venus 

Terius Behind Me

Doctors

You're Beautiful

Heartstrings

Sisyphus: The Myth

The Master's Sun

It's Okay, That's Love

Jealousy Incarnate

moorim     school

The Bride of Habaek

The Girl Who Sees Scents 

Oh My Ghost

Surplus Princess

Delightful Girl, Choon Hyang

How to be Thirty

Strong Woman Do Bong-Soon

Lies of Lies

Search

Secret Garden

Hospital Ship

Yong-pal

Iris

Panda and Hedgehog

Moon Embracing the Sun

The Goddess of Revenge

Introverted Boss

A Korean Odyssey

Oh My Baby

Missing: The Other Side

Angel's last mission

Still 17

Personal Taste

The place in the sun

Perfume

I Am Not a Robot

The Village: Achiara's Secret

Me Too, Flower!

Athena: Goddess of War

Descendants of the Sun

Vierailija
158/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojakgyo Brothers 

Birdie Buddy

She Was Pretty 

Untouchable 

Melting Me Softly

Successful Story of a Bright Girl

Baby-faced Beauty 

Fated to Love You

The Last Empress

Can You Hear My Heart

High Kick Through the Roof!

Lucky Romance

My Girlfriend is a Nine Tailed Fox

Arang and the  Magistrate

Oh My Venus 

Terius Behind Me

Doctors

You're Beautiful

Heartstrings

Sisyphus: The Myth

The Master's Sun

It's Okay, That's Love

Jealousy Incarnate

moorim     school

The Bride of Habaek

The Girl Who Sees Scents 

Oh My Ghost

Surplus Princess

Delightful Girl, Choon Hyang

How to be Thirty

Strong Woman Do Bong-Soon

Lies of Lies

Search

Secret Garden

Hospital Ship

Yong-pal

Iris

Panda and Hedgehog

Moon Embracing the Sun

The Goddess of Revenge

Introverted Boss

A Korean Odyssey

Oh My Baby

Missing: The Other Side

Angel's last mission

Still 17

Personal Taste

The place in the sun

Perfume

I Am Not a Robot

The Village: Achiara's Secret

Me Too, Flower!

Athena: Goddess of War

Descendants of the Sun

Pistin tuon listan pelkäsin että oli taas liian pitkä. Valitsin siihen jotain ne on näyttelijän mukaan järjestyksessä olevalta listaltani jätin pois joitain koska olivat netflixissä ilmeisesti en itse käytä sitä (esim. It's Okay to Not Be Okay tai Arthdal Chronicles). Sarjat ovat siis sekaisin ajallisesti ja ovat väliltä 2001-tänään. Lisäksi gendret ovat sekaisin joten nimen mukaan voi päätellä. my dramalist.com on paikka josta etsin sarjojen näyttelijät siellä on myös kuvaus juonesta (se ei ole Sarjojen katsomis sivusto). sieltä voi saada ideoita. itse aloitin katsomaan korean ja kiinan sarjoja 2000 kun lopetin tv:n katsomisen kokonaan nyt tv kiinni koneessa ja antennin johtoa en edes omista.

Vierailija
159/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Sunshine on todella hyvä 👍🏻

Vierailija
160/330 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viime aikoina hurahtanu korealaisiin sarjoihin, kiva että niistä puhutaan Suomessakin!

Parhaimpia netflixistä kattomiani sarjoja on Its okay not to be okay, Itaewon class, crash landing on you ja memories of Alhambra:)

Tykkäsin myös squid gamesta ja nyt just sain katottua all of us are dead.

Netflix on varmasti tehnyt enemmän levittääkseen korealaisia sarjoja länteen kuin mikään muu :) Kaikki tuntemani korealaisiin sarjoihin hurahtaneet ovat hurahtaneet Netflixin kautta - paitsi yksi ystäväni, jonka suosittelin kanssani katsomaan yhtä sarjaa Vikistä, ja se oli menoa sitten.