Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava laittoi faceen: 34+2, jo viikko ilman röökiä

Vierailija
19.01.2015 |

Tämä siis kuvatekstinä kuvassa, jossa esitteli vauvamahaansa. Tykkäyksiä yli sata.
Mielipiteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

melkein se ja sama lopettamisen kanssa noilla viikoilla.
[/quote]
Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.
[/quote]
Poikkeus vahvistaa säännön.
[/quote]
Taitaapa aika paljonki niitä poikkeuksia olla. En siis puolustele tupakointia raskausaikana, perseestähän se on niinku tupakointi ylipäätään. Mutta en ite vaan tiedä henkkoht yhtäkään tapausta jossa lapselle olis tullu pysyvää haittaa tuosta. Jos sitten tunnen vaan ne kaikki poikkeukset. Ohis

Vierailija
22/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttiko itse kasvatettua vai kaupan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.
[/quote]
[/quote]
Taitaapa aika paljonki niitä poikkeuksia olla. En siis puolustele tupakointia raskausaikana, perseestähän se on niinku tupakointi ylipäätään. Mutta en ite vaan tiedä henkkoht yhtäkään tapausta jossa lapselle olis tullu pysyvää haittaa tuosta. Jos sitten tunnen vaan ne kaikki poikkeukset. Ohis
[/quote]

Sinun tuntemasi ihmiset eivät vielä varmaankaan kovin laaja otanta ole? "Kun mulle ei tapahdu mitään niin ei voi kenellekään muullekaan tapahtua"

Vierailija
24/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä pari äitiä poltti raskausaikana, lapsia syntyi neljä. Näistä jokaisella tosi vaikea astma, ja pituutta ei ole kasvaneet kuin 160 senttisiksi (pojat). Myöskin parilla näistä lapsista on hedelmättömyysongelmia.

Vierailija
25/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Sinun tuntemasi ihmiset eivät vielä varmaankaan kovin laaja otanta ole? "Kun mulle ei tapahdu mitään niin ei voi kenellekään muullekaan tapahtua"
[/quote]
No kyllä mä aika paljon ihmisiä tunnen. Kuten ehkä lukutaitoisena ihmisenä osasit tuosta lukea niin minä en tunne sellaisia tapauksia. Siinähän ei siis missään kohtaa sanottu ettei kenellekään voisi niin käydä, vai sanottiinko? Sanoin vain että ehkäpä minä sitten tunnen ne poikkeukset. Mun serkulla muuten on oppimishäiriö eikä niiden äiti ole ikinä polttanut, eli ei nekään asiat ihan käsi kädessä kävele.

Vierailija
26/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä. melkein se ja sama lopettamisen kanssa noilla viikoilla. [/quote] Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.

[/quote]

Mutta taidat kuitenkin olla esimerkki äidin tupakoinnin aiheuttamasta alentuneesta älykkyydestä...

Vierailija
27/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä. melkein se ja sama lopettamisen kanssa noilla viikoilla. [/quote] Missäs mun oppimishäiriö? Tiedän äitini polttaneen raskauaikana. Enkä ole ainoa jonka äiti on näin tehnyt eikä mitään oppimishäiriöitä ole, kuten ei mitään muutakaan erikoista.

[/quote]

Mutta taidat kuitenkin olla esimerkki äidin tupakoinnin aiheuttamasta alentuneesta älykkyydestä...
[/quote]
Millähän perusteella?

Vierailija
28/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten ei vain pitäisi lisääntyä.

Vierailija
29/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, aina parempi myöhään kun ei milloinkaan. mutta en ikinä kehtaisi itse mainostaa asiaa facessa!!! jos olisin niin heikko, että olisin polttanut raskausaikana niin tekisin sen niin salaa kun vaan mahdollista

Vierailija
30/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai tuokin on ku mun kaveri joka just pari viikkoa sitten synnytti, poltti koko raskauden ajan. Ja arvatkaa mitä teki lähes ensimmäisenä synnytyksen jälkeen. Jep, röökille...

Vierailija
31/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
[/quote]

Taidatkin olla muuten vaan yksinkertainen.

Vierailija
32/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo, väsynyttä.

Vierailija
33/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
36/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

g

Vierailija
37/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]Hommasi siinä lapselleen oppimishäiriön. Siinähän sitä lapsi sitten maksaa loppuikänsä.

[/quote]
[/quote]

Taidatkin olla muuten vaan yksinkertainen.
[/quote]
Miksi olisin? Siksi etten yleistä että kaikille tupakoivien äitien lapsille jää pysyviä haittoja? Tai etten nyt tässä haukkunut kuollutta äitiäni siitä että tupakoi raskausaikana? Ja kyllä, monille jää niitä pysyviä haittoja, oppimishäiriöitä ja pahempaakin. Siltikään ei aina ja kaikille. Tuo nyt vaan oli kommentti sille joka ilmeisesti pitää täysin itsestään selvänä että jokaisen tupakoivan äidin lapselle tulee tuo oppimishäiriö.

Vierailija
38/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan lapsella oppimishäiriö ja hedelmättömyyttä. Äiti siis tupakoi.

Vierailija
39/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:30"]Tuttavan lapsella oppimishäiriö ja hedelmättömyyttä. Äiti siis tupakoi.
[/quote]
Minkä ikäinen?

Vierailija
40/80 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa nähdä raskaana olevia naisia tupakka kädessä ja lonkero/kaljapullo toisessa. Kyllä, itsekin poltan ja toisinaan juon, mutta en koskaan olisi niin ITSEKÄS, että pilaisin toisen, alkavan ihmisen elämän minun huonoilla valinnoillani!

Jos ei pysty tumppaamaan, niin tuskin olet valmis vanhemmaksikaan! Samaa sanon niistä, jotka vetävät huumeita raskaana ollessaan, eivätkö he ajattele muutakuin itseään?

Se lapsi ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sinun paskojen tapojesi aiheuttamia vaurioita/haittoja. En vain kykene ymmärtämään. Tupakka on koukuttava aine, mutta siitä on PAKKO päästä eroon raskaana. Ei riitä selitykset "mutkun tekee miäli yhyy". Anteeksi provosoiva viestini, mutta ärtymys on suuri näitä kohtaan.

Etenkin kun naapuritalossa oli tällainen tulevaisuuden toivo, joka biletti, kännäsi ja poltteli ahkerasti raskaana ollessaan JA jatkoi sitä vielä vauvan synnyttyäkin. Ja kyllä, tein ilmoituksen, kun lapsi itki monta tuntia päivässä ja vierestä kuuluu bilemusaa, ämmien nauramista ja humalaista kompuroimista. Tällainen mukava huumeperhe oikein.